Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

Про матеріал
Конспект уроку розроблено на основі Типової освітньої програми НУШ, за підручником Пономарьова К. І. "Українська мова. Буквар" та зошитом для письма і розвитку мовлення "Я пишу". Метою уроку є: ознайомити учнів з малою рукописною буквою ґ, навчити писати її; формувати вміння читати й писати склади та слова з буквою ґ; удосконалювати вміння списувати надруковане речення; розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння розповідати за малюнками; збагачувати словниковий запас.
Перегляд файлу

Урок № 87

Тема. Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою ґ, навчити писати її. Формувати вміння читати й писати склади та слова з буквою ґ. Удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати надруковане речення. Розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння розповідати за малюнками. Збагачувати словниковий запас. Виховувати спостережливість, інтерес до навчальної діяльності,  старанність, охайність під час письма. 

Обладнання: зразки друкованих і писаних букв, предметні малюнки, казкові герої, звукові фішки.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Гра “Впіймай звук  [ґ]”

Ґудзик упав і скотився під ґанок.

Ґава подумала: з'їм  на сніданок.

І гонорово ґава ходила,

Ґудзик шукала — ґулю набила.

 

- Які слова ви почули зі звуком  [ґ]?

- Де чуємо цей звук?

2. Звуко-буквений аналіз словаҐава”.

3. Гра “Хто більше?”

- Згадайте слова, які починаються на  [ґ].

 

 

 

 

 

 

 

4. Гра “Складовий аукціон”

- Поділіть ці слова на склади.

 

5. Робота над ілюстрацією в зошиті (с. 6)

- Що робить хлопчик?

- Як називається рослина, біля якої він стоїть?

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу (с. 6).

1. Розгляд букви. Аналіз зразка.

-Знайдіть елементи  букви ґ на малюнку.

2. Пояснення написання рядкової літери.

3. Пальчикова гімнастика.

- Ґелґотала гуси зранку,

Знявся ґвалт навколо ґанку:

- Ґаву ґедзь кусає, клятий,

Треба, ґаздо, його гнати.

4. Словникова робота.

Ґазда, ґвалт.

5. Письмо літери в “повітрі”.

6. Написання рядкової  букви ґ

Учні пишуть прапорці (стрілочками показано напрямок руху олівця). Звертаємо увагу, що перший елемент прапорця ведемо до підрядкової лінії.

7. Написання складів і слів з літерою ґ .

Перед тим, як писати склад та слова з рукописною буквою ґ, учні читають їх, пригадують типи з’єднань літер і дотримуються вимог до них під час письма.

8. Музична руханка.

9. Робота в зошиті. Написання  речень.

 Перед списуванням слід пригадати, як пишеться перше слово в реченні (з великої букви), що треба поставити в кінці речення (крапку).

10. Списування речень з друкованого тексту.

11. Розвиток зв'язного мовлення.

- Розгляньте малюнки внизу сторінки.

- Назвіть предмети, які ви бачите.

- Складіть речення з цими словами.

- Що має бути зображено у середній рамочці?

- Розфарбуйте малюнки.

V. Підсумок уроку

Рефлексія.

 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку