Підсумок по темі "Дроби"

Про матеріал
Даний урок розрахований на учнів, які працюють за підручником математики С.О.Скворцової, 3 клас
Перегляд файлу

C:\Users\AdmiN\Desktop\48197.012.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Дроби»

 

Навчальна мета: систематизувати та узагальнити знання з теми, формувати уміння застосовувати матеріал до розв’язування різнотипових вправ, підготувати до виконання тематичного оцінювання.

Розвиваюча мета: розвивати логічне мислення та пізнавальний інтерес, формувати загальну культуру мислення та навички самостійної діяльності, вчити послідовно та чітко висловлювати свої думки та впевнено захищати їх.

Виховна мета: створювати умови для розвитку творчої особистості, відповідальності, колективізму, поваги до товаришів та їхньої думки.

Обладнання: мультимедійна дошка, картки математичного лото, завдання на картках.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

1. Привітання

Посміхніться, любі діти,

Пролунав  уже дзвінок,

І тому ми разом з вами

Починаємо урок.

Урок наш незвичайний,

Цікавий та повчальний.

Щоб знання міцні нам мати -

Треба добре працювати.

Тож швиденько починаймо

В країну дробів завітаймо!

Діти, сьогодні  ми з вами відправимось  у незвичайну подорож  і побуваємо в країні дробів. В цій країні ми зробимо декілька зупинок і на кожній з них потрібно буде показати свої знання.

2. Подорож в країну дробів.

 Для того, щоб потрапити в країну дробів потрібно придбати квитки. Вашими квитками будуть картки математичного лото з відповідями.

 

Математичне лото

  1. Дріб  ;
  2. Знаменник дробу ;
  3. Чисельник дробу ;
  4. Знайдіть третю частину від числа 27;
  5. Знайдіть сьому частину від 56;
  6. Який запис має третина;
  7. Який запис має шоста частина;
  8. Дріб   більший за дріб ? Так чи НІ.
  9. Знак нерівності, який ми поставимо між дробами     і    ;
  10. Чи правильна рівність «Так» чи «Ні».
  11. Знайдіть ціле, якщо його ;
  12. Знайдіть ціле, якщо його

 

Вигляд квитків

І варіант

4

27

 

8

 

 

 

3

9

НІ

 

ТАК

15 кг

 

 

ІІ варіант

27

НІ

8

15 кг

 

 

 

ТАК

 

4

 

 

9

3

 

  • Який дріб залишився не закритим? ()
  • Як ще називають такий дріб? (половина)
  • Відкрийте зошити, запишіть сьогоднішнє число ( 1 грудня), класна робота і пропишіть каліграфічно дріб .
  • Ось ми із вами відчинили двері до нашої країни дробів. Потрапили ми у місто «Загадкове» - це і буде наша перша зупинка.

1 Зупинка.

Місто «Загадкове»

У цьому місті кожен учень має завдання, де потрібно розмалювати кожну фігуру згідно дробу, що написаний біля неї.

 

 

 

2 Зупинка.

Поляна «Невідомих»

На цій поляні розкидані рівняння, які необхідно розв’язати  для того, щоб іти далі.

а ⸱ 4 = 32  с : 7 = 4  63 + p = 100-18 

 

3 Зупинка.

Озеро  «Відпочинку»

 

Фізкультхвилинка «Я банан»

 

4 Зупинка.

Гори  «Мозгодром»

 

  • Діти, давайте з вами побудуємо за допомогою  цеглинок LEGO вежу, завдяки якій ми підкоримо вершину гори «Мозгодром».

 

  5 Зупинка.

Ліс  «Казковий»

 

Ведмедик Пух за місяць з’їв 4 горнятка меду, що становить  від усіх горнят з медом, що у нього були. Скільки горнят з медом залишилося у ведмедика Пуха?

Було - ?

З’їв – 4 г., що становить   від того, що було.

Залишилося - ?

  1. 4 х 6 = 24 (г.) – було
  2. 24 – 4 = 20 (г.)

(4 х 6) – 4 = 20

Відповідь: 20 горнят з медом залишилося у ведмедика Пуха.

6 Зупинка.

  Майстер-клас

  • Довго ми з вами подорожували, не легким був наш шлях. Пропоную завітати на майстер-клас з виготовлення піци і трішечки відпочити.
  • Скажіть, чи любите ви піцу? Звичайно, піцу полюбляють усі люди. Спочатку  піца вважалася їжею бідняків. Але зараз її  їдять всі. До нас піца прийшла з Італії. Готують її і вдома, і в піцеріях.
  • Найшвидший піцайоло може зробити 14 піц за 2 хвилини 35 секунд, а 3 піци - менш, ніж за хвилину.
  • В Італії можна купити парфуми та косметичні засоби з запахом піци.
  • В Італії рецепт приготування традиційної піци захищений законом про автентичні продукти. Її діаметр не може перевищувати 35 см, товщина разом з начинкою - 2 см. Готувати таку піцу можна тільки в дерев'яній печі при температурі 450 градусів.
  • Незамінний інгредієнт будь-якої піци – томат
  • А як називають людину, яка готує піцу? Правильно, піцайоло. Зараз ви всі станете піцайолами, тому що будете готувати піцу.
  • Ваше завдання: із заготовок для піци, створити піцу за власним задумом.

 

III.  Підсумок уроку.

У кожній справі є доробок...

В народі зветься він жнива.

А в нас сьогодні в підсумку по темі

Це бал високий і знання!

Як ви гадаєте, 40 хв. вашого життя пройшли з користю? Заповніть свої листи само оцінювання.

Виставлення і аналіз оцінок.

Учні називають найцікавіші момент уроку, що сподобалося найбільше.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 січня 2023
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку