Письмо великої букви Е і з’єднань з нею. Віршовані і прозові твори.

Про матеріал

Інтегрований урок за освітньою програмою "Світ Чекає Крилатих" за темою"Письмо великої букви Е і з'єднань з нею. Віршовані і прозові твори".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Знайдіть та «вишийте» (навести хрестики олівцем червоного кольору) серед інших літер Е олівцем червоного кольору, а інші букви олівцем іншого кольору. Яку букву Е вишили – велику чи маленьку?

Номер слайду 5

Абетка першосвіт

Номер слайду 6

Гілочка якої рослини зображено на малюнку? В чому між ними різниця?Для кого ця рослина має велике значення взимку? Яке саме?Розфарбуйте частину грона калини таким чином, щоб утворити маленьку букву е. Горобина. Калина

Номер слайду 7

Розфарбуйте частину грона калини таким чином, щоб утворити маленьку букву е.

Номер слайду 8

Прочитайте слова за заданою умовою: в рядках, колонках, через слово; тільки імена, тільки слова, які починаються буквою, що позначає голосний/приголосний, слова з одного/двох складів. Потім позначити хрестиком зайве слово в кожній колонці за зразком (І колонка – ім’я хлопчика; ІІ – не – слово з 2 букв; ІІІ – слово з 5 букв або слово з м’яким першим приголосним звуком; ІV – інше слово масло; V і VІ – слово, яке відповідає на питання хто/що?)

Номер слайду 9

маслина

Номер слайду 10

Масли́нка вузьколи́ста. В Україні маслинка вузьколиста зростає по всій території, але частіше трапляється в південних областях. Використовується в захисних смугах і для закріплення крутосхилів. Маслинка вузьколиста — гарний ранньолітній медонос.

Номер слайду 11

Омела. Вічнозелена кущова рослина, рід напівпаразитних кущів. Зустрічається на багатьох видах дерев: тополях, кленах, соснах, вербах, березах, акаціях та на деяких плодових деревах. Проростає на вершині дерева чи на його гілках, розростається зеленим, частіше густим кущем. Виглядає як кулеподібне ущільнення в кроні дерева. Вважається напівпаразитом, оскільки в більшості випадків може самостійно здійснювати фотосинтез. Омела отримує воду, мінеральні та поживні речовини із рослини-хазяїна.

Номер слайду 12

Прочитайте і назвіть, який текст легше і швидше можна запам’ятати

Номер слайду 13

Прочитайте і поясніть вислів з букв-асоціацій

Номер слайду 14

Кого, на вашу думку, зображено на світлині? (екскурсовода). Де може проводитись екскурсія? Що зображено на малюнку посередині завдання? (бейджик) Для чого призначені бейджики? Як звуть екскурсовода? На яку прописну велику букву схожа мотузка на бейджику?

Номер слайду 15

Знайдіть букву Е серед інших букв і навести конверт з нею олівцем жовтого кольору; з елементами букви Е – навести олівцем червоного кольору.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Прочитайте уривок вірша Ігоря Січовика. Із чого складаються буквосполучення/склади? Із чого складаються слова? З чого складаються речення? З чого – текст?

Номер слайду 20

Розгадайте ребуси і назвіть слова-відгадки смак молоко екран колос

Номер слайду 21

Прочитайте слова за заданою умовою: в колонках, рядках, пошепки, голосно тощо. Після цього, прочитати слово, яке утворюється пунктирною лінією з букв інших слів.

Номер слайду 22

Прочитайте початок тексту і спрогнозувати за фото орієнтовний зміст його продовження. Порахувати кількість дітей з листочками жовтого/блакитного кольору;кількість хлопчиків і дівчати з листочками певного кольору;порівняти кількість дітей з листочками жовтого і блакитного кольору;кількість хлопчиків і дівчати з листочками певного кольору. Запишіть речення. Про який символ України йдеться в реченні?

Номер слайду 23

Запишіть букву з поданих елементів за зразком. Назвіть країни з цими буквами у записі. Назвіть сусідів України. Впишіть букву е там, де можна утворити слова. (село, Семен, несли)

Номер слайду 24

Закресліть букви, які повторюються і з букв, які залишаться запишіть (в розліновці знизу) слова. Що співають діти? Як ви про це здогадалися? Коли співають гімн? Що робить пісня?

Номер слайду 25

Розділіть вертикальними лініями слова у реченні і запишіть його у розліновці знизу. Запишіть у розліновці імена дітей з тексту на лівій сторінці. Або на цих рядках можна записатидиктант букв, буквосполучень, слів, речень.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Що зображено? Що вам відомо про українських ляльок-мотанок? Визначте кількість кожного виду ляльок-мотанок та з’єднати ляльку цього виду з відповідним числом на числовій прямій. Опишіть за малюнком і моделлю ситуацію математичного змісту та складіть і запишіть відповідну рівність.

Номер слайду 28

З’єднайте точки у порядку зростання чисел . Порахувати на рисунку кількість утворених чотирикутників і зафарбувати відповідну картку з числом.

Номер слайду 29

Визначте кількість букв у словах та з’єднайте слова з карткою з відповідним числом.

Номер слайду 30

Визначити, який рушник вишиває кожна дівчинка, покажіть склад чисел 3 та 4. Розфарбуйте частину рушника з меншим числом. Обчисліть вирази.

Номер слайду 31

За сюжетом описати ситуації математичного змісту відповідно до заданих моделей операцій об’єднання і вилучення об’єктів; завершити побудову моделі, обрати відповідні знаки операцій і скласти та записати рівності.

Номер слайду 32

На основі виконання операцій вилучення і об’єднання за числовою прямою завершити запис рівностей.

Номер слайду 33

Встановіть закономірності розміщення об’єктів (квітів, листочків/чисел) у ряді та продовжіть ряд, дотримуючись закономірності.

Номер слайду 34

pptx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку