Підсумковий тест з української мови

Про матеріал
Тест на основі Power Point. Цікаво і легко провести тестування дітям.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Починаємо

Номер слайду 2

Визнач скільки букв і звуків у слові джміль.6 букв, 4 звуки4 букви, 6 звуків7 букв, 5 звуків5 букв, 5 звуків

Номер слайду 3

Визнач скільки букв і звуків у слові джміль.6 букв, 4 звуки4 букви, 6 звуків7 букв, 5 звуків5 букв, 5 звуків ДаліНевірно!

Номер слайду 4

Визнач скільки букв і звуків у слові джміль.6 букв, 4 звуки4 букви, 6 звуків7 букв, 5 звуків5 букв, 5 звуків. Вірно! Далі

Номер слайду 5

Знайди слово, у якому всі приголосні тверді. Сіль. Стіл. Земля. Рибка

Номер слайду 6

Знайди слово, у якому всі приголосні тверді. Сіль. Стіл. Земля. Рибка ДаліНевірно!

Номер слайду 7

Знайди слово, у якому всі приголосні тверді. Сіль. Стіл. Земля. Рибка. Вірно!Далі

Номер слайду 8

Яка частина мови відповідає на питання «Хто? Що?» та називає предмет?Дієслово. Прикметник. ЧислівникІменник

Номер слайду 9

Яка частина мови відповідає на питання «Хто? Що?» та називає предмет?Дієслово. Прикметник. ЧислівникІменник ДаліНевірно!

Номер слайду 10

Яка частина мови відповідає на питання «Хто? Що?» та називає предмет?Дієслово. Прикметник. ЧислівникІменник. Вірно! Далі

Номер слайду 11

Познач рядок, у якому записані слова – назви предметів. Малює, зошит. Чотири, пішов. Молоко, вікно. Дівчинка, танцює

Номер слайду 12

Познач рядок, у якому записані слова – назви предметів. Малює, зошит. Чотири, пішов. Молоко, вікно. Дівчинка, танцює ДаліНевірно!

Номер слайду 13

Познач рядок, у якому записані слова – назви предметів. Малює, зошит. Чотири, пішов. Молоко, вікно. Дівчинка, танцюєВірно! Далі

Номер слайду 14

Визнач, у якому рядку слова близькі за значенням. Читати, писати. Рахувати, міркувати. Ходити, сидіти. Сміятися, хихотіти

Номер слайду 15

Визнач, у якому рядку слова близькі за значенням. Читати, писати. Рахувати, міркувати. Ходити, сидіти. Сміятися, хихотіти ДаліНевірно!

Номер слайду 16

Визнач, у якому рядку слова близькі за значенням. Читати, писати. Рахувати, міркувати. Ходити, сидіти. Сміятися, хихотіти. Вірно! Далі

Номер слайду 17

Слова, що відповідають на питання «Який? Яка? Яке?» виражають: Ознаку. Назву. Кількість. Дію

Номер слайду 18

Слова, що відповідають на питання «Який? Яка? Яке?» виражають: Ознаку. Назву. Кількість. Дію ДаліНевірно!

Номер слайду 19

Слова, що відповідають на питання «Який? Яка? Яке?» виражають: Ознаку. Назву. Кількість. Дію. Вірно! Далі

Номер слайду 20

Вкажи словосполучення у прямому значенні. Залізна ледіЗалізний потяг. Залізне слово. Залізний характер

Номер слайду 21

Вкажи словосполучення у прямому значенні. Залізна ледіЗалізний потяг. Залізне слово. Залізний характер ДаліНевірно!

Номер слайду 22

Вкажи словосполучення у прямому значенні. Залізна ледіЗалізний потяг. Залізне слово. Залізний характер. Вірно! Далі

Номер слайду 23

Текст – це…Словосполучення. Слова. Звуки. Зв’язані за змістом речення

Номер слайду 24

Текст – це…Словосполучення. Слова. Звуки. Зв’язані за змістом речення ДаліНевірно!

Номер слайду 25

Текст – це…Словосполучення. Слова. Звуки. Зв’язані за змістом речення. Вірно! Далі

Номер слайду 26

З якої частини починається текст?Кінцівка. Не важливо. Зачин. Основна частина

Номер слайду 27

З якої частини починається текст?Кінцівка. Не важливо. Зачин. Основна частина ДаліНевірно!

Номер слайду 28

З якої частини починається текст?Кінцівка. Не важливо. Зачин. Основна частина. Вірно! Далі

Номер слайду 29

Визнач тип тексту. Розповідь. Вірш. Міркування. Опис. Калина Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною.

Номер слайду 30

Визнач тип тексту. Розповідь. Вірш. Міркування. Опис. Калина Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною. Завершити тест. Слайд 32 Невірно!

Номер слайду 31

Визнач тип тексту. Розповідь. Вірш. Міркування. Опис. Калина Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною. Вірно! Завершити тест

Номер слайду 32

Молодець

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 червня 2022
Переглядів
2181
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку