Підсумкове оцінювання з теми:"Цивілізації Стародавнього Сходу"

Про матеріал
Підсумкове оцінювання з теми:"Цивілізації Стародавнього Сходу" за групами результатів( за підручником Щупак)
Перегляд файлу

 

 

Історія України. Всесвітня історія  6 клас

Дата _______________________             Прізвище, ім’я _______________________

Підсумкове оцінювання з теми «Цивілізації Стародавнього Сходу» за групами результатів

Кожна група результатів оцінюються в 12 балів.

Група 1. Орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ

1. Який правитель Вавилонського царства наказав укласти перший писаний збірник законів?

а) Хаммурапі      б) Шамаш       в) Кір          г) Валтасар

2.Як називали правителя Давнього Єгипту?

 а) цар            б) фараон           в) султан         г) король

3.Кого з єврейських царів вважають наймудрішим

а) Соломона        б) Давида             в) Саула

4. В долині якої річки сформувалась цивілізація Давнього Єгипту

 а) Хуанхе        б) Ніл           в) Дніпро              г) Євфрат

5.Найдавнішою з перерахованих була...

 а) Шумерська цивілізація                   б) Давньоєгипетська цивілізація

 в) Давньоіндійська цивілізація             г) Давньокитайська цивілізація

6. Країна в якій було  розташовано чудо стародавнього світу, зображене на фото   

А) Індія        Б)Китай      В) Фінікія   Г)Месопотамія

7. Як китайці називають свою державу?

а) "Божественна"      б) "Країна червоних драконів"

в) "Батьківщина чаю, рису, паперу та шовку"

г) "Піднебесна"

8. Що таке варни?

а) Групи жерців, які приносили дари богам.

б) Основні групи населення, приналежність до яких була спадковою.

в) Групи, що об'єднували людей однієї національності.

г) Групи вчених-філософів, мудреців

9. Вождя племені ,а пізніше і царя в Давній Індії називали :

а) Фараон       б) Князь       в) Брахман         г) Раджа     д) Ван

10. Давні міста Хараппа та Мохенджо-Даро знаходились

 а) в Індії     б) в Китаї     в) в Месопотамії     г) в Єгипті     д) в Персії

11. Головним джерелом з вивчення історії євреїв

А)Коран;     Б)Пісні;        В)Біблія;      Г)Закони Хаммурап

12.. Яка історична пам`ятка зображена на фото?

А) Сфінкс     Б)Місто шумерів   В)Висячі сади   Г)Піраміда

 

 

 

 

Група 2. Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту

1. Встановити відповідність між історичним діячем і його діяльністю

(4 бали)

Назва цивілізацій

Правителі

1.Ізраїль

А. Хаммурапі

2.Єгипт

Б. Чандрагупта Маур’я

3.Індія

В. Соломон

4. Месопотамія

Г. Тутмос ІІІ

2. Дайте визначення понять (2 бали одне правильне визначення)

Монотеїзм- це _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Буддизм- це _________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Іригаційна система - це______________________________________________________ __________________________________________________________________________

3. Розв'яжіть історичну задачу: (1 задача = 1 б.). (ОБОВЯЗКОВО запишіть приклад, за яким ви знайшли правильну відповідь)

А) В 522 р. до н.е. в Персії починає правити Дарій І. Скільки років тому відбулася ця подія?    

Б) У 2670 р. до н.е. в Давньому Єгипті розпочався період Старого царства, а період Пізнього царства розпочався у 700 р. до н.е. Як довго розвивалася Давньоєгипетська цивілізація?

Група 3. Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію

       (За Розгорнуту відповідь на одне питання      6 балів)

1. Розгляньте малюнок-реконструкцію «Школа в давньому Єгипті» та визначте, що спільного в організації навчання в школах у давніх народів і тепер.

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

 

 

 2.Поміркуйте, чому перші цивілізації називали ще «річковими». Яку роль відігравала вода в їхньому житті?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

 

Оцінка ГРО1________

Оцінка ГРО2________

Оцінка ГРО3________

 

 

Історія України. Всесвітня історія  6 клас

Для учнів з ООП

Дата _______________________             Прізвище, ім’я _________________________

Підсумкове оцінювання з теми «Цивілізації Стародавнього Сходу»

1.Назвіть держави Стародавнього Сходу які вивчалися у розділі

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Розгадай ребуси

 

 

 

 

 

 

1._____________________________________________________

2._____________________________________________________

3._____________________________________________________

4._____________________________________________________

3.Напиши як називали правителів у таких державах

А) Єгипет _______________________________

Б) Китай ________________________________

В) Месопотамія__________________________

Г) Індія_________________________________

4. Опиши пам’ятку, яка зображена на малюнку

 ____________________________________________

____________________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Чечет Ольга Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тараненко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бондаренко Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада
Переглядів
4778
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку