Підсумковий тест "Текст"

Про матеріал
Данний тест допоможе виявити прогалини в знаннях, уміннях і навичках учнів, спрямувати їх на усунення недоліків.
Перегляд файлу

ТЕКСТ

1. Текст – це:

А) сукупність словосполучень;

Б) сукупність речень;

В) зв’язна розповідь.

2. До тексту можна дібрати:

А) заголовок;     Б) слова;         В) правило.

3. Тема тексту – це:

А) якась подія;

Б) перше речення;

В) те, про що у ньому повідомляється, розповідається, описується.

4. Метою тексту – розповіді є:

А) описати предмет;

Б) довести щось;

В) розповісти про щось.

5. Метою тексту – опису є:

А) описати предмет;

Б) довести щось;

В) розповісти про щось.

5. Метою тексту – міркування є:

А) описати предмет;

Б) довести щось;

В) розповісти про щось.

6. Текст, у якому про когось або про щось розповідається, це:

А) Текст – розповідь;

Б) Текст – опис;

В) Текст – міркування.

Г) Есе або есей

 7. Текст, у якому когось або щось описується, це:

А) Текст – розповідь;

Б) Текст – опис;

В) Текст – міркування.

Г) Есе або есей

8. Текст, у якому щось доводиться, це:

А) Текст – розповідь;

Б) Текст – опис;

В) Текст – міркування.

Г) Есе або есей

9. Есе або есей – це:

А) особливий текст – розповіді;

Б) особливий текст – опису;

В) особливий текст – міркування.

10. З яких частин складається текст – розповідь:

А) зачин, головна частина, кінцівка;

Б) теза, доведення, висновок;

В) зачин, головна частина, висновок.

 

11. З яких частин складається текст – міркування:

А) зачин, головна частина, кінцівка;

Б) теза, доведення, висновок;

В) зачин, головна частина, висновок.

12. Розмова двох осіб – це:

А) переказ;             Б) монолог;           В) діалог.

13. Висловлювання однієї особи – це:

А) переказ;             Б) монолог;           В) діалог.

14. Уникнути повторення тих самих слів під час розповіді допоможуть:

А) антоніми;          Б) синоніми;          В) омоніми.

15. Познач рядок слів, які доречно використати для розповіді про свій день:

А) понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця;

Б) рано, спочатку, потім, удень, після уроків, пізніше, надвечір;

В) сонячно, безвітряно, весело, дружно, тепло, захоплено.

16. Познач рядок слів, які доречно використати для художнього опису джерельця:

А) срібний голосок, кришталева водичка, веселе дзюркотіння;

Б) холодна вода, з-під землі;

В) шар ґрунту, витік, фільтрування.

17. Речення Бажаю тобі здоров’я доречно використати:

А) у вітальній листівці;

Б) у запрошенні на свято;

В) у Похвальному листі.

18. Речення Жили – були хлопчик і дівчинка… може бути:

А) заголовком;      Б) зачином;     В) кінцівкою.

19. Речення З того часу усі були дружні може бути:

А) заголовком;      Б) зачином;     В) кінцівкою.

20. Визначити, який стиль мовлення доречно використати у життєвій ситуації:

 


1. Діловий стиль

2. Розмовний стиль

3. Науковий стиль

4. Художній стиль

5. Публіцистичний стиль

 

 

А) Я роблю оголошення

Б) Я роблю наукову доповідь

В) Я читаю новини

Г) Я розмовляю з другом/ подругою

Д) Я записую презентацію для блогу

Е) Я дискутую

Є) Я пишу казку.


 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2022
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку