Письмо малої букви л. Складів з нею.

Про матеріал
Написання малої букви «л» і складів з нею.
Перегляд файлу

Тема :   Написання малої букви «л» і складів з нею.

Мета :

   навчальна :   познайомити з новою письмовою буквою, її елементами; продовжити формувати уявлення про букви, розрізняти звуки і букви; формувати вміння розрізняти друковані й рукописні букви, позначати  мовні звуки на письмі: вчити списувати склади з вивченими буквами з друкованого і рукописного тексту;

   розвиваюча :   розвивати зв’язне мовлення учнів; вміння аналізувати, порівнювати рукописні  букви та їх елементи; розвивати уміння працювати за зразком, виконувати завдання з коментуванням, здійснювати самоперевірку; розвивати комунікативні вміння й навички;

   виховна :   виховувати бажання вивчати рідну мову, спілкуватися нею усно і письмово; формувати позитивне ставлення до навчання, до однокласників, вміння співпрацювати в групі; виховувати старанність, наполегливість, охайність.

Задачі :   вчити правильно каліграфічно  писати нову букву, правильно й злито поєднувати її з іншими в процесі написання складів; формувати повноцінну навичку письма; називати і розбірливо писати вивчені букви, дотримуючись графічних, технічних і гігієнічних вимог; писати рукописними буквами злито; виявляти і виправляти графічні недоліки письма як з допомогою вчителя, так і самостійно.

Обладнання : К. Пономарьова «Я пишу» зошит з письма і розвитку мовлення 1 клас І частина Київ, видавництво «Оріон», 2018 р.; конверти з  елементами рукописних  букв; кольорові олівці; малюнок лисички; ІК, фліпчарт.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба для уроку :

Зошит, ручки, олівці.

Всі готові? Молодці!

І. Актуалізація.

Малюнковий диктант ( на листках)

  Я показуватиму вам малюнок, а ви записуйте букву, з якого починається слово.

Картинки по запросу малюнок огірка        Картинки по запросу малюнок екскаватора          Картинки по запросу малюнок  ананаса         Картинки по запросу малюнок індика   Картинки по запросу малюнок удава

─ А на яку букву у мене не було малюнка? Давайте напишемо букву и.

ІІ. Усвідомлення (осмислення).

Групова робота

Підготовка до ознайомлення з рукописно буквою «л».

1) аналітико-синтетичні вправи

 

- з’єднайте малюнок і звукову схему, визначте місце звука [л] в слові

Картинки по запросу малюнок лева                    Картинки по запросу малюнок  білки                  Картинки по запросу віл тварина малюнок   

 

                                                                      

  

- Хто з цих звірів дикий, а хто – свійський ?

Робота з малюнком у зошиті (сторінка 32)

Давайте пригадаємо імена дівчат, про яких ми читали на читанні. (Лола, Алла)

Куди вони пішли? (До лісу;   у слові ліс звук л м’який на початку слова.)

Що вони там збирали? (малину, в середині слова, твердий)

2. Ознайомлення з новою буквою.

1) розгляд друкованої і рукописної букви, порівняння їх, зіставлення з раніше вивченими буквами

  порівняння друкованої і рукописної букв «л» : що спільного, чим відрізняються

Картинки по запросу буква л

■ порівняння, зіставлення рукописної букви «л» з раніше вивченими буквами

- рукописна мала буква «л» складається з двох елементів : короткої похилої палички з заокругленням ліворуч та короткої похилої палички з заокругленням праворуч;

- які букви мають такі ж елементи   (а  и  і  у), а саме – коротку похилу паличку з заокругленням праворуч

- які букв не мають спільних елементів з буквою «л»  (о  е)

■ підготовчі вправи до написання букви

- обведіть ручкою рукописну букву «л» та розфарбуйте

Картинки по запросу підготовчі вправи до письма букви л

Робота в зошиті

Казка

1. Перегляд відео написання букви.

- розгляд зразків нової букви;  демонстрація на дошці; написання букви в повітрі; обведення зразка букви тильною стороною ручки;

обведення букв; самостійне письмо;

- розгляд і пояснення з’єднань нової букви з іншими вивченими буквами :  в складах     Лл  – за допомогою нижнього з’єднання, в складах

Ли   Лу – верхнє з’єднання, в складах  Ла   Ле   Ло – середнє з’єднання.

- самостійне письмо (дописування незакінчених рядків зошита, списування з рукописного та друкованого тексту складів)

3. Закріплення вивченого матеріалу.

-  За допомогою карти  пам’яті давайте пригадаємо все, що ми тепер знаємо про рукописну малу букву «л».

C:\Users\User\Desktop\DSC_0120.JPG

Павутинка (якщо залишиться час)

ІІІ. Рефлексія

 

─ Пригадайте, у якої букви немає спільних елементів з буквою «л»? (з буквою о)

 

Тепломір успіху з цеглинками.


 


 

 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку