Підсумкове оцінювання «Мохи, плауни, хвощі, папороті». 7 клас НУШ

Про матеріал

Завдання підсумкового уроку розроблені за трьома групами критеріїв оцінювання

Перегляд файлу

Підсумковее оцінювання «Мохи, плауни, хвощі, папороті».

Завдання на опрацювання та використання інформації

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»):

  1. Гаметофіт і спорофіт – це два покоління однієї спорової рослини.
  2. На гаметофіті ніколи не утворюються статеві клітини.
  3. Гаметофіт у зозулиного льону має зелений колір.
  4. Спори плаунів використовують у медицині.
  5. У хвоща польового листки зменшені до бурих лусок.
  6. Заростки папоротей – це спорофіти.

7. Вищою споровою рослиною є:

а) хламідомонада;         б) плаун булавовидний;           в) мох зозулин льон;

8. Мохоподібні поширені:

а) на болотах                 б) у Чорному морі;                    в) в степах;

9. У вищих спорових рослин є:

а) є органи;                    б) немає органів;

10. Спори у спорових рослин забезпечують:

а) дихання;                    б) живлення;                              в) розмноження;

11. У папоротеподібних листки:

а) справжні;                   б) не справжні;                          в) видозмінені;

12. Серед вищих спорових рослин лікарською рослиною є:

а) хвощ польовий;         б) мох зозулин льон;                в) щитник чоловічий;

13Папоротеподібні зростають переважно:

а) на луках;                        б) в лісах;                        в) в чагарниках;                    г) на пісках;

14. У зозулиного льону коробочка на ніжці містить:

а) спори;                            б) спорофіт;                     в) гаметофіт;                         г) листки;

15. Вищими називають рослини, тіло яких:

а) складається з багатьох клітин;                б) здатне утворювати захисну оболонку;

в) складаються з органів;                             г) здатне перебувати як у воді, так і на суходолі;

16. Запліднення у мохоподібних відбувається тільки:

а) у суху сонячну погоду;                            б) у воді;

в) під час проростання спори;                     г) у коробочці спорофіта;

17. Органами в яких утворюються спори називають:

а) спорофіти;                     б) гаметофіти;                      в) колоски;                     г) спорангії;

18. Фотосинтез у хвоща польового відбувається у:

а) листках;                   б) стеблах;             в) спороносних колосках;         г) весняних пагонах;

 

 

 

Завдання на усвідомлення біологічних закономірностей

1.Встановіть відповідність

1.Зозулин льон                                                                  А   Мохоподібні

2.Щитник чоловічий                                                          Б   Хвощеподібні

3.Хвощ польовий                                                               В   Папороті

4.Плаун булаловидний                                                      Г   Плауноподібні

2.Чому мохи дуже сильно залежать від наявності води?

3. Як утворився торф і кам’яне вугілля?

4. Поясніть, яке значення у житті наземних рослин має чергування поколінь – статевого та нестатевого

 

 

 

 

 

 

Завдання на пізнання світу природи і дослідження її

1 .Є народне повір’я, що тому, хто в ніч на Івана Купала знайде квітку папороті, щаститиме в житті, зокрема він зможе знайти скарби, які охороняють злі сили. Як ви вважаєте, чи можливо насправді знайти квітку папороті? Чому?

2. Підпишіть, що позначено цифрами в циклі розвитку, вкажіть, що це за рослина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Встановіть відповідність

А Головолом сріблястий

Б Плаун булавовидний

В Хвощ болотнй

Г Орляк звичайний

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
18 грудня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку