Підсумковий урок з креслення за І семестр проводиться в форматі телевізійної гри «Найрозумніший». Складається з трьох раундів (2 теоретичних + 1

Про матеріал
Інтелектуальна гра «Найрозумніший» Підсумковий урок з креслення за І семестр проводиться в форматі телевізійної гри «Найрозумніший». Складається з трьох раундів (2 теоретичних + 1 практичного). Учні під час гри об'єднуються у команди. Мета: закріплення отриманих на уроках знань та вмінь; розвиток навичок застосування теорії на практиці; забезпечення в ході гри осмислення вивченого матеріалу; виховання культури спілкування, творчої активності, самостійності, відповідальності за спільну справу. Тип уроку: за дидактикою – урок систематизації та узагальнення вивченого матеріалу; за способом - урок –гра. Обладнання: підручник, креслярські інструменти, моделі предметів, проектор, комп’ютер. Відомий вислів французького вченого Гаспара Монджа «Креслення - мова техніки” актуальний і сьогодні. ХІД УРОКУ: Організаційний етап. Учитель вітає учнів, перевіряє готовність до уроку (визначає відсутніх). Вступне слово вчителя. У нас сьогодні не простий урок, а урок-гра. На цьому уроці ми перевіримо знання, які ви отримали на попередніх уроках. Для цього учні об’єднуються у команди, які будуть змагатися за звання найрозумніших і найспритніших. Кожна команда представляє свій состав і повідомляє ім’я капітана.. Представляється журі, яке займає відведені їм місця. Оголошуються умови гри , її етапи (раунди). Умови 1 раунду. Пропонується 12 запитань. Кожне запитання має чотири варіанти відповідей, вибрати ж треба одну, правильну (правильна відповідь – 10 балів). Умови 2 раунду. Кожній команді пропонуються запитання різної складності, відповідь потрібно за 1 хвилину записати кодом: 5 – 6 – 3,4 – 5 – 1,2 Умови 3 раунду. Кожний учасник команди виконує завдання практичної роботи (50 балів за кожне правильне креслення). Команда, яка перша виконає всі завдання отримує бонус 100 балів.
Перегляд файлу

Тема . Повторення. Побудова технічних рисунків предметів.

Інтелектуальна гра «Найрозумніший»
Підсумковий урок з креслення за І семестр проводиться в форматі телевізійної гри «Найрозумніший».

Складається з трьох раундів (2 теоретичних + 1 практичного).

Учні під час гри об'єднуються у команди.

Мета: закріплення отриманих на уроках знань та вмінь; розвиток навичок застосування теорії на практиці; забезпечення в ході гри осмислення вивченого матеріалу; виховання культури спілкування, творчої активності, самостійності, відповідальності за спільну справу.

Тип уроку: за дидактикою – урок систематизації та узагальнення вивченого матеріалу; за способом  - урок –гра.

Обладнання: підручник, креслярські інструменти, моделі предметів, проектор, комп’ютер.

Відомий вислів французького вченого Гаспара Монджа

«Креслення - мова техніки” актуальний і сьогодні.

ХІД УРОКУ:

 Організаційний етап.

Учитель вітає учнів, перевіряє готовність до уроку (визначає відсутніх).

Вступне слово вчителя.

У нас сьогодні не простий урок, а урок-гра. На цьому уроці ми перевіримо знання, які ви отримали на попередніх уроках. Для цього учні об’єднуються у команди, які будуть змагатися за звання найрозумніших і найспритніших. Кожна команда представляє свій состав і повідомляє ім’я капітана..

Представляється журі, яке займає відведені їм місця.

Оголошуються умови гри , її етапи (раунди).

Умови 1 раунду. Пропонується 12 запитань. Кожне запитання має чотири варіанти відповідей, вибрати ж треба одну, правильну (правильна відповідь – 10 балів).

Умови 2 раунду. Кожній команді  пропонуються запитання різної складності, відповідь потрібно  за 1 хвилину записати кодом:        5 – 6 – 3,4 – 5 – 1,2

Умови 3 раунду. Кожний учасник команди виконує завдання практичної роботи (50 балів за кожне правильне креслення).
Команда, яка перша виконає всі завдання отримує бонус 100 балів.

Практична робота

1. – поділити два кола радіусом R20 на 3 та 6 рівних частин,  вписати геометричні  фігури;

 2.  зробити плавний перехід від прямої до кола, радіус спряження R20;

3. – побудувати в ізометричній проекції куб (а=40) та вписати в кожну сторону куба овал;

побудувати:

 4. – аксонометричну проекцію (рис.1);

 5.  технічний рисунок на дошці  (дерев'яна модель на столі);

 6.  три вигляди (дерев'яна модель на столі);

7.  технічний рисунок (рис.2);

 

8. – накреслити орнамент за зразком та розфарбувати кольоровими олівцями.

 

 

Слово надається для оголошення результатів гри вельмишановному журі.

Заключне слово журі. 

На цьому наш підсумковий урок завершено. Дякуємо усім за роботу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота

1. – поділити два кола радіусом R20 на 3 та 6 рівних частин,  вписати геометричні  фігури;

 2.  зробити плавний перехід від прямої до кола, радіус спряження R20;

 3. – побудувати в ізометричній проекції куб (а=40) та вписати в кожну сторону куба овал;

побудувати:

 4. – аксонометричну проекцію (рис.1);

 5.  технічний рисунок на дошці  (дерев'яна модель на столі);

 6.  три вигляди (дерев'яна модель на столі);

7.  технічний рисунок (рис.2);

 

8. – накреслити орнамент за зразком та розфарбувати кольоровими олівцями.

 

 

 

 

docx
До підручника
Креслення (профільний рівень) 11 клас (Сидоренко В.К.)
Додано
31 січня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку