Підсумковий урок з теми " Microsoft PowerPoint для 6 класу"

Про матеріал
Підсумковий урок з теми " Microsoft PowerPoint для 6 класу" Мета: формування ключових компетентностей: o вміння вчитися – уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці; o загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника й додаткової літератури; o здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, вчитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі; формувати режим роботи; формування предметної компетентності: o перевірити рівень теоретичних знань про презентаціям та сформованість практичних навичок роботи у середовищі програми Microsoft PowerPoint; o розвивати інтерес до предмета, логічне мислення, пам'ять, формувати вміння узагальнювати інформацію, показати практичне застосування презентацій до різних предметів, не лише інформатики; o застосовувати знання, вміння та навички в різних ситуаціях; o зміцнювати бажання учнів мати глибокі знання, виховувати відповідальність під час виконання завданьпідвищувати інформаційну культуру учнів; o виховувати вміння проводити об’єктивну самооцінку. Хід уроку І. Організаційний етап - Привітання з класом; - Перевірка домашнього завдання; - Перевірка відсутніх; - Призначення чергових. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Наголошення, що метою підсумкового контролю є демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, а саме знання змісту основних понять вивчених у темі, а також уміння застосовувати набуті знання при виконанні практичних завдань на комп’ютері. ІІІ. Виконання контрольної роботи Контрольна робота складається з трьох розділів. Розділ 1. (3 бали) Підсумковий тест Розділ 2. (6 бали) Розгорнуті відповіді на питання. Розділ 3. (3 бали) Завдання 1: Створити кнопки переходу на готовій презентації та зробити з них гіперпосилання? Які дії слід виконати для гіперпереміщення? Завдання 2: Створити другий слайд презентації та щоб всі елементи які розташовані хаотично стали в одне ціле. Назвіть дії які вам слід було виконати для того щоб розмістити об’єкти які були хаотично розміщені на слайді в єдину картинку. Яку вкладку ви використовували при переміщенні цих об’єктів.
Перегляд файлу

 


Підсумковий урок з теми " Microsoft PowerPoint для 6 класу"

Мета: 

формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися – уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці;
  • загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника й додаткової літератури;
  • здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, вчитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі; формувати режим роботи; 

формування предметної компетентності:

  • перевірити рівень теоретичних знань про презентаціям та сформованість практичних навичок роботи у середовищі програми Microsoft PowerPoint;
  • розвивати інтерес до предмета, логічне мислення, пам'ять, формувати вміння узагальнювати інформацію, показати практичне застосування презентацій до різних предметів, не лише інформатики;
  • застосовувати знання, вміння та навички в різних ситуаціях;
  • зміцнювати бажання учнів мати глибокі знання, виховувати відповідальність під час виконання завданьпідвищувати інформаційну культуру учнів;
  • виховувати вміння проводити об’єктивну самооцінку.

Хід уроку

І. Організаційний етап

- Привітання з класом;

- Перевірка домашнього завдання;

- Перевірка відсутніх;

- Призначення чергових.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Наголошення, що метою підсумкового контролю є демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, а саме знання змісту основних понять вивчених у темі, а також уміння застосовувати набуті знання при виконанні практичних завдань на комп’ютері.

ІІІ. Виконання контрольної роботи 
        Контрольна робота складається з трьох розділів.
            Розділ 1. (3 бали)

Підсумковий тест

            Розділ 2. (6 бали)

Розгорнуті відповіді на питання.

  Розділ 3. (3 бали)

Завдання 1: Створити  кнопки переходу на готовій презентації та зробити з них гіперпосилання? Які дії слід виконати для гіперпереміщення?

Завдання 2: Створити  другий слайд презентації та щоб всі елементи які розташовані хаотично стали в одне ціле. Назвіть дії які вам слід було виконати для того щоб розмістити об’єкти які були хаотично розміщені на слайді в єдину картинку. Яку вкладку ви використовували при переміщенні цих об’єктів.


1 варіант (6 клас презентації)

І. Рівень (тест 3б)

1. Для переходу до попереднього слайду в режимі демонстрації не можна використовувати клавіші:

  1. Стрілка вгору
  2. Стрілка вліво
  3. PageUp
  4. Enter
  5. BackSpase

2. Кожен слайд має відображати

  1. в кілька різних думок
  2. одну думку
  3. дві думки

3. У режимі Показ слайдів можна

  1. змінювати послідовність розташування слайдів
  2. переглядати ескізи слайдів
  3. демонструвати презентацію
  4. змінювати об'єкти на слайдах

4. Інструмент "Текстове поле" використовують, щоб

  1. змінити властивості символів у текстовому написі
  2. додати новий текстовий напис до слайда
  3. внести зміни до існуючого текстового напису

5. Місце розташування текстового напису на слайді

  1. визначається автоматично - в області заголовку слайда
  2. вказуються за допомогою миші
  3. визначається автоматично - по центру слайда

6. Кількість зображень на одному слайді має бути

  1. 1-4
  2. лише одне
  3. 5 і більше

ІІ. Рівень (розгорнуті відповіді 6б)

1.Що таке комп’ютерна презентація? Для чого її використовують?

2.Які вимоги до вмісту комп’ютерної презентації?Які вимоги до структури презентацій?

3.З якою метою додаються анімаційні ефекти до об’єктів на слайдах комп’ютерної презентації?

4.Як змінити траєкторію руху об’єкта, до якого додано ефект з групи «шляхи переміщення»? Як відтворити ефекти анімацій об’єктів слайда?

5.Для чого створюють гіперпосилання у комп’ютерних презентаціях?

6.Як здійснити додавання об’єктів на слайд? Які є типи і види об’єктів які можна додати на слайд?

ІІІ. Рівень (практичне завдання 3б)

1.Створити  кнопки переходу на готовій презентації та зробити з них гіперпосилання? Які дії слід виконати для гіперпереміщення?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2  варіант (6 клас презентації)

І. Рівень (тест 3б)

1. Для переходу до наступного слайду в режимі демонстрації не можна використовувати клавіші:

  1. Стрілка вниз
  2. Page Down
  3. Page Up
  4. Enter
  5. Пропуск

2. Фотоальбом - це презентація, що не містить:

  1. текстовий документ
  2. зображення
  3. текстові заголовки
  4. підписи зображень

3. Зразок для створення презентацій - це

  1. шаблон
  2. опис
  3. план
  4. слайд

4. Комп'ютерні презентації переважно складаються з

  1. текстових сторінок
  2. документів
  3. слайдів

5. При плануванні презентації відбувається

  1. перевірка та редагування готової презентації
  2. створення слайдів на комп'ютері
  3. визначення мети, сценарію та структури презентації
  4. демонстрація готової презентації

6. До  "комп'ютерна презентація" найбільше підходить пояснення

  1. читання на комп'ютері
  2. малювання у спеціальній програмі
  3. представлення за допомогою комп'ютера

ІІ. Рівень (розгорнуті відповіді 6б)

1.Які властивості мають слайди? Що таке макет слайда?

2.Які етапи створення комп’ютерної презентації? Схарактеризуйте їх.

3.Які властивості ефектів анімації об’єктів слайдів ви знаєте?

4.Елементи керування якої вкладки призначено для настроювання показу презентації? Які налаштування  можна виконати з їх використання?

5.Як встановити та налаштувати кнопку дій на слайді?

6.Що таке анімація? Які є види анімацій? Та які є властивості в анімацій?

ІІІ. Рівень (практичне завдання 3б)

1. Створити  другий слайд презентації та щоб всі елементи які розташовані хаотично стали в одне ціле. Назвіть дії які вам слід було виконати для того щоб розмістити об’єкти які були хаотично розміщені на слайді в єдину картинку. Яку вкладку ви використовували при переміщенні цих об’єктів?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБИЛА ПІДСУМКОВИЙ-УРОК: БРОВЧЕНКО ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА, учитель інформатики.

docx
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
1448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку