Підсумкове інтегроване заняття для дітей старшої групи ДНЗ

Про матеріал
Підсумкове інтегроване заняття для дітей старшої групи стане у нагоді вихователям ДНЗ .
Перегляд файлу

Тема інтегрованого заняття « РОДИННЕ ДЕРЕВО  ЧАРІВНОГО  ЯЄЧКА»

Ознайомлення з навколишнім світом.

Мета : систематизувати знання дітей про яйце ( як джерело життя , як іграшку  , як символ свята , як казковий елемент ); розвивати мислення, пізнавальний інтерес ; виховувати бажання надавати допомогу тому хто її потребує .

Математика

Мета : закріпити знання про геометричні фігури , уміння їх рахувати ; розвивати пам’ять , логічне мислення ; виховувати інтерес до гри " Колумбове яйце ".

Розвиток мовлення

Мета:продовжувати вчити узгоджувати іменники з прикметниками ; розвивати зв’язне мовлення ; виховувати вміння спілкуватися , слухати один одного .

Природознавство

Мета : закріпити знання дітей про перелітних та зимуючих пташок ; розвивати увагу, спостережливість ; виховувати прагнення бути обачними в природі .

Обладнання : ілюстрації із зображенням різних за змістом яєць , яйце Кокознайко ", яйця - писанки ; гра " Колумбове яйце " , картки з геометричними фігурами , олівці , родинне дерево дітей .

Хід заняття

1.Діти , давайте привітаємось з гостями !

Доброго ранку вам !

Веселіше стало нам !

Бо у групі всі ми друзі

Посмішки даруєм вам !

Так діти  всі ми з вами не лише друзі , а навіть , як одна сім'я , бо ми вже з вами разом аж 3 роки ! І я для вас приготувала сюрприз !

 ( Відкривається завіса )

Діти  , це родинне дерево нашої групи . Впізнали себе ? Хто зліва хто справа ? т.д.

2. Вкочується мішечок . Ой що до нас закотилось ? Відгадайте !

 Так це ж Кокознайко ! Що ж він хоче ? Він хоче щоб ми йому зробили  родинне дерево ! А ось  в кишені в нього  цікаві яєчка . Відгадайте з якої казки ці яєчка ? ( "Яйце-райце" , " Про чарівне яйце " , " Царівна-жаба " ). А зараз перевіримо чи знаєте ви ці казки.

Діти підбирають героїв казок . ( Відповідні казкам яєчка вішають на дерево ).

3.  В наступній кишені у Кокознайки є ось такі яєчка . Як вони називаються ? ( Писанки ). Кокознайко вам привіз теж писанки.       ( картки -писанки).

Діти під чистомовку знаходять свої картки за фото . За лічилкою вихователь визначає хто вішає яєчко на дерево .

4. Наступні яєчка  знаходиться в кишені під номером  "3".   Це яєчка різних пташок і Кокознайко хоче дізнатися яку вони мають назву :

 у солов'я - солов'їне ; у лебедя - лебедине ; у шпака - шпачине ; у лелеки - лелече ; у ворони - вороняче   ; у горобця - горобине ; у синиці - синиче ;  у качки - качине ; у дятла - дятлове ; і т.д.

Хто відгадає загадки , той покладе яєчко в гніздо ! ( У якої пташки найбільше яйце ? Найменше яйце ? Яка пташка підкидає свої яєчка у чуже гніздо ? ).

5. Рухлива гра " Зимуючі та перелітні птахи "

( Зимуючі сидять , перелітні літають )   

6.  А зараз діти , будемо працювати парами . Візьміть свого товариша за руки і скажіть йому приємні слова . В Кокознайки залишились ще яєчка . Як називається це яйце-конструктор ?

( Колумбове  яйце )   

Нам потрібно викласти з частин цього яйця ту тваринку або пташку яка може вилупитись із яйця ? Згадайте хто може вилупитись із яйця крім пташок ? ( Черепаха , змія , крокодил , ящірка ) .

Хто перший складе фігуру , той вішаю яйце на дерево .

7. Молодці діти ! Яке гарне дерево ми зробили для Кокознайки !  Яка в нього велика родина . А які ви знаєте прислів'я про родину і дерево ? ( Яке дерево , такі його квіти - які батьки , такі і діти . Людина без сім'ї , що дерево без плодів . Який дуб , такий тин , який батько , такий син . Людина без братів та сестер - самотнє дерево ).

А зараз відгадайте ще одне прислів'я за мнемо-таблицею . ( Дерево тримається корінням , а людина сім'єю ).

Молодці діти ! Ви гарно попрацювали ! Зробили для Кокознайки родинне дерево адже ви всі знаєте , що для людини головне - це його сім'я , міцна родина  !    

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку