Урок „Письмо рядкової букви у. ”

Про матеріал
Конспект уроку навчання грамоти у 1 класі. Тема. Письмо рядкової букви у. .
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмо рядкової букви у.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАННЯ   ГРАМОТИ   (ПИСЬМО)

Тема. Письмо рядкової букви у.

Мета. Виховувати впевненість у власній діяльності, самостійність.

            Розвивати  вміння порівнювати, навички коментованого письма, розвивати слухову, зорову, тактильну пам’ять.

            Продовжувати формувати вміння орієнтуватися на сторінці зошита та каліграфічні навички.

 

Обладнання. картки із буквами у, зразок друкованих і рукописних букв у,  предметні малюнки, „Буквений конструктор”, іграшка Буратіно, конверти із завданнями, зразки букв за методикою Монтесорі.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

    Створення емоційного настрою.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

 Буратіно дізнався, що ми з вами подорожуємо країною Букварія і попросив взяти його з собою.

  • Візьмемо Буратіно?

Ітак, ось ми потрапляємо в чарівне місто Алфавіт.

  • Хто живе в цьому місті? (Букви)

(На дошці 4 будиночка)

  • В першому живуть дві сестрички – дукована і письмова букви о, в другому – а, в третьому – я. А цікаво вам дізнатися, хто живе у цьому будиночку?
  • Спробуйте вгадати.

Уранці йдуть учитись учні.

Учителька у школі жде.

Буратіно аж не зручно.

Чому ж і він туди не йде?

  • Здогадалися, яка буква тут живе? (Відкриваю, а буква у лише одна – друкована)
  • Згадайте, яку букву вчили на уроці читання?
  • Який звук вона позначає?
  • Охарактеризуйте його.
  • На уроці читання ми були дослідниками і зрозуміли, що цей звук утворюється, коли ми витягуємо губи трубочкою і повітря виходить вільно, не натрапляючи на перешкоди за допомогою голосу, тому цей звук і називають… ( голосним).

Звуко-буквений аналіз слів.

Буратіно нам ніс звуко-буквені схеми слів, але по дорозі погубив букви. Давайте візьмемо ручки і впишемо загублені букви.    (Картки із схемами слів на партах  і  картинка для кожного ряду на дошці ) Перевірка на дошці.

Точковий масаж

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

  • Кого не вистачає в хатці? (Письмової у) Чому її тут немає?

- Якщо на уроці читання познайомилися з буквою у, то яку роботу виконуватимемо на уроці письма? (Діти оголошують тему уроку).

- Що ми маємо вміти робити на кінець уроку? Що нам допоможе в цій роботі?(зошит)

Картку на дошку з зошитом

ІV. Вивчення нового матеріалу

- Давайте самі навчимося писати букву у і навчимо Буратіно.

         1. Ознайомлення з рукописною буквою у, по­рівняння з друкованою.

- Із скількох елементів складається рядкова буква у?

- Чи схожа вона на друковану? Чим відрізняється?

2. Конструювання букви (робота в парах).

-А зараз попрацюйте в парах і складіть букву у за допомогою конструктора букв.

3. Інструктаж до написання рядкової букви у.

- Мала буква у складається з прямої палички  із заокругленням  унизу і палички з петлею. Пишемо пряму похилу паличку із заокругленням унизу і доводимо до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки, пишемо пряму похилу подовжену паличку, яку біля міжрядкової лінії заокруглюємо ліворуч на петлю і перетинаємо подовжену паличку на нижній рядковій лінії. Пишемо під лічбу раз-і, два-і (друга частина промовляється протяжніше).

 4. Письмо у повітрі. 1-і, 2-і.

6. Робота у прописах на стор. 18 (1-й і ост. рядок) коментовано

Ми писали… (пальчикова гімнастика)

Буратіно теж написав, але неправильно. Чому?

Кілька учнів  працює по картці, виготовленій за методикою Монтессорі.

         5. Робота в зошиті з сюжетним малюнком.

Складання речення за схемою.

          6. Написання у в поєднанні з іншими буквами.

             уа    ау   Ау!

             (Середнє, нижнє)

         Проблема: а якщо ми поміняємо місцями букви? Ми зможемо їх з’єднати? Тут є секрет, я поділюся ним. (Які ви молодці! Нове з’єднання, а як гарно у вас виходить!)

7. Творча гра «Оживи букву» обводимо по шаблону і домальовуємо. Даруємо її Буратіно, щоб він краще запам’ятав написання букви.

 

V. Підсумок уроку

  - Буратіно вам дякує за те, що ви навчили його писати правильно, йому у нас дуже сподобалось. Він хоче всім подарувати подарунки.

- А вам що сподобалось робити на уроці? Що нового ми дізналися на уроці, навчилися? Що видалось складним?

- Я вам теж дякую.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 березня 2019
Переглядів
1286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку