Конспект уроку англійської мови
Клас: 3-А
Тема. Підсумковий урок з теми «Life at home»
Мета. Узагальнити вивчену лексику, тренувати у вживанні прийменників місця; активізувати монологічне та діалогічне мовлення; розвивати навички усного мовлення, читання. Виховувати в учнів почуття дружби, взаємодопомоги. Розвивати уяву, логічне мислення, слухову пам’ять.
Література. Інтернет-ресурси «Англійська легко!», «Освіта.ua».
Обладнання. Сигнальні картки, предметні малюнки, зображення смайликів на мовленнєву зарядку, стікери, предметні картинки для формування груп, клубки ниток (3 шт.).
Тип уроку. Урок закріплення знань.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку.
- Good morning, children!
- Good morning, teacher!
- Sit down, please. Let’s start our English lesson.
II. Фонетична зарядка.
Повторення звуків [ f ], [ k ]. (Слайди 1-2)
[ f ] sofa, fridge, chair, bed.
[ k ] sink, mirror, clock, armchair.
ІІІ. Мовленнєва зарядка.
«Календар настрою»
Учні на стікерах пишуть своє ім’я, виходять до дошки і прикріплюють його до смайлика, який відповідає їх настрою і при цьому кажуть як вони почуваються.
(Слайд 3) I am good.
I am so so.
I am bad.
ІV. Перевірка домашнього завдання.
Перевірка 2-3 учнів.
- Намалювати свою кімнату, скласти розповідь про неї.
V. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
- Сьогодні ми з вами повторимо слова з теми «Будинок», попрацюємо в групах, пограємось, а також повторимо прийменники місця, за допомогою яких ми можемо описати кімнату, і це все для того, щоб ви краще засвоїли дану тему і на наступний урок на відмінно справилися із самостійною роботою.
VI. Узагальнення та систематизація знань.
«Павутинка»: кожна група отримує клубок ниток, завдання групи – по черзі передавати клубок один одному, намотуючи на палець нитку і називаючи при цьому слово з теми «Будинок». Вправа закінчується тоді, коли всі учні групи назвали по одному слову.
Фізкультхвилинка
Exercise 1, page 100
( Colchester – місто в Англії – слайд 4)
Exercise 2, page 101.
«Будівельна громада»: завдання кожної групи – розмістити меблі в кімнаті за готовим описом, готову кімнату «прикріпити» до будинку.
VII. Підсумок уроку.
Домашнє завдання – повторити слова, підготуватися до самостійної роботи.
Оголошення оцінок.