Урок-професій, 6 А клас
Тема. Підсумковий урок з теми «Дії з раціональними числами».
Мета:
Тип уроку: узагальнення й систематизація знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Сьогодні з вами ми проведемо незвичайний урок, урок-професій, на якому систематизуємо і узагальнимо знання з теми «Дії з раціональними числами».
Епіграфом нашого уроку будуть слова:
Вчитися т р е б а т і л ь к и весело…
А. Франс
Пам’ятаєте ми минулого року їздили на екскурсію до Кідландії. А що це, що таке Кідлондія? (Місто професій)
Сьогодні ми свій урок поділимо на етапи, кожен з яких буде відповідати певній професії.
Ну що ж, розпочнем…
Спочатку запитати учнів, з якою професією у них викликає асоціацію цей етап.
Цей етап складається з двох завдань:
а) б)
ІV. Розв'язування вправ. IІ етап. (професія «Еколог»)
А зараз ми розв’яжемо задачі пов’язані з екологією нашої планети:
30
IІІ етап. (професія «Тренер»)
Розмістити всіх учасників команди по своїх позиціях.
1)(для учнів з достатнім та високим рівнем знань)
Заповнити “магічний” квадрат, якщо “магічна” сума 6а + 6b
a+ зb
2a+2b
3a+b
2)(для учнів з середнім та низьким рівнем знань)
IVетап.(професія «Спортсмен»).
Тренерські здібності ми здобули, а тепер перевіримо чи вмієте ви працювати командою(клас розділений на два варіанти)
Двоє учнів, по варіантах, записують завдання на дошці, по одному учні з місця називають відповідь, решта – взаємоперевірка. Учень біля дошки записує результат.
Учні грають парами. На кожну пару отримують конверти з набором із 16 малих карток і 1 великої. Учні дістають із конверта малі картки із завданням, розв'язують вправи, накривають ними відповідну відповідь. Якщо всі вправи виконані вірно, то на зворотному боці малих карток отримаємо певне зображення(фото свого класу, або школи). Можна, легко перевірити результати роботи, проходячи між рядами.
1.
Дії з раціональними числами
-24-(-7) |
2,9 - 5,4 |
-0,37 + (-0,84) |
5,6:(-8) |
-7,1:(-10) |
-26*4 |
12*(-17) |
26-39 |
-7,2-(-1,5) |
-6,7 + (-2,8) |
45-(-23) |
24,3 + (-3,6) |
-6,7 + 5,9 |
-4,8*3,7 |
-7,5 : (-0,5) |
-36+(54) |
-6,3-8,1 |
26 = (-83) |
3,27+ (-1,88) |
-3,6-4,7 |
0,71 |
-0,7 |
-1,21 |
-2,5 |
-17 |
-9,5 |
-5,7 |
-13 |
-204 |
-104 |
15 |
-17,76 |
-0,8 |
20,7 |
68 |
-8,3 |
1,39 |
-57 |
-14,4 |
-90 |
21а – 14а |
5в -12в |
17в + 4в |
7а + 3а |
15 - 17 |
23 + 28 |
2,1 + 5,7 |
4,7 + 4,7 |
3,5 – 2,5 |
8,9 + 0,1 |
50 - 18 |
100 + 100 |
25 - 25 |
18 + (-18) |
15 + 13 |
101 – 99 |
2. Також дане лото можна роздати для присутніх на уроці глядачів
Основна картка
2 |
28 |
0 |
0 |
10а |
21в |
-7в |
7а |
9,4 |
7,8 |
51 |
-2 |
200 |
32 |
9 |
1 |