Тема :Письмове ділення з остачею
Мета: розглянути табличні випадки ділення з остачею; повторити алгоритм письмового ділення на одноцифрове число; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички; формувати компетентність уміння вчитися; виховувати пізнавальні інтереси.
Обладнання: презентація, картки, цеглинки лего.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Встало сонечко давно,
Зазирнуло у вікно.
На урок час поспішати,
Математику вивчати
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та чуттєвого досвіду учнів
- Полічіть трійками від 3 до 30.
- Які із чисел від 20 до 29 діляться на 3 без остачі?
- А які матимуть остачу 1? 2?
Діти разом з вчителем працюють на с. 85 № 447. Уточнюють поняття ділення без остачі та з остачею.
З’єднайте стрілками вирази з однаковими відповідями.
64 : 16 88 :11 60 : 12 39 : 13 75 : 15
96 : 12 56 : 14 90 : 15 60 : 12 54 : 18
С. 85 № 449
- Як називаються числа під час ділення з остачею?
- Чому частка є неповною?
IV.Фізкультхвилинка
V. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні на уроці ми повторимо ділення з остачею.
VI. Вивчення нового матеріалу
Діти працюють на с. 85 виконують завдання № 45.
VI. Закріплення вивченого матеріалу
Закріплення та розширення знань і навичок операцій із діленням з остачею.
с. 86 № 453
VII. Підсумок уроку
VIII. Домашнє завдання
Інструктаж. Виконання с. 86 № 456, № 457.