КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 9 А КЛАСУ
Дата проведення 03.03.2020
«Підвищення рівня розвитку фізичних якостей методом кругового тренування на уроці фізкультури»
По системі ТАБАТА (короткі інтервальні тренування з високою інтенсивною загрузкою)
Задача: Ефективний розвиток рухових якостей в умовах обмеженого ліміту часу
Мета: Цілеспрамоване формування мотивації піклування про власне здоров’я, формування навичок організації повсякденної рухової активності.
Завдання уроку:
Тип уроку: колове тренування
Форма проведення : групова
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: коврики-таямі, степ платформа, гантелі, скакалка, колонка
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Залогіна Т.В.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|
І. Підготовча частина уроку( 10-15хв.) |
||||
1. |
Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання. Повідомлення завдань уроку. |
1 хв |
|
|
2. |
Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. |
40с |
|
|
|
Вимірювання ЧСС |
20 с |
|
|
3. |
Стройові вправи: - повороти ліворуч, праворуч, кругом. - стройовий крок на місці
|
30с
|
|
|
4. |
ЗРВ: а) в русі. |
5хв |
|
|
5 |
Ходьба. - на носках, руки на пояс;
|
|
|
|
6 |
Біг.
Стрибки.
вимірювання ЧСС. |
|
|
|
7 |
б) ЗРВ на місці. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
|
1. В.п. теж. - нахили голови вправо, вліво, вперед, назад. 2. В.п. стійка ноги нарізно, права рука на пояс, ліва вгору. 1-2 – нахил тулуба вправо; 3-4 – нахил тулуба вліво. 3. В. п. , широка стійка, руки на пояс. 1- руки вгору, прогнутися назад; 2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги; 4- в.п. 4. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону. 1- перекат на ліву, права в сторону; 2- в.п. 5. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони. 1- мах правою ногою до лівої руки; 2- мах лівої до правої; 3-4 – теж. 6. В.п. о.с. 1-2 – стрибки на правій; 3-4 – стрибки на лівій. 5-8 – стрибки поперемінно правою, лівою (імітація кроку) 7. вправа на відновлювання дихання |
|
|
|
ІІ. Основна частина 20-25 хв
(викладка таямі, спортивний інвентар, карточки-завдання)
1 |
-Таямі (станція) викладуються по колу, на кожній станції карточка завдання (кількість завдань вдвоє менше за кількість учнів), між станціями із завданням станції відпочинку -За командою учителя учні одночасно починають виконувати завдання які відображені на картинці. Хто знаходиться між станціями виконує вправу на відпочинок (повторюють за учнем який знаходиться в центрі станцій). Після закінчення запланованого часу (40 сек.) учні переходять до слідуючої «станції» -вимірювання ЧСС -вправи на відновлення дихання (дихання по системі Бутейко 2с-вдих-4с-видих-4с-затримка дихання - прибирання інвентаря |
3 хв
17-20 хв.
2-хв.
10 сек 30 сек
1 хв. |
|
ІІІ. Заключна частина 10-15 хв.
1 |
Рухлива гра з елементами баскетболу -учні шикуються по колу і за першим сигналом учителя ведуть м’яч правою рукою, за другим сигналом учні робігаються в різнобіч до центрального баскетбольного щита і кидають м’яч в кільце, гра відновлюється після визначення останнього учня який не попав у кільце. |
|
Учні які програли сідають на скамейку а в коло виходять інші учні |
2 |
Підведення підсумка уроку |
1хв |
Фронтальний метод, шеренга |
3 |
Домашнє завдання. Організаційний виход із залу |
1хв |
Підготувати самостійну розминку |