Підсумкове оцінювання 10-11 клас фізична культура ( І-ІІ семестр)

Про матеріал
Підсумкове оцінювання за курс 10 - 11 класу І -ІІ семестру базової середньої освіти з фізичної культури.
Перегляд файлу

Підсумкове оцінювання за курс 10 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури. ( ВІДПОВІДІ )

Теоретичне завдання.

  1. Які фізичні вправи включає в себе легка атлетика?

А.  Ходьба;

Б.  Біг;

В.  Нахили;

Г.  Стрибки;

Д.  Кидання ( метання);

Е.  Удари по воротах.

За усі правильні відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

    2.  Як називається збільшення швидкості після старту?

          А. Старт;

          Б. Стартовий розбіг;

          В. Прискорення.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Що таке фізичний розвиток?

А. Це процес зміни форм і функцій організму протягом життя;

Б. Це рівень розвитку рухових умінь, навичок, фізичних якостей.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Хто був засновником волейболу?

А.  Нільс Хольгрен;

Б.  Джеймс Нейсміт;

В.  Вільям Джон Морган.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Скільки гравців знаходиться на одній половині майданчику під час гри у волейбол?

А. 8 гравців;

Б.  5 гравців;

В.  6 гравців;

Г.  10 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Із скількох партій складається гра у волейбол?

А.  З 2-х або 3-х;

Б.  З 3-х або 5-ти;

В.  З 4-х або 5-ти.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Як гравці – волейболісти переміщаються по майданчику в наступну зону?

А. Проти годинникової стрілки;

Б. Як заманеться;

В. За  годинниковою  стрілкою.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Корфбол  це -?

А. Не контактна гра;

Б.  Контактна гра;

В. Єдиноборство.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Команда для гри у корфбол  складається з ?

А.  3-х юнаків і 3-х дівчат;

Б.  4-х юнаків і 4-х дівчат;

В. 5-ти юнаків і 5-ти дівчат.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якій країні зародився корфбол?

А. США;

Б. Голандія;

В. Бельгія;

Г. Англія.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якому році було винайдено гру корфбол?

А. 1902р.;

Б. 1940р.;

В. 1999р..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

 

Підсумкове оцінювання за курс 10 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури.

Робота учня/ учениці           класу______________________________________

Теоретичне завдання.

  1. Які фізичні вправи включає в себе легка атлетика?

А.  Ходьба;

Б.  Біг;

В.  Нахили;

Г.  Стрибки;

Д.  Кидання ( метання);

Е.  Удари по воротах.

За усі правильні відповіді 2бала. Отриманий бал_____

    2.  Як називається збільшення швидкості після старту?

          А. Старт;

          Б. Стартовий розбіг;

          В. Прискорення.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

3.  Що таке фізичний розвиток?

А. Це процес зміни форм і функцій організму протягом життя;

Б. Це рівень розвитку рухових умінь, навичок, фізичних якостей.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Хто був засновником волейболу?

А.  Нільс Хольгрен;

Б.  Джеймс Нейсміт;

В.  Вільям Джон Морган.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Скільки гравців знаходиться на одній половині майданчику під час гри у волейбол?

А. 8 гравців;

Б.  5 гравців;

В.  6 гравців;

Г.  10 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

  1. Із скількох партій складається гра у волейбол?

А.  З 2-х або 3-х;

Б.  З 3-х або 5-ти;

В.  З 4-х або 5-ти.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Як гравці – волейболісти переміщаються по майданчику в наступну зону?

А. Проти годинникової стрілки;

Б. Як заманеться;

В. За  годинниковою  стрілкою.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Корфбол  це -?

А. Не контактна гра;

Б.  Контактна гра;

В. Єдиноборство.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Команда для гри у корфбол  складається з ?

А.  3-х юнаків і 3-х дівчат;

Б.  4-х юнаків і 4-х дівчат;

В. 5-ти юнаків і 5-ти дівчат.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якій країні зародився корфбол?

А. США;

Б. Голандія;

В. Бельгія;

Г. Англія.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якому році було винайдено гру корфбол?

А. 1902р.;

Б. 1940р.;

В. 1999р..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

Отриманий бал за теоретичне завдання _____

Практичне  завдання.

  1. Варіативний модуль: « Легка атлетика» - стрибок в довжину з розбігу

( см.):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

до 350

350

380

410

Дівчата

до 250

250

280

310

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Легка атлетика» - метання малого м’яча на дальність з розбігу ( м.):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

до 35

35

45

50

Дівчата

до 16

16

20

25

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Волейбол» - 10 верхніх ( хл.), нижніх ( дівч.) прямих подач на влучність у зазначену вчителем зону:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

4

5

6

7

Дівчата

2

4

5

6

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Волейбол» - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4, ( в зазначену зону):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

2

3

4

5

Дівчата

1

2

3

4

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

  1. Варіативний модуль: « Корфбол» - 10 пенальті (кількість влучень):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

3

4

6

7

Дівчата

2

3

4

5

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

Результат виконаної  роботи підсумкового  оцінювання за курс 10 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури

Отриманий бал за теоретичне завдання

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

 « Легка атлетика» - стрибок в довжину з розбігу( см.)

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Легка атлетика» - метання малого м’яча на дальність з розбігу ( м.)

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

 « Волейбол» - 10 верхніх ( хл.), нижніх ( дівч.) прямих подач на влучність у зазначену вчителем зону

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Волейбол» - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4,

 ( в зазначену зону)

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Корфбол» - 10 пенальті (кількість влучень)

 

 

 

 

 

 

 

 

Отриманий бал за підсумкове оцінювання_______

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкове оцінювання за курс 11 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури. ( ВІДПОВІДІ )

Теоретичне завдання.

  1. Які бігові види легкої атлетики включені до шкільної програми з фізичної культури?

А.  Біг на короткі дистанції;

Б.  Біг з веденням м’яча;

В.  Біг з перешкодами;

Г.  Біг із стрибками;

Д.  Кросовий біг.

За  правильні відповіді 1 бал. Отриманий бал_____

    2.  Яка контрольна вправа для визначення спритності?

          А. Біг на 30м.;

          Б.  Човниковий біг 4х9 м.;

          В. Біг на 60м..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

3.  Назвіть способи стрибків у довжину?

А.  « Ножиці »;

Б.  « Перекидний »;

В.  « Зігнувши ноги »;

Г.  Стрибок у « кроці »;

Д.  « Вигнувшись ».

За усі правильні  відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

  1. Укажіть, із яких частин складається гра у волейбол?

А.  Партій;

Б.  Таймів;

В.  Періодів.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Укажіть, чим відрізняється м’яч для гри у волейбол для жінок і чоловіків?

А.  Масою;

Б.  Нічим;

В.  За кольором.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Які волейбольні елементи гравці використовують під час гри у волейбол?

А.  Удари м’яча по воротах;

Б.  Прийоми і передачі м’яча;

В.  Подачі м’яча;

Г.  Нападаючий удар;

Д.  Кидок м’яча у кошик;

Е.  Ведення м’яча;

Є.  Блокування м’яча;

Ж.  Блокування суперника. 

За усі правильні  відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

  1. Під час гри у корфбол гравці мають?

А. Забити м’яч у ворота;

Б. Закинути м’яч у ворота;

В. Закинути м’яч у кошик;

Г. Закинути м’яч у кільце.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Висота стовпа на якому тримається кошик ?

А.  2,5м.;

Б.  3м.;

В.  3,5.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Які корфбольні елементи гравці використовують під час гри у корфбол?

А.  Ведення м’яча;

Б.  Передачі м’яча ;

В.  Удари м’яча;

Г.  Перехвати і підбори м’яча;

Д.  Відбирання і передачі м’яча;

Е.  Кидки м’яча у кошик;

Є.  Ловіння м’яча;

Ж.  Дриблінг м’яча.

За усі правильні відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

Підсумкове оцінювання за курс 11 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури.

 

Робота учня/ учениці           класу______________________________________

Теоретичне завдання.

  1. Які бігові види легкої атлетики включені до шкільної програми з фізичної культури?

А.  Біг на короткі дистанції;

Б.  Біг з веденням м’яча;

В.  Біг з перешкодами;

Г.  Біг із стрибками;

Д.  Кросовий біг.

За  правильні відповіді 1 бал. Отриманий бал_____

    2.  Яка контрольна вправа для визначення спритності?

          А. Біг на 30м.;

          Б.  Човниковий біг 4х9 м.;

          В. Біг на 60м..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

3.  Назвіть способи стрибків у довжину?

А.  « Ножиці »;

Б.  « Перекидний »;

В.  « Зігнувши ноги »;

Г.  Стрибок у « кроці »;

Д.  « Вигнувшись ».

За усі правильні  відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

  1. Укажіть, із яких частин складається гра у волейбол?

А.  Партій;

Б.  Таймів;

В.  Періодів.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Укажіть, чим відрізняється м’яч для гри у волейбол для жінок і чоловіків?

А.  Масою;

Б.  Нічим;

В.  За кольором.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

  1. Які волейбольні елементи гравці використовують під час гри у волейбол?

А.  Удари м’яча по воротах;

Б.  Прийоми і передачі м’яча;

В.  Подачі м’яча;

Г.  Нападаючий удар;

Д.  Кидок м’яча у кошик;

Е.  Ведення м’яча;

Є.  Блокування м’яча;

Ж.  Блокування суперника. 

За усі правильні  відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

  1. Під час гри у корфбол гравці мають?

А. Забити м’яч у ворота;

Б. Закинути м’яч у ворота;

В. Закинути м’яч у кошик;

Г. Закинути м’яч у кільце.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Висота стовпа на якому тримається кошик ?

А.  2,5м.;

Б.  3м.;

В.  3,5.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Які корфбольні елементи гравці використовують під час гри у корфбол?

А.  Ведення м’яча;

Б.  Передачі м’яча;

В.  Удари м’яча;

Г.  Перехвати і підбори м’яча;

Д.  Відбирання і передачі м’яча;

Е.  Кидки м’яча у кошик;

Є.  Ловіння м’яча;

Ж.  Дриблінг м’яча.

За усі правильні відповіді 2бала. Отриманий бал_____

Отриманий бал за теоретичне завдання _____

 

 

Практичне  завдання.

  1. Варіативний модуль: « Легка атлетика» - стрибок в довжину з розбігу

( см.):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

до 360

360

400

430

Дівчата

до 250

250

280

310

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Легка атлетика» - метання малого м’яча на дальність з розбігу ( м.):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

до 40

40

50

55

Дівчата

до 17

17

21

25

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Волейбол» - 10 верхніх ( хл.), нижніх ( дівч.) прямих подач на влучність у зазначену вчителем зону:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

4

5

6

7

Дівчата

2

4

5

6

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Волейбол» - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4, ( в зазначену зону):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

2

3

5

6

Дівчата

1

2

3

5

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

  1. Варіативний модуль: « Корфбол» - 10 пенальті (кількість влучень):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

3

4

6

7

Дівчата

2

3

5

6

 

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

Результат виконаної  роботи підсумкового  оцінювання за курс 10 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури

Отриманий бал за теоретичне завдання

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

 « Легка атлетика» - стрибок в довжину з розбігу( см.)

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Легка атлетика» - метання малого м’яча на дальність з розбігу ( м.)

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

 « Волейбол» - 10 верхніх ( хл.), нижніх ( дівч.) прямих подач на влучність у зазначену вчителем зону

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Волейбол» - 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4,

 ( в зазначену зону)

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Корфбол» - 10 пенальті (кількість влучень)

 

 

 

 

 

 

 

 

Отриманий бал за підсумкове оцінювання_______

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкове оцінювання за курс 10 класу ІІ семестру базової середньої освіти з фізичної культури. ( ВІДПОВІДІ )

Теоретичне завдання.

  1. Хто був засновником баскетболу?

А.  Нільс Хольгрен;

Б.  Джеймс Нейсміт;

     В.  Вільям Джон Морган.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

    2.  Який повинен бути майданчик для баскетболу?

          А. Рівний прямокутник розміром 28х15м.;

          Б.  Рівний  прямокутник розміром 18х9м.;

          В. Рівний прямокутник розміром 40х20м..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

3.  Яка тривалість гри у баскетбол?

А.  2 тайми по 20 хвилин;

Б.  4 тайми по 10 хвилин;

В.  3 тайми по 10 хвилин;

Г.  4 тайми по 15 хвилин.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Який фол може бути  в баскетболі?

А.  Персональний, командний;

Б.  Командний, технічний ;

В.  Персональний, технічний, дискваліфікуючий.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Скільки гравців однієї команди знаходиться на полі під час гри у футбол?

А. 8 гравців;

Б.  10 гравців;

В.  11 гравців;

Г.  9 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Людина, яка контролює правила гри у футболі?

А.  Тренер;

Б.  Суддя;

В.  Вчитель.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

  1. Яку країну вважають батьківщиною футболу?

А. США;

Б.  Бразилія;

В.  Англія.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Початком гри у футбол  вважається?

А. Правильно виконаний удар із центра поля ;

Б. Удар від воріт;

В. Вкидання м’яча із-за бокової лінії.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Команда для гри у алтимат фризбі складається з ?

А.  6 гравців;

Б.  7 гравців;

В.  8 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якій країні зародився алтимат фризбі?

А. Іспанія;

Б. Америка;

В. Бельгія;

Г. Англія.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якому році було винайдено гру алтимат фризбі?

А. 1968р.;

Б. 1940р.;

В. 1999р..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  Алтимат фризбі  - це..?

А. Командний неконтактний вид спорту з летальним диском;

Б.  Командний контактний вид спорту з летальним диском;

В. Індивідуальний неконтактний вид спорту з летальним диском;

Г. Індивідуальний контактний вид спорту з летальним диском.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

 

 

Підсумкове оцінювання за курс 10 класу ІІ семестру базової середньої освіти з фізичної культури.

Робота учня/ учениці           класу______________________________________

Теоретичне завдання.

  1. Хто був засновником баскетболу?

     А.  Нільс Хольгрен;

Б.  Джеймс Нейсміт;

В.  Вільям Джон Морган.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

    2.  Який повинен бути майданчик для баскетболу?

          А. Рівний прямокутник розміром 28х15м.;

          Б.  Рівний  прямокутник розміром 18х9м.;

          В. Рівний прямокутник розміром 40х20м..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

3.  Яка тривалість гри у баскетбол?

А.  2 тайми по 20 хвилин;

Б.  4 тайми по 10 хвилин;

В.  3 тайми по 10 хвилин;

Г.  4 тайми по 15 хвилин.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

4.  Який фол може бути  в баскетболі?

А.  Персональний, командний;

Б.  Командний, технічний ;

В.  Персональний, технічний, дискваліфікуючий.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

5. Скільки гравців однієї команди знаходиться на полі під час гри у

футбол?

А. 8 гравців;

Б.  10 гравців;

В.  11 гравців;

Г.  9 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Людина, яка контролює правила гри у футболі?

А.  Тренер;

Б.  Суддя;

В.  Вчитель.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Яку країну вважають батьківщиною футболу?

А. США;

Б.  Бразилія;

В.  Англія.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Початком гри у футбол  вважається?

А. Правильно виконаний удар із центра поля ;

Б. Удар від воріт;

В. Вкидання м’яча із-за бокової лінії.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Команда для гри у алтимат фризбі складається з ?

А.  6 гравців;

Б.  7 гравців;

В.  8 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якій країні зародився алтимат фризбі?

А. Іспанія;

Б. Америка;

В. Бельгія;

Г. Англія.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  В якому році було винайдено гру алтимат фризбі?

А. 1968р.;

Б. 1940р.;

В. 1999р..

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  Алтимат фризбі  - це..?

А. Командний неконтактний вид спорту з летальним диском;

Б.  Командний контактний вид спорту з летальним диском;

В. Індивідуальний неконтактний вид спорту з летальним диском;

Г. Індивідуальний контактний вид спорту з летальним диском.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

Отриманий бал за теоретичне завдання _____

Практичне  завдання.

  1. Варіативний модуль: « Баскетбол» - 10 штрафних кидків на точність

( кількість влучень):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

Жодного влучного кидка

2

3

5

Дівчата

Жодного влучного кидка

1

2

4

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Баскетбол» - 6 спроб ведення м’яча і передача партнеру:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

Жодної правильно виконаної спроби

2

4

6

Дівчата

Жодної правильно виконаної спроби

1

3

5

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Футбол» - 6 спроб ведення  і передач м’яча  партнеру:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

Жодної правильно виконаної спроби

2

4

6

Дівчата

Жодної правильно виконаної спроби

1

3

5

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Футбол» - 6 ударів по воротах на влучність із штрафної лінії:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

1 або жодного влучного удару

2

3

4-6

Дівчата

Жодного влучного удару

1

2

3-6

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Алтимат фризбі» - 10 кидків фризбі у ціль

 ( ворота, рамка, коло розташоване на стіні залу) на відстані 10м.

 ( кількість влучень):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

Менше 4

4

7

8 і більше

Дівчата

Менше 4

4

7

8 і більше

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

Результат виконаної  роботи підсумкового  оцінювання за курс 10 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури

Отриманий бал за теоретичне завдання

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Баскетбол» - 10 штрафних кидків на точність

( кількість влучень)

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Баскетбол» - 6 спроб ведення м’яча і передача партнеру

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Футбол» - 6 спроб ведення  і передач м’яча  партнеру

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Футбол» - 6 ударів по воротах на влучність із штрафної лінії

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Алтимат фризбі» - 10 кидків фризбі у ціл( ворота, рамка, коло розташоване на стіні залу) на відстані 10 м.

( кількість влучень)

 

 

 

 

 

 

 

 

Отриманий бал за підсумкове оцінювання_______

Підсумкове оцінювання за курс 11 класу ІІ семестру базової середньої освіти з фізичної культури. ( ВІДПОВІДІ )

Теоретичне завдання.

  1. У чому заклечається суть гри « Баскетбол»?

А.  Закинути м’яч у ворота суперника;

Б.  Закинути м’яч у кошик суперника;

     В.  Забити м’яч на сторону суперника;

     Г.  Забити м’яча у ворота.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Скільки часу гравець команди ( що атакує) може перебувати у штрафній  зоні суперника?

          А. 3с.;

          Б.  4с.;

          В. 5с.;

          Г. скільки забажає.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

3.  Які елементи баскетболу гравці виконують під час гри ?

А.  Ведення і зупинка з м’ячем;

Б.  Передачі і перехвати м’яча;

В.  Подачі м’яча ;

Г.  Кидки м’яча у кошик;

Д. Удари м’яча по воротах;

Е. Підбори і відбирання м’яча;

Є. Нападаючий удар.

За усі правильні відповіді 2 бала. Отриманий бал_____

 

  1. Коли київське «Динамо» стало чемпіоном Європи?

А.  1960р.;

Б.  1986р. ;

В.  1975р.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Які елементи футболу гравці виконують під час гри ?

А. Подачі м’яча;

Б.  Удари по воротах;

В.  Ведення і передачі м’яча;

Г.  Кидки м’яча у кошик;

Д. Перехвати і відбирання м’яча;

Е. Зупинка м’яча;

Є. Кидки м’яча у ворота.

За усі правильні відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

  1. Людина, яка контролює правила гри у футболі?

А.  Тренер;

Б.  Суддя;

В.  Вчитель.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Команда для гри у алтимат фризбі складається з ?

А.  6 гравців;

Б.  7 гравців;

В.  8 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  Гра у алтимат фризбі складається з?

А. 2 періодів;

Б. 3 періодів;

В. 1 періоду.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  Мета гри у алтимат фризбі?

А. Спіймати диск в зоні суперника;

Б. Протримати диск на своїй частині поля 5 хвилин;

В. Зробити 10 передач диска між гравцями команди.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  На скільки частин розділене поле для гри у алтимат фризбі?

А. На 4 частини;

Б.  На 3 частини;

В. На 2 частини.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

 

 

 

 

 

Підсумкове оцінювання за курс 11 класу ІІ семестру базової середньої освіти з фізичної культури.

Робота учня/ учениці           класу______________________________________

Теоретичне завдання.

  1. У чому заклечається суть гри « Баскетбол»?

А.  Закинути м’яч у ворота суперника;

Б.  Закинути м’яч у кошик суперника;

     В.  Забити м’яч на сторону суперника;

     Г.  Забити м’яча у ворота.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Скільки часу гравець команди ( що атакує) може перебувати у штрафній  зоні суперника?

          А. 3с.;

          Б.  4с.;

          В. 5с.;

          Г. скільки забажає.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

3.  Які елементи баскетболу гравці виконують під час гри ?

А.  Ведення і зупинка з м’ячем;

Б.  Передачі і перехвати м’яча;

В.  Подачі м’яча ;

Г.  Кидки м’яча у кошик;

Д. Удари м’яча по воротах;

Е. Підбори і відбирання м’яча;

Є. Нападаючий удар.

За усі правильні відповіді 2 бала. Отриманий бал_____

 

4. Коли київське «Динамо» стало чемпіоном Європи?

А.  1960р.;

Б.  1986р. ;

В.  1975р.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

5. Які елементи футболу гравці виконують під час гри ?

А. Подачі м’яча;

Б.  Удари по воротах;

В.  Ведення і передачі м’яча;

Г.  Кидки м’яча у кошик;

Д. Перехвати і відбирання м’яча;

Е. Зупинка м’яча;

Є. Кидки м’яча у ворота.

За усі правильні відповіді 2бала. Отриманий бал_____

 

  1. Людина, яка контролює правила гри у футболі?

А.  Тренер;

Б.  Суддя;

В.  Вчитель.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1. Команда для гри у алтимат фризбі складається з ?

А.  6 гравців;

Б.  7 гравців;

В.  8 гравців.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  Гра у алтимат фризбі складається з?

А. 2 періодів;

Б. 3 періодів;

В. 1 періоду.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  Мета гри у алтимат фризбі?

А. Спіймати диск в зоні суперника;

Б. Протримати диск на своїй частині поля 5 хвилин;

В. Зробити 10 передач диска між гравцями команди.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

 

  1.  На скільки частин розділене поле для гри у алтимат фризбі?

А. На 4 частини;

Б.  На 3 частини;

В. На 2 частини.

За правильну відповідь 1бал. Отриманий бал_____

Отриманий бал за теоретичне завдання _____

 

 

 

 

 

Практичне  завдання.

  1. Варіативний модуль: « Баскетбол» - 10 штрафних кидків на точність

( кількість влучень):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

Жодного влучного кидка

2

3

6

Дівчата

Жодного влучного кидка

1

2

5

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Баскетбол» - 6 спроб ведення м’яча і передача партнеру:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

 1або жодної правильно виконаної спроби

3

5

6

Дівчата

1 або жодної  правильно виконаної спроби

2

5

6

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Футбол» - 6 спроб ведення  і передач м’яча  партнеру:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

 1або жодної правильно виконаної спроби

2

5

6

Дівчата

1 або жодної  правильно виконаної спроби

2

3

5

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Футбол» - 6 ударів по воротах на влучність із штрафної лінії:

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

1 або жодного влучного удару

2

4

5-6

Дівчата

Жодного влучного удару

1

3

5-6

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

  1. Варіативний модуль: « Алтимат фризбі» - 10 кидків фризбі у ціль

 ( ворота, рамка, коло розташоване на стіні залу) на відстані 10м.

 ( кількість влучень):

Учні

Низький рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Хлопці

Менше 4

4

8

9 і більше

Дівчата

Менше 4

4

8

9 і більше

Результат виконаного навчального нормативу: _______

Отриманий бал_______

 

Результат виконаної  роботи підсумкового  оцінювання за курс 10 класу І семестру базової середньої освіти з фізичної культури

Отриманий бал за теоретичне завдання

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Баскетбол» - 10 штрафних кидків на точність

( кількість влучень)

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Баскетбол» - 6 спроб ведення м’яча і передача партнеру

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Футбол» - 6 спроб ведення  і передач м’яча  партнеру

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Футбол» - 6 ударів по воротах на влучність із штрафної лінії

 

Отриманий бал за практичне  завдання варіативного модуля:

« Алтимат фризбі» - 10 кидків фризбі у ціл( ворота, рамка, коло розташоване на стіні залу) на відстані 10 м.

( кількість влучень)

 

 

 

 

 

 

 

 

Отриманий бал за підсумкове оцінювання_______

 

 

docx
Додано
18 серпня 2022
Переглядів
861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку