Інтегрований урок за освітньою програмою "Світ Чекає Крилатих" за темою"Письмо великої букви Е і з'єднань з нею. Віршовані і прозові твори".
Прочитайте слова за заданою умовою: в рядках, колонках, через слово; тільки імена, тільки слова, які починаються буквою, що позначає голосний/приголосний, слова з одного/двох складів. Потім позначити хрестиком зайве слово в кожній колонці за зразком (І колонка – ім’я хлопчика; ІІ – не – слово з 2 букв; ІІІ – слово з 5 букв або слово з м’яким першим приголосним звуком; ІV – інше слово масло; V і VІ – слово, яке відповідає на питання хто/що?)
Омела. Вічнозелена кущова рослина, рід напівпаразитних кущів. Зустрічається на багатьох видах дерев: тополях, кленах, соснах, вербах, березах, акаціях та на деяких плодових деревах. Проростає на вершині дерева чи на його гілках, розростається зеленим, частіше густим кущем. Виглядає як кулеподібне ущільнення в кроні дерева. Вважається напівпаразитом, оскільки в більшості випадків може самостійно здійснювати фотосинтез. Омела отримує воду, мінеральні та поживні речовини із рослини-хазяїна.
Прочитайте початок тексту і спрогнозувати за фото орієнтовний зміст його продовження. Порахувати кількість дітей з листочками жовтого/блакитного кольору;кількість хлопчиків і дівчати з листочками певного кольору;порівняти кількість дітей з листочками жовтого і блакитного кольору;кількість хлопчиків і дівчати з листочками певного кольору. Запишіть речення. Про який символ України йдеться в реченні?