Підвищення рівня розвитку фізичних якостей методом кругового тренування на уроці фізкультури.

Про матеріал
колове тренування на уроці по системі Табата ( короткі інтервальні тренування з високою інтенсивною нагрузкою)
Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  9 А КЛАСУ

Дата проведення  03.03.2020

«Підвищення рівня розвитку фізичних якостей методом кругового тренування на уроці фізкультури»

По системі ТАБАТА (короткі інтервальні тренування з високою інтенсивною загрузкою)

 

Задача: Ефективний розвиток  рухових якостей в умовах обмеженого ліміту часу

Мета: Цілеспрамоване формування мотивації піклування про власне здоров’я, формування навичок організації повсякденної рухової активності.

Завдання уроку:

  1. Формувати морально вольові якості
  2. Сприяти зміцненню здоров’я, витривалості, координації рухів, уваги, спостережливості.
  3. Виховувати  свідоме ставлення до самостійних занять з фізичної культури, дисципліни, відповідального відношення до здорового способу життя..

 

 

Тип уроку: колове тренування

Форма проведення : групова

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: коврики-таямі, степ платформа, гантелі, скакалка, колонка

Тривалість уроку: 45хв.

Вчитель фізкультури:  Залогіна Т.В.

 

 

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина уроку( 10-15хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання. Повідомлення завдань уроку.

1 хв

  • Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

2.

Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

40с

  • Виконувати вправи за командою вчителя чітко

 

Вимірювання ЧСС

20 с

  • Готовність організму учнів до роботи на уроці

3.

Стройові вправи:

- повороти ліворуч, праворуч, кругом.

- стройовий крок на місці

 

30с

 

 

  • фронтальний метод

4.

ЗРВ:

а) в русі.

5хв

  • одночасний спосіб виконання

5

Ходьба.

- на носках, руки на пояс;

  • на п`ятках, руки за голову;
  • з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;
  • випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;
  • в півприсіді, руки вперед;
  • в присіді, руки на коліна;
  • звичайна.

 

  • в колону по одному

6

Біг.

  • повільний;
  • приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;
  • приставним кроком лівим боком,  руки в захисній стійці баскетболіста;
  • схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;
  • схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;
  • з підскоками;
  • з діставанням баскетбольної сітки.

Стрибки.

  • на правій, з просуванням вперед;
  • на лівій, з просуванням вперед;
  • на двох.

вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • в колону по одному

 

  • дотримуватися дистанції у 2 кроки

7

б) ЗРВ на місці.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

1. В.п. теж.

- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п. стійка ноги нарізно, права  рука на пояс, ліва вгору.

1-2 – нахил тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво.

3. В. п. , широка стійка, руки на пояс.

1- руки вгору, прогнутися назад;

2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;

 4- в.п.

4. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.

1- перекат на ліву, права в сторону;

2- в.п.

5. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.

1- мах правою ногою до лівої руки;

2- мах лівої до правої;

3-4 – теж.

6. В.п. о.с.

1-2 – стрибки на правій;

3-4 – стрибки на лівій.

5-8 – стрибки поперемінно правою, лівою (імітація кроку)

7. вправа на відновлювання дихання

 

 

  • При нахилах голови тулуб не нахиляти

 

  • контролювати нахил тулуба в сторону а не вперед

 

  • при виконанні вправи ноги в колінному суглобі не згинати

 

 

  • при виконанні вправи ногу в колінному суглобі не згинати, опора на п’ятку;

 

  • махи виконувати прямою ногою, тулуб тримати рівно не нахилятися вперед;

ІІ. Основна частина 20-25 хв

 (викладка таямі, спортивний інвентар, карточки-завдання)

1

-Таямі (станція) викладуються по колу, на кожній станції карточка завдання (кількість завдань вдвоє менше за кількість учнів), між станціями із завданням станції відпочинку

-За командою учителя учні одночасно починають виконувати завдання які відображені на картинці. Хто знаходиться між станціями виконує вправу на відпочинок (повторюють за учнем який знаходиться в центрі станцій). Після закінчення запланованого часу (40 сек.) учні переходять до слідуючої  «станції»

-вимірювання ЧСС

-вправи на відновлення дихання

(дихання по системі Бутейко 2с-вдих-4с-видих-4с-затримка дихання

- прибирання інвентаря

3 хв

 

 

 

 

 

17-20 хв.

 

 

 

 

 

2-хв.

 

 

10 сек

30 сек

 

 

1 хв.

  • на карточці  відображено завдання і спосіб виконання;

 

 

 

 

  • при складанні комплекса робиться акцент на розвиток різних м’язових груп

ІІІ. Заключна частина 10-15 хв.

1

Рухлива гра з елементами баскетболу

-учні шикуються по колу і за першим сигналом учителя ведуть м’яч правою рукою, за другим сигналом учні робігаються в різнобіч до центрального баскетбольного щита і кидають м’яч в кільце, гра відновлюється після визначення останнього учня який не попав у кільце.

 

 

 

  • М’яч ведеться проти часової стрілки по колу;

 

  • м`яч кидають у кільце до попадання;

 

Учні які програли  сідають на скамейку а в коло виходять  інші учні

2

Підведення підсумка уроку

1хв

Фронтальний метод, шеренга

3

Домашнє завдання. Організаційний виход із залу

1хв

Підготувати самостійну розминку

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку