2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Підсумковий урок з теми "Людина та природний світ"

Про матеріал
Даний урок є підсумковим у вивченні великого розділу. Це проект, над яким діти трудилися протягом чверті. Завдяки ігровому компоненту розробка може бути використана на уроках образотворчого мистецтва та позакласних заходах, а кінцевий колективний результат можна використовувати для прикраси внутрішнього простору школи.
Перегляд файлу

Тема.    «Наша україночка» Підсумкове заняття з теми: «Людина і природний світ»  (колективна проектна робота)

 

Мета.   Розвивати творчий потенціал учнів, уміння самостійно працювати над прблемою, захищати свою думку.

Виховувати любов до народних звичаїв і традицій, дбайливе ставлення до минулого українського народа.

Закріплювати знання, уміння та навички при побудові фігури людини.

 

Обладнання.   Дитячи малюнки, виконані в продовж теми, проектні плакати, музейні експонати, українські народні костюми, музичний супровід, мольберт, папір, пензлики, фарби.

 

Хід урока.

  1. Організаційна частина.
  2. Мотивація наічальной діяльності
  3. Основна частина. Виступ команд з домашнім завданням.
  4. Актуалізація опорних знань. Конкурс знавців.
  5. Закріплення вмінь та навичок. Мальовничий конкурс.
  6. Підбиття підсумків.

 

  1. Сьогодні в нас підсумкове заняття з теми 6 класса «Людина та природний світ». Протягом чверті ми вивчали пропорції людини, малювали, ліпили ії у статиці і в русі, створювали національній одяг, посуд, інтер’єр українського житла, а підсумком цієї роботи став проект «Народні свята». Кожна група обрала для себе те, що їй ближче. Сьогодні змагаються дві групи, вони покажуть проекти по святам Івана Купала та Різдва, проявлять себе у конкурсі знавців та художників. Просимо журі бути уважними, та оцінити старання конкурсантів.
  2. Учні виконали величезну роботу: зібрали матеріал про свято, ознайомилися з творами писменників і поетів, з народними піснями та звичаями, створили власноруч костюми та декораціі. Адже все, що робиться власними руками і йде від самого серця, надовго вкарбовується в пам’ять, а потім знов виривається назовні. Тільки так ми можемо зберегти наше минуле і передати його новим поколінням.
  3.  

 

Я вітаю зараз вас

На уроці «Майстер-клас»,

Сподіваюсь ваш талант

Проростав на ниві знань!

 

Малювали ви людину,

Щіру неньку-Україну,

Побут предків,їх діла

І, звичайно же, свята!

 

Так, скорійш, вражайте ви

Гостей наших та журі.

Покажить на що ви згодні

Підсумок за чверть сьогодні!

 

Просимо на сцену першу команду! (Захіст проекта)

 

  1. Яке свято показала нам перша команда! Aй, да молодці! Подивимось, що ще ви знаєте. Зараз ми перевіримо ваші знання. Прошу всіх учасників допомогти мені закінчити римою вірші.

 

Ось стоїть Маланка мила

І охайна і вродлива!

Зараз будем малювати,

З чого треба починати?

Може з туфельки, з ноги?

Ні, звичайно ж, з …………(голови)

 

Далі як продовжить зміст?

Рахувати треба………….(зріст)

 

Скільки ще голів відкласти,

Щоб в пропорції попасти?

Може раз, а може два?

Ні, то буде єрунда!

Краще група відповість

Це, звичайно, цифра …….(шість)

 

Ну а далі, піся зросту

Ви все знаєте, все просто –

Знов главніша -  голова!

Від плеча і до стегна

Вона влізе раза …………...(два)

 

Потім ноги! Середина – це коліно!

Скільки ж коштує частина?

Як що валюта – голова,

ЇЇ вартість – знову ………….(два)

 

Руки, руки, ось біда!

Сюди не лізе голова!

Тут не треба рахувати,

Краще будем малювати!

Все згадайте, обміркуйте -

В русі руки намалюйте!

 

(Кожна команда домальовує руки у русі та пояснює особливості пропорційної будови)

    

 

  1. Мальовничий конкурс  «Одягаємо Маланку»

 

А у нашої Маланки

Є сорочка вишиванка

І спідниця червоненька,

Щоб була завжди гарненька

В неї хустка кольорова,

Черевики – на підборах

І намисто, як калина,

Словом гарная дівчина!

З відкілля вона прийшла,

Нам добробут принесла?

Не з Карпат, не з Буковини,

A з Південної України!

 

Прошу творчу групу кожної команди створити національний жіночий костюм, відобразив кольорові співвідношення, характерні для Південної України.

 

Поки творча група кожної команди створює костюм, ми подивимся виступ останньої команди.

 

6. Захист проектної роботи другої команди.

 

7. Виступ журі. (рахування балів за допомогою таблиць. См. додаток)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

       Назва

           конкур.

Назва

проекта

 

Домашнє

завдання

max(5б)

«Виріши

кросворд»

max(2б)

«Кокурс

знавців»

max(2б)

Мальовничий

конкурс

max(3б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Назва

           конкур.

Назва

проекта

 

Домашнє

завдання

max(5б)

«Виріши

кросворд»

max(2б)

«Кокурс

знавців»

max(2б)

Мальовничий

конкурс

max(3б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Назва

           конкур.

Назва

проекта

 

Домашнє

завдання

max(5б)

«Виріши

кросворд»

max(2б)

«Кокурс

знавців»

max(2б)

Мальовничий

конкурс

max(3б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Любич Надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Куковська Тетяна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
147
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку