Підсумковий урок з образотворчого мистецтва для 5 класу.

Про матеріал

Підсумковий урок з образотворчого мистецтва для 5 класу. У розробці використано різноманітні цікаві завдання, ребус, загадки, пропонується відгадати художників та скласти невелику розповідь про них. Є завдання для створення "асоціативного куща".

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

УРОКУ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

НА ТЕМУ:

«Урок – змагання. Я у візуальному мистецтві »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Урок – змагання. Я у візуальному мистецтві »

 

 

Мета уроку: узагальнити знання та вміння учнів з образотворчого мистецтва; розвивати логічне мислення з опорою на раніше здобуті знання та вміння; виховувати любов до малювання.

                                                       Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина уроку. Конкурс – змагання.

   Вступне слово вчителя.

  Дорогі діти! Ось і прийшов до завершення навчальний рік. Сьогодні останній урок з образотворчого мистецтва у 5 класі. Тож пора підвести підсумки нашого навчання, порівняти свої знання зі знаннями та вміннями однокласників. Наш урок сьогодні пройде у вигляді конкурсу –змагання, під час котрого ви продемонструєте свої знання та вміння, логічне мислення та творчу смикалку. Участь у нашому конкурсі буде брати дві команда, а хто покаже кращий результат подивимося у кінці уроку. Бажаю вам всім успіхів та перемоги.

Завдання 1.Створіть «асоціативний кущ» до запропонованих слів.

                Команда 1. Живопис.

                Команда 2. Графіка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. Знайдіть відмінності на малюнках.

 

 

 

 

 Джерело: http://schoolnezabudka.at.ua  

3. Уважно розгляньте запропоновані репродукції картин українських художників. Кому належать ці полотна, що ви знаєте про їх авторів? Які картини цих художників вам знайомі?

 

        

 

Завдання для 1 команди – автор –Катерина Білокур.

 

    Результат пошуку зображень за запитом "марія примаченко роботи"

 

Завдання для 2 команди – автор Марія Приймаченко.

4. Командам пропонується розгадати загадки з образотворчого мистецтва.

 Невелика деревина,

 Із графіту середина,
Всім потрібна, щоб писати,
Щоб картини малювати (Олівець)

Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля.

Зелену затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею-

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її зовуть, звичайно... (Фарба)

 

                                                        Намалюй барвисті квіти

                                                         І беріз зелені віти,

                                                         Щоб був гарний твій пейзаж,

                                                         Фарби ти візьми гуаш.

                                                         Поєднаєм квіти, сонце,

                                                         Небо ясне у віконці,

                                                        Як докупи все зберемо,

                                                        Як картину цю назвемо? (Композиція)  

 

Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть? (Натюрморт)

 

Він для фарби — незамінний,

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе  (Пензлик)

                                                                      Білий-білий, наче сніг,

                                                                      Рук нема, немає ніг,

                                                                      Не людина і не звір,

                                                                       А зовуть його... (Папір)                                                        

 Джерело: art-stu9io.at.ua

  5. У запропонованій таблиці знайдіть слова, що стосуються виду образотворчого мистецтва:

                        1 команда  - «ГРАФІКА»

                        2 команда – «ЖИВОПИС»

 

      К

Р

А

П

К

А

М

К

П

Л

Я

М

А

К

І

И

Л

І

Н

І

Я

Л

Ш

У

К

Я

Ш

Д

А

У

К

П

Н

І

Ю

М

А

Л

Ю

Ю

Й

Ж

(крапка, пляма, лінія, пишу, малюю).

 

      П

Е

Н

З

Л

И

К

К

П

Г

У

А

Ш

К

І

И

Л

І

Н

І

Я

Л

Ш

У

К

Я

Ш

Д

А

У

К

П

Н

І

Ю

М

А

Л

Ю

Ю

Й

Ж

(гуаш, лінія, пензлик, малюю, пишу).

 

  6. Командам пропонується розгадати ребус.

Ребус-загадка, в якій слова, що розгадуються, по­дано у вигляді малюнків у поєднанні з літерами, циф­рами та іншими знаками. Так, наприклад, якщо біля , малюнка «коси» ліворуч стоїть кома у зворотному ви­гляді, то це означає, що треба відкинути літеру «к». І врешті буде слово «оса». 

Розгадавши ребус, ви прочитаєте вислів народного художника                     І. Е. Грабаря про значення одного з жанрів живопису.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найвище мистецтво — мистецтво портрета

 

 

ІІІ. Підбиття підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лутай Марина Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
8 травня 2018
Переглядів
3248
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку