Підсумковий урок-гра з мистецтва за І семестр 8 клас

Про матеріал

Пропоную підсумковий урок-гру з мистецтва за І семестр. Учні об'єднуються у групи та виконують запропоновані завдання різного характеру. За допомогою таблиці самооцінювання, учні можуть підрахувати бали за виконані завдання.

Перегляд файлу

D:\2019-2020\учитель року\ГРАМОТИ\2020-03-19_173657.jpg 

 

 

Підсумковий урок-гра з мистецтва у 8-му класі за І семестр «Панорама мистецтв»

Пропоную учням об’єднатися у 3 – 4 групи. Перед початком гри, кожна група отримує бланк для відповідей. Назву своєї команди учні записують у відведеному для цього місці. Завдання для виконання учні отримують поступово, тобто, виконали 1 завдання – приступають до наступного і т.д.. Щодо завдань:

1 завдання «Тестування» - завдання однакові для всіх команд;

2 завдання «Пазли» - учням пропоную скласти пазли відомої картини – для кожної команди картини різні;

3 завдання «Панорама мистецтв» - учням пропонуються назви стилів мистецтва, слід записати у відповідне місце порядок їх розвитку (завдання для всіх команд однакові);

4 завдання «Картки» - учням пропонується розглянути 3 картки (це може бути репродукція картини, зображення архітектурної споруди, зображення скульптури), відповіді на подані запитання учні дають усно.

Кожна команда самостійно може підсумувати бали, які отримала протягом гри та записати у спеціально відведене для цього місце.

Отож, вперед, до успіху!  Цікавої вам гри! 

 

 

 

 

 

D:\2019-2020\учитель року\ГРАМОТИ\2020-03-19_173657.jpg  

1. Тестування (9 балів)

1

(1 бал)

2

(1 бал)

3

(1 бал)

4

(1 бал)

5

(1 бал)

6

(1 бал)

7

(1 бал)

8

(1 бал)

9

(1 бал)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  Пазли  (2 бали)

а) Складіть пазли (0,5 бала);

б) Вкажіть назву картини (0,5 бала);

в) Назвіть автора (0,5 бала);

г) До якої епохи належить даний твір мистецтва (0,5 бала).

 

3. Панорама  мистецтв (2 бали)

Встановіть порядок розвитку стилів мистецтв та історичних епох:

1 – __________________________

2 – __________________________

3 – _________________________

4 – _________________________

5 – __________________________

 

4. Картки (2 бали)

а) Назва твору мистецтва (0,5 бала); _______________________________

б) Вид мистецтва (0,5 бала); ______________________________________

в) Назва епохи (0,5 бала); ________________________________________

г) Місце знаходження або автор твору (0,5 бала). ____________________

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

D:\2019-2020\учитель року\ГРАМОТИ\2020-03-19_173657.jpg   Тестування

              

1. До шедеврів романської архітектури належать:

А) Пізанська вeжа, Хотинська фортeця, Аккeрманська фортeця;

Б) Пізанська вeжа, Хотинська фортeця, Рeймський собор;

В) Рeймський собор, Кeльнський собор, Хотинська вортeця.

 

2. Батьківщиною Відродження є:

А) Венеція (Італія);              Б) Флоренція (Італія);         В) Афіни (Греція).

 

3. У чому проявилося новаторство італійського Відродження?

А) виникли нові види мистецтва;  

Б) мистецтво повістю відійшло від церкви;

В) мистецтво звернулося до естетики античності.

 

4. Кого вважають «титанами» італійського Відродження?

А) Мікеланджело, Рафаеля, Леонардо да Вінчі;   

Б) Боттічеллі, Тиціана, Вазарі;

В) Донателло, Леонардо да Вінчі, Мазаччо.

 

5. Про який стиль мистецтва йде мова «Високі і стрімкі конструкції ніби ринуть у небо, долаючи силу земного тяжіння. Замість куполів дах прикрашають високі ажурні вежі зі шпилями.

А) Готика;                           Б) Романський;                           В) Ренесанс.

 

6. Про кого йде мова?... Італійський художник й архітектор, у доробку якого зосереджена ціла галерея образів Мадонни – близько 45 картин.

А) Рафаeля Санті;           Б) Мікeланджeло Буонарроті;      В) Донатeлло.

 

7. Набір уставлених у віконний отвір стекол, що становить орнаментальний візерунок або зображення – це

А) мозаїка;                    Б) орнамент;                      В) вітраж.

 

8. Назва епохи, яка в історії західноєвропейського мистецтва  була наступною після Романської

А) ренесанс;                     Б) готика;                       В) античність.

 

9. Хто є автором знамeнитої картини «Джоконда» («Мона Ліза») та фрeски «Таємна вeчeря»?

А) Рафаeль Санті;         Б) Донатeлло;                   В) Лeонардо да Вінчі.

ТАБЛИЦЯ    ОЦІНЮВАННЯ

 

Назва команди

Тестування (9 балів)

Пазли

(2 бали)

Панорама  мистецтв

(2 бали)

Картки

(2 бали)

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦЯ    ОЦІНЮВАННЯ

 

Назва команди

Тестування (9 балів)

Пазли

(2 бали)

Панорама  мистецтв

(2 бали)

Картки

(2 бали)

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦЯ    ОЦІНЮВАННЯ

 

Назва команди

Тестування (9 балів)

Пазли

(2 бали)

Панорама  мистецтв

(2 бали)

Картки

(2 бали)

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНТИЧНИЙ

РЕНЕСАНС

ГОТИЧНИЙ

РОМАНСЬКИЙ

ВІЗАНТІЙСЬКИЙ

АНТИЧНИЙ

РЕНЕСАНС

ГОТИЧНИЙ

РОМАНСЬКИЙ

ВІЗАНТІЙСЬКИЙ

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1544
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку