Письмо великої букви Ч. Написання складів, слів та речень.

Про матеріал
Розробка уроку навчання грамоти "Письмо великої букви Ч. Написання складів, слів та речень"
Перегляд файлу

Тема. Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів , речень.

Мета: ознайомити учнів із великою буквою Ч, вчити писати велику рукописну букву Ч , виділяти звук [ч] в словах;  ознайомити учнів із випадками написання букви Ч; розвивати фонематичних слух, мовлення учнів, вміння аналізувати, розвивати  дрібну моторику руки; удосконалювати навички звуко-складового аналізу  слів; виховувати  охайність під час письма.

Обладнання: лист картки з друкованою і великою рукописною буквою «Ч» , мультимедійна презентація, предметні малюнки, індивідуальні картки.

Хід уроку

  1.       Організаційний момент.
  2.       Актуалізація опорних знань учнів.
  1.               Бесіда з учнями.
  •                   Сьогодні наш урок буде незвичайним. Ми здійснимо уявну подорож у космічний простір.
  •                   Дружба з буквами, вміння гарно писати допоможе вам здійснити цю цікаву мандрівку. А ще вашими помічниками мають стати уважність і кмітливість, старанність і наполегливість.
  1.               Гра «Назви звук».
  •                   Насамперед, пригадаємо, які звуки дають літери, що ми вже вивчили.
  •                   Я показую вам букву, а ви називаєте звук:
  •                   Чим відрізняються літери чорні і червоні?
  1.               Гра «Склади та запиши»
  •                   Давайте запишемо букви, що позначають голосні звуки.
  •                   Запишемо склади з цих букв.
  •                   Запишемо слова.
  •                   Молодці! Рушаймо у космос.
  1.                      Мотивація пізнавальної діяльності.
  1.               Опрацювання вірша.
  •                   Дітки, подивіться, перед нами планета Сонячної системи Марс. Вона має червоно-оранжевий колір і названа іменем бога  війни.
  •                   Жителі цієї планети хочуть з нами познайомитися та перевірити чи добре ми знаємо рідну мову  та природу.
  •                   Вони посилають нам кодограму – лист із завданням.

Читання вірша вчителем

  •                   Вірно це синичка.

Черевце у неї лимонно-жовте. Білі щічки. Бігати не вміє, стрибає як горобець. Люблять співати у зимку. Вона знищує шкідників, що сховались на зимівлю у корі дерев та під опалим листям. Одна сім’я синиці захищає від шкідливих комах упродовж року аж сорок зрілих дерев. Тому треба оберігати синичок.

  1.               Складання звукової моделі синичка.
  •                   Давайте, пригадаємо з якою буквою ми знайомилися на минулому уроці?
  •                   Молодці, летимо далі!
  1.                      Повідомлення теми та мети уроку.
  •                   Молодці! Сьогодні ми познайомимося з великою буквою Ч, навчимося її гарно писати.
  1.                      Вивчення нового матеріалу.
  1.               Гра «На що схожа»
  •                   Діти, на що схожа велика буква Ч?
  •                   Ой, обережно! Вдалині з’явилось величезне яскраве Сонце! До нього близько летіти не можна. Там вогонь. Бо Сонце – це «розжарена» вогняна куля.
  •                   Давайте краще з сонечком ми відпочинемо.

Фізхвилинка.

  1.               Письмо великої літери Ч. ( 1-2 рядок)
  •                   Починаємо нижче міжрядкової ліній вести заокруглену лінію до міжрядкової, торкаємось їі ведемо до верхньої рядкової лінії пряму похилу лінію.
  •                   Заокруглюємо вправо і ведемо вгору знову до міжрядкової.
  •                   Ведемо вниз пряму похилу до нижньої рядкової, заокруглюємо праворуч.

Письмо на манці.

Фізхвиинка.

  1.                      Закріплення вивченого матеріалу.
  1.               Робота в зошиті ( 3-6 рядок).

Наша ракета летить далі у дивосвіт. І ось я бачу зірочки із завданням. Щоб полетіти далі, нам обов’язково їх треба виконати. 

Списування друкованих складів .

  •                   Молодці , ми можемо з вами подорожувати далі.
  1.               Написання речень.
  •                   Чарівні зірки високо у небі.
  •                   Час нам з вами повертатися додому.
  1.                      Підсумок уроку.
  •                   З якою буквою ми познайомилися?
  •                   Зі скількох елементів вона складається?
  •                   Вам було важко чи легко її писати?
docx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
10196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку