Завдання підсумкового уроку розроблені за трьома групами критеріїв оцінювання
Підсумковее оцінювання «Мохи, плауни, хвощі, папороті».
Завдання на опрацювання та використання інформації
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»):
7. Вищою споровою рослиною є:
а) хламідомонада; б) плаун булавовидний; в) мох зозулин льон;
8. Мохоподібні поширені:
а) на болотах б) у Чорному морі; в) в степах;
9. У вищих спорових рослин є:
а) є органи; б) немає органів;
10. Спори у спорових рослин забезпечують:
а) дихання; б) живлення; в) розмноження;
11. У папоротеподібних листки:
а) справжні; б) не справжні; в) видозмінені;
12. Серед вищих спорових рослин лікарською рослиною є:
а) хвощ польовий; б) мох зозулин льон; в) щитник чоловічий;
13Папоротеподібні зростають переважно:
а) на луках; б) в лісах; в) в чагарниках; г) на пісках;
14. У зозулиного льону коробочка на ніжці містить:
а) спори; б) спорофіт; в) гаметофіт; г) листки;
15. Вищими називають рослини, тіло яких:
а) складається з багатьох клітин; б) здатне утворювати захисну оболонку;
в) складаються з органів; г) здатне перебувати як у воді, так і на суходолі;
16. Запліднення у мохоподібних відбувається тільки:
а) у суху сонячну погоду; б) у воді;
в) під час проростання спори; г) у коробочці спорофіта;
17. Органами в яких утворюються спори називають:
а) спорофіти; б) гаметофіти; в) колоски; г) спорангії;
18. Фотосинтез у хвоща польового відбувається у:
а) листках; б) стеблах; в) спороносних колосках; г) весняних пагонах;
Завдання на усвідомлення біологічних закономірностей
1.Встановіть відповідність
1.Зозулин льон А Мохоподібні
2.Щитник чоловічий Б Хвощеподібні
3.Хвощ польовий В Папороті
4.Плаун булаловидний Г Плауноподібні
2.Чому мохи дуже сильно залежать від наявності води?
3. Як утворився торф і кам’яне вугілля?
4. Поясніть, яке значення у житті наземних рослин має чергування поколінь – статевого та нестатевого
Завдання на пізнання світу природи і дослідження її
1 .Є народне повір’я, що тому, хто в ніч на Івана Купала знайде квітку папороті, щаститиме в житті, зокрема він зможе знайти скарби, які охороняють злі сили. Як ви вважаєте, чи можливо насправді знайти квітку папороті? Чому?
2. Підпишіть, що позначено цифрами в циклі розвитку, вкажіть, що це за рослина
3. Встановіть відповідність
А Головолом сріблястий
Б Плаун булавовидний
В Хвощ болотнй
Г Орляк звичайний