Тема. «Наша україночка» Підсумкове заняття з теми: «Людина і природний світ» (колективна проектна робота)
Мета. Розвивати творчий потенціал учнів, уміння самостійно працювати над прблемою, захищати свою думку.
Виховувати любов до народних звичаїв і традицій, дбайливе ставлення до минулого українського народа.
Закріплювати знання, уміння та навички при побудові фігури людини.
Обладнання. Дитячи малюнки, виконані в продовж теми, проектні плакати, музейні експонати, українські народні костюми, музичний супровід, мольберт, папір, пензлики, фарби.
Хід урока.
Я вітаю зараз вас
На уроці «Майстер-клас»,
Сподіваюсь ваш талант
Проростав на ниві знань!
Малювали ви людину,
Щіру неньку-Україну,
Побут предків,їх діла
І, звичайно же, свята!
Так, скорійш, вражайте ви
Гостей наших та журі.
Покажить на що ви згодні
Підсумок за чверть сьогодні!
Просимо на сцену першу команду! (Захіст проекта)
Ось стоїть Маланка мила
І охайна і вродлива!
Зараз будем малювати,
З чого треба починати?
Може з туфельки, з ноги?
Ні, звичайно ж, з …………(голови)
Далі як продовжить зміст?
Рахувати треба………….(зріст)
Скільки ще голів відкласти,
Щоб в пропорції попасти?
Може раз, а може два?
Ні, то буде єрунда!
Краще група відповість
Це, звичайно, цифра …….(шість)
Ну а далі, піся зросту
Ви все знаєте, все просто –
Знов главніша - голова!
Від плеча і до стегна
Вона влізе раза …………...(два)
Потім ноги! Середина – це коліно!
Скільки ж коштує частина?
Як що валюта – голова,
ЇЇ вартість – знову ………….(два)
Руки, руки, ось біда!
Сюди не лізе голова!
Тут не треба рахувати,
Краще будем малювати!
Все згадайте, обміркуйте -
В русі руки намалюйте!
(Кожна команда домальовує руки у русі та пояснює особливості пропорційної будови)
А у нашої Маланки
Є сорочка вишиванка
І спідниця червоненька,
Щоб була завжди гарненька
В неї хустка кольорова,
Черевики – на підборах
І намисто, як калина,
Словом гарная дівчина!
З відкілля вона прийшла,
Нам добробут принесла?
Не з Карпат, не з Буковини,
A з Південної України!
Прошу творчу групу кожної команди створити національний жіночий костюм, відобразив кольорові співвідношення, характерні для Південної України.
Поки творча група кожної команди створює костюм, ми подивимся виступ останньої команди.
6. Захист проектної роботи другої команди.
7. Виступ журі. (рахування балів за допомогою таблиць. См. додаток)
Додаток
Назва конкур. Назва проекта
|
Домашнє завдання max(5б) |
«Виріши кросворд» max(2б) |
«Кокурс знавців» max(2б) |
Мальовничий конкурс max(3б) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назва конкур. Назва проекта
|
Домашнє завдання max(5б) |
«Виріши кросворд» max(2б) |
«Кокурс знавців» max(2б) |
Мальовничий конкурс max(3б) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назва конкур. Назва проекта
|
Домашнє завдання max(5б) |
«Виріши кросворд» max(2б) |
«Кокурс знавців» max(2б) |
Мальовничий конкурс max(3б) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|