Підсумковий урок з теми "Невичерпні джерела мудрості"

Про матеріал
Презентація до підсумкового уроку з теми "Невичерпні джерела мудрості" Очікувані результати: повторимо визначення таких фольклорних жанрів, як міф, легенда, переказ, казка, прислів’я та приказки, загадки; пригадаємо зміст вивчених творів; покращимо навички характеристики героїв та аналізу творів; потренуємо пам'ять, логічне мислення; розвиватимемо творчі здібності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Підсумковий урок з теми «Невичерпні джерела мудрості»Тема уроку

Номер слайду 3

Очікувані результати:повторимо визначення таких фольклорних жанрів, як міф, легенда, переказ, казка, прислів’я та приказки, загадки;пригадаємо зміст вивчених творів;покращимо навички характеристики героїв та аналізу творів;потренуємо пам'ять, логічне мислення;розвиватимемо творчі здібності.  

Номер слайду 4

Літературна розминка

Номер слайду 5

Цитата 1 Його полюбили всі слуги й служниці за чесність, працьовитість, справедливість. Карпо ненавидів тих, хто панові дуже низько кланявся, до землі нагинався. Тяжко йому було дивитися, як Силун усе забирає, а народ голодує.

Номер слайду 6

Цитата 2Ішла вона, ішла й по дорозі сіла відпочити, а глечик поставила біля себе на землі.

Номер слайду 7

Цитата 3 Гляди ж, вари так, щоб і не сира була, щоб і не перекипіла, а ми підемо косити. То ти, як уже буде готова, вийди на такий-то курган і клич нас, а ми почуємо та й прийдемо.

Номер слайду 8

Цитата 4 Зіскочив з коня, дав його другому козакові, а сам кувирдь – та й зробився хортом і побіг до татар. Татари бачать: хорт, красивий такий!

Номер слайду 9

Цитата 5 Сів Амвросій на коня і поїхав у гори, але джерела не знаходив. Уже збирався ні з чим повертатися додому, аж побачив у лісі Aоленя. Майнула думка: олень іде до води, до лісового джерела!

Номер слайду 10

РОБОТА В ГРУПАХІІІ групаІІ групаІ група. Повідомлення про прислів’я та приказки (с.119, 120)Повідомлення про загадки (с.113, 114)Готує повідомлення про казку та її особливості (с.21, 22)

Номер слайду 11

Відгадайте загадки

Номер слайду 12

Колективна робота(порівняйте дві вивчені казки «Вовк і Чапля» й «Лисиця та Рак», знайдіть спільне та відмінне)

Номер слайду 13

РОБОТА В ГРУПАХІІІ групаІІ групаІ група. Уявіть, що ви можете поговорити з персонажами вивчених казок. Що б ви порадили Лисиці та Вовкові. Запишіть кілька таких порад . Пригадайте повчальний зміст вивчених казок та легенд. Чого навчають вони кожного з нас? Запишіть перелік тих позитивних якостей, які потрібні нам з вами. Поясніть значення прислів’їв та приказок: Наука в ліс не веде, а з лісу виводить. Людина без рідної землі, як соловей без гнізда. У Землі супутник Місяць, у людини – книга.

Номер слайду 14

1. Нічого з теми не зрозумів/не зрозуміла, із завданнями не впорався / не впоралася;2. Зрозумів/зрозуміла не все, завдання виконував/виконувала з допомогою вчителя та товаришів;3. Усе зрозумів/ зрозуміла, майже все виконував/виконувала самостійно;4. Усе зрозумів/зрозуміла, завдання виконував/виконувала самостійно, допомагав/допомагала товаришам. Оцініть свою роботу. Оберіть те твердження, яке найбільше відповідає вашій роботі на уроці

Номер слайду 15

Домашнє завдання Підготуватися до к. р.

Номер слайду 16

Дякую за урок!

pptx
Додано
19 березня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку