Підсумковий урок з теми «Life at home»

Про матеріал
Урок закріплення знань, на якому у формі елементів гри проводиться підготовка до самостійної роботи (або контрольної). Підручник - автор Алла Несвіт. Рекомендоване обладнання - сигнальні картки, предметні малюнки, зображення смайликів на мовленнєву зарядку, стікери, предметні картинки для формування груп, клубки ниток (в залежності від кількості дітей).
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови

                                 Клас: 3-А

Тема. Підсумковий урок з теми «Life at home»

Мета. Узагальнити вивчену лексику, тренувати у вживанні прийменників місця; активізувати монологічне та діалогічне мовлення; розвивати навички усного мовлення, читання. Виховувати в учнів почуття дружби, взаємодопомоги. Розвивати уяву, логічне  мислення, слухову пам’ять. 

Література. Інтернет-ресурси «Англійська легко!», «Освіта.ua».

Обладнання. Сигнальні картки, предметні малюнки, зображення смайликів на мовленнєву зарядку, стікери, предметні картинки для формування груп, клубки ниток (3 шт.).

Тип уроку. Урок закріплення знань.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

- Good morning, children!

- Good morning, teacher!

- Sit down, please. Let’s start our English lesson.

II. Фонетична зарядка.

Повторення звуків [ f ], [ k ]. (Слайди 1-2)

  • Хорова та індивідуальна імітація звуків [ f ], [ k ].
  • Робота з малюнками: вчитель показує зображення предметів, учні називають їх. Якщо в даному слові є звук [ f ], учні піднімають зелену картку, якщо немає – червону. Аналогічна робота зі звуком [ k ].

[ f ] sofa, fridge, chair, bed.

[ k ] sink, mirror, clock, armchair.

ІІІ. Мовленнєва зарядка.

«Календар настрою»

Учні на стікерах пишуть своє ім’я, виходять до дошки і прикріплюють його до смайлика, який відповідає їх настрою і при цьому кажуть як вони почуваються.

 (Слайд 3) I am good.

                   I am so so.

                   I am bad.

ІV. Перевірка домашнього завдання.

Перевірка 2-3 учнів.

- Намалювати свою кімнату, скласти розповідь про неї.

V. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні ми з вами повторимо слова з теми «Будинок», попрацюємо в групах, пограємось, а також повторимо прийменники місця, за допомогою яких ми можемо описати кімнату, і це все для того, щоб ви краще засвоїли дану тему і на наступний урок на відмінно справилися із самостійною роботою.

VI. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Робота в групах.

«Павутинка»: кожна група отримує клубок ниток, завдання групи – по черзі передавати клубок один одному, намотуючи на палець нитку і називаючи при цьому слово з теми «Будинок». Вправа закінчується тоді, коли всі учні групи назвали по одному слову.

Фізкультхвилинка

  1. Робота в підручнику.

Exercise 1, page 100

  • Read. Fill in he, his, her, its, she, they. Учні читають текст «ланцюжком», з перекладом.

( Colchesterмісто в Англії – слайд 4)

Exercise 2, page 101.

  • Agree or disagree

 

  1. Робота в групах (використання карток для формування груп).

«Будівельна громада»: завдання кожної групи – розмістити меблі в кімнаті за готовим описом, готову кімнату «прикріпити» до будинку.

VII. Підсумок уроку.

Домашнє завдання – повторити слова, підготуватися до самостійної роботи.

Оголошення оцінок.

docx
Додано
18 листопада 2019
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку