Підсумковий урок на вивчення літери «є». Робота над віршем С. Черкасенка «Зима і весна» - виразне читання, читання в особах.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про букву «є»; удосконалювати навички правильної вимови, вміння виконувати звуко - буквений аналіз слів; закріпити вміння читати слова й тексти з вивченими буквами; удосконалювати навички читання; формувати вміння правильно, виразно, свідомо читати, давати повні відповіді на запитання; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість, фантазію; виховати бережливе ставлення до природи.
Форма уроку: гра
Тема: Підсумковий урок на вивчення літери «є». Робота над віршем
С. Черкасенка «Зима і весна» - виразне читання, читання в особах.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про букву «є»; удосконалювати навички правильної вимови, вміння виконувати звуко - буквений аналіз слів; закріпити вміння читати слова й тексти з вивченими буквами; удосконалювати навички читання; формувати вміння правильно, виразно, свідомо читати, давати повні відповіді на запитання; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість, фантазію; виховати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: буквар, фішки, дошка.
Наочне оформлення: малюнки, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок закріплення знань
Форма уроку: гра
План уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
IV. Закріплення вивченого матеріалу
V. Робота віршем С. Черкасенка «Зима і весна».
VI. Підсумок уроку. Рефлексія
Хід уроку:
І. Організаційний момент
- Доброго ранку,діти! Доброго вам здоров’я!
(Діти сідають за парти)
Вже дзвоник пролунав,
На заняття нас позвав.
Сядьте рівно на стільці,
Бачу всі ви молодці.
ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань
Ічка-ічка-ічка: Ось глибока річка.
Ачка-ачка-ачка: Пливла по річці качка.
Єчки-єчки-єчки: Знесла вона яєчки.
Чат-чат-чат: Навиводить каченят.
Чить-чить-чить: Плавать діточок навчить.
Ічці-ічці-ічці: Попливуть разом по річці.
Соловей, єхидна, синиця, ворона, ластівка, єнот, горобець,сорока.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
IV. Закріплення вивченого матеріалу
- Відгадайте загадки та складіть звукову схему до слів-відгадок .
Знає звір багато нот, називається…………( єнот).
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій уклоніться
За щасливий день вчорашній.
Всі до сонця потягніться,
Вліво, вправо нахиліться,
Веретенцем покрутіться,
Раз присядьте, два присядьте і за парти тихо сядьте.
V. Робота віршем С. Черкасенка «Зима і весна»
Насуплю заніміє
скрізь обмовля
рятунку пекуче
замре луки
VI. Підсумок уроку. Рефлексія
Соловей єхидна синиця ворона ластівка
горобець
сорока
Насуплю луки рятунку
занімієскрізь обмовля
пекуч
\\\\замре
Єнот
заєць