Тема: «Дроби»
Навчальна мета: систематизувати та узагальнити знання з теми, формувати уміння застосовувати матеріал до розв’язування різнотипових вправ, підготувати до виконання тематичного оцінювання.
Розвиваюча мета: розвивати логічне мислення та пізнавальний інтерес, формувати загальну культуру мислення та навички самостійної діяльності, вчити послідовно та чітко висловлювати свої думки та впевнено захищати їх.
Виховна мета: створювати умови для розвитку творчої особистості, відповідальності, колективізму, поваги до товаришів та їхньої думки.
Обладнання: мультимедійна дошка, картки математичного лото, завдання на картках.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
1. Привітання
Посміхніться, любі діти,
Пролунав уже дзвінок,
І тому ми разом з вами
Починаємо урок.
Урок наш незвичайний,
Цікавий та повчальний.
Щоб знання міцні нам мати -
Треба добре працювати.
Тож швиденько починаймо
В країну дробів завітаймо!
Діти, сьогодні ми з вами відправимось у незвичайну подорож і побуваємо в країні дробів. В цій країні ми зробимо декілька зупинок і на кожній з них потрібно буде показати свої знання.
2. Подорож в країну дробів.
Для того, щоб потрапити в країну дробів потрібно придбати квитки. Вашими квитками будуть картки математичного лото з відповідями.
Математичне лото
Вигляд квитків
І варіант
4 |
27 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
9 |
НІ |
|
ТАК |
15 кг |
ІІ варіант
|
27 |
НІ |
8 |
|
|
|
15 кг |
|
|
|
|
ТАК |
|
4
|
|
9 |
3 |
1 Зупинка.
Місто «Загадкове»
У цьому місті кожен учень має завдання, де потрібно розмалювати кожну фігуру згідно дробу, що написаний біля неї.
2 Зупинка.
Поляна «Невідомих»
На цій поляні розкидані рівняння, які необхідно розв’язати для того, щоб іти далі.
а ⸱ 4 = 32 с : 7 = 4 63 + p = 100-18
3 Зупинка.
Озеро «Відпочинку»
Фізкультхвилинка «Я банан»
4 Зупинка.
Гори «Мозгодром»
5 Зупинка.
Ліс «Казковий»
Ведмедик Пух за місяць з’їв 4 горнятка меду, що становить від усіх горнят з медом, що у нього були. Скільки горнят з медом залишилося у ведмедика Пуха?
Було - ?
З’їв – 4 г., що становить від того, що було.
Залишилося - ?
(4 х 6) – 4 = 20
Відповідь: 20 горнят з медом залишилося у ведмедика Пуха.
6 Зупинка.
Майстер-клас
III. Підсумок уроку.
У кожній справі є доробок...
В народі зветься він жнива.
А в нас сьогодні в підсумку по темі
Це бал високий і знання!
Як ви гадаєте, 40 хв. вашого життя пройшли з користю? Заповніть свої листи само оцінювання.
Виставлення і аналіз оцінок.
Учні називають найцікавіші момент уроку, що сподобалося найбільше.