"Підсумковий квест "Ми досліджуємо світ" для учнів першого класу"

Про матеріал
"Підсумковий квест "Ми досліджуємо світ" для учнів першого класу". На допомогу вчителю першого класу при підготовці до уроку.
Перегляд файлу

                               Підсумковий квест «Ми досліджуємо світ»

Мета:

узагальнити отримані знання, сприяти їх розширенню та закріпленню;

активізувати пізнавальну діяльність дітей;

створити ситуацію колективної співпраці, взаємодопомоги, успіху;

розвивати цікавість до рідного краю та села;

виховувати повагу до Батьківщини, її символів;

формувати вміння долати перешкоди

Тип уроку:

систематизації та узагальнення знань

 

                                                    Хід квесту

I. Організаційний момент. Ранкова зустріч

1. Вітання

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – сонце блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я вам бажаю, щоб посмішки квітли!

2. Вправа «Ранкові враження»

  • Розкажіть про свої ранкові враження за опорою:

Уранці мене здивувало…

Сьогодні я помітив(ла)…

Дорогою до школи я почув…

3. Обмін інформацією. Тема дня «Як людина  досліджує світ?»

- Що допомогло вам побачити предмети, почути звуки, відчути запахи, відчути тепло?(У цьому нам допомогли очі, вуха, ніс, шкіра)

- Ми знаходимося на шкільному подвір'ї. Сьогодні ми здійснимо подорож і розпочнеться вона звідси. Я впевнена, що подолати всі перешкоди вам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ви впораєтеся з усіма труднощами, якщо будете працювати дружно. Давайте повторимо правила роботи в команді:

- Працювати дружно та завзято.

- Прислухатися до порад товариша.

- Допомагати один одному.

- Не шуміти.

- Скажіть, чи готові ви мандрувати  за скарбами? Щоб вирушити у подорож вам необхідно мати карту. Ви її отримаєте, якщо дасте правильно відповіді на питання. Будьте уважні!

1.Скільки місяців у році?

2. Скільки днів у році?

3. Скільки днів має місяць?

4. Скільки днів має тиждень?

5. Як називаються дні тижня?

6. Який сьогодні день?

7. Яке число?

8. Як називається місяць?

9. Яка пора року?

- Ви чудово впоралися із завданням. Візьміть карту і подивіться в якому напрямку вирушати далі.

1. Зупинка «Шкільне подвір'я»

Що за диво-корабель

Нас везе навкруг земель?

Серед хвиль-важких питань.

За шкільні роки буремні

Знань набудем – будьте певні!

Обійдемо Землю з часом

З нашим дружним першим класом.

-З цього порога почалось наше шкільне життя. Багато нового і цікаво ви тут дізналися і ще дізнаєтеся. Кожний день буде відкриттям у Книзі шкільного життя.

2. Зупинка «Шкільний садок»

- Ми вирушаємо далі. Наша наступна зупинка «Шкільний садочок». Давайте подивимося на дерева. Які дерева ви бачите? Послухайте загадки. Відгадайте їх.

  • Мов зелений їжачок,

           Має безліч голочок.

           Поспішає до оселі

           В новорічні дні веселі. (Ялинка)

  • Він зовсім не крихкий,

А сховався в шкаралупі,

Заглянеш в середину –

Побачиш серцевину,

З плодів він твердіше всіх,

Називається… (горіх)

  • За хатинкою в садочку,

Та в червоних намистах

Стала пава молода.

І збігаються всі діти,

Щоб на неї поглядіти:

За намисто кожне – смик!

Та вкине на язик. (Вишня)

- Скажіть, чи такі дерева і з такими плодами ми можемо побачити у нашому садку? Дивимося на карту. Куди ж нам далі прямувати? Наступна наша зупинка «Бібліотека»

      3. Зупинка «Бібліотека»

Ми знаходимося у бібліотеці.

Відгадайте загадку.

        Дуже я потрібна всім –

        І дорослим, і малим.

        Всіх я розуму учу,

        А сама завжди мовчу.

- З книг ми можемо дізнатися багато різної інформації. Щоб пройти цю зупинку, вам потрібно дати відповіді на запитання:

  1. У якій країні ми проживаємо?
  2. Яка мова є державною мовою?
  3. Яке місто є столицею України?
  4. Які пам'ятки культури прикрашають Україну?
  5. Які є державні символи?
  6. Які є народні символи?
  7. Як називається село у якому ви проживаєте? Давайте пригадаємо, що ви можете розказати про свою рідну місцевість. (На галявині усі сидять в колі. Кожен по черзі називає одне речення, яке згадають з відомостей про своє село)
  8. - Вирушаємо далі.

3. Зупинка «Галявина скарбів»

- Ми знаходимося на Галявині скарбів. Що таке скарб? Чому на вашу думку, скарб – це щось важливе? Ви зберігаєте щось важливе для себе? Хто хоче цією інформацією поділитися? На цій галявині ми підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ. Це наша остання зупинка. Тут ми найбільше пригадаємо і віднайдемо наш скарб.

1. Яких людей досягнення змінили світ на краще? Чому ці люди мають такі досягнення?

(Мислителів, композиторів, художників, письменників)

2. Які промисли розвивали наші предки?

(Різьблення по дереву, ткацтво, вишивання рушників і сорочок)

3. Які народи живуть в Україні?

(Кримські татари, поляки, білоруси, росіяни, румуни, євреї та представники багатьох інших національностей)

4. Які найважливіші винаходи в історії людства?

(Колесо, Інтернет, друкарський верстат)

5. Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому?

- Який найголовніший скарб ви сьогодні отримали?

(Знання)

-Ви сьогодні всі були активні, творчі, розумні. Ви задоволені нашою мандрівкою? Я даю вам коробочку побажань. Кожний з вас зараз візьме одне печиво з побажанням. Я бажаю вам залишатися завжди такими, як ви є. Завжди йти наполегливо до своєї мети. Дякую вам усім!

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку