Підсумковий урок. 9 клас

Про матеріал
Мета: повторити вивчений за рік матеріал; розвивати в учнів навички узагальнення й систематизації вивченого матеріалу; прищеплювати інтерес до зарубіжної літератури; розвивати вміння застосовувати свої знання; давати повну відповідь на поставлене запитання; удосконалювати навички зв’язного мовлення.
Перегляд файлу

Тема. Підсумковий урок. 9 клас.

 

Мета: повторити вивчений за рік матеріал; розвивати в учнів навички узагальнення й систематизації вивченого матеріалу; прищеплювати інтерес до зарубіжної літератури; розвивати вміння застосовувати свої знання; давати повну відповідь на поставлене запитання; удосконалювати навички зв’язного мовлення.

 

Теоретична розминка

1. Назвіть жанри епосу.

2. Чим ліричні твори відрізняються від драматичних.

3. Робота якого філософа вважається початком доби Просвітництва.

4. Дайте визначення жанру оди. Як авторів од ви знаєте.

5. Дайте психологічний портрет «байронічного героя».

6. Назвіть характерні ознаки «онєгінської строфи».

7. У чому різниця між фабулою і сюжетом?

8. Назвіть характерні ознаки соціально-психологічного роману.

9. У чому полягає різниця між героєм романтичних творів і героєм реалістичних творів.

10. Назвіть художні особливості «нової драми».

 

Практикум

1. Упізнайте письменника

 

1. П’єси якого драматурга в Європі сприймалися неоднозначно (Ібсен).

2. Цього письменника називали «міністром без портфеля» (Свіфт).

3. На надгробку якого письменника написано: «Подорожний, іди собі з миром та спробуй, якщо зможеш, бути, як він, прибічником звільнення людства (Дж. Свіфт).

4. У творах якого поета чути відлуння гірких юнацьких переживань від нерозділеного кохання (Г. Гейне).

5. Хто з поетів присвятив своє життя боротьбі проти деспотії в Італії, а згодом у Греції (Дж. Байрон).

6. Доба якого поета отримала назву «золотої доби російської літератури».

7. Цей автор у творах згадуватиме печальну долю самотніх, розлучених життям батька і Сина.

 

Про кого з письменників йдеться:

 

«Його творчість пронизане прагненням перенести методи природознавства в художню літературу, стерти грань, що відокремлює літературу від науки».

Його творчий злет почався із творів, зітканих з українського фольклору.

За схожість стилів і любов до «дитячої теми» критики порівнюють цього письменника із Марком Твеном.

Автор книжки про дівчинку, яка любила Баха, Моцарта, «Бітлз».

 

Назвіть твори у яких:

 

  • розкриті тему мистецтва і призначення митця;
  • поєднується реальне і фантастичне;
  • оспівується кохання;
  • піднімається тема «маленької людини»;
  • піднімається гендерне питання, місце жінки у суспільстві;
  • висміюються негативні явища реального життя.
docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л.В.)
Додано
13 січня 2021
Переглядів
4299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку