відповідає програмі “Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів", яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Запропонований урок є заключним уроком в розділі “Многокутники. Площі многокутників", його також можна використовувати під час повторення у кінці року. Проводиться урок у формі гри — змагання.
Тема: Підсумковий урок з теми “Площі многокутників”
Мета: повторити формули для обчислення площ фігур; формувати навички застосовувати формули площ при розв'язуванні задач; розвивати математичні здібності, увагу, пам'ять; виховувати любов до предмета.
Тип уроку: систематизація та узагальнення знань
Хід уроку:
Сьогодні у нас останній урок з теми “Площі многокутників”. Даний підсумковий урок ми проведемо у формі гри-змагань. Це нам дасть можливість цікаво і швидко повторити вивчений матеріал з теми.
Коли ви заходили в клас, то мали можливість вибрати одну з фігур (паралелограм, трапеція, трикутник). Згідно обраних фігур ми об'єднаємося в три команди. Кожна команда обирає свого капітана. Капітан шляхом підняття руки або прапорця, на якому зображена фігура команди буде сигналізувати, що команда готова дати відповідь.
Кожна правильна відповідь на питання першого туру оцінюється двома балами, а правильне розв'язання задач — п'ятьма. Команда, яка отримає найбільше балів і стане переможцем.
(9)
(75см2)
(12см2)
(28см2)
(4,5см)
6) У рівнобічної трапеції один із кутів дорівнює 450, більша основа – 70м, а висота – 10м. Обчисліть площу трапеції.
(600м2)
(200см2)
(16м; 36м)
(144см2)
9) Обчислити площу трикутника із сторонами 13см, 14см, 15см.
(84см2)
10) Бічна сторона трапеції дорівнює 40см і утворює з більшою основою кут 45о. Обчисліть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють 24см и 60см.
(840см2)
11) Одна із сторін паралелограма в 3 рази більша проведеної до неї висоти. Обчисліть сторону та висоту паралелограма, якщо його площа дорівнює 48см2.
(12см; 4см)
4 Підведення підсумків.
Рефлексія
Визначення переможців.