Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Номер слайду 2
Добрий день! Настрою, радості, сонця і квітів. Сьогодні Вам зичать усміхнені діти!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Емоційне налаштування. Девіз уроку:
Номер слайду 5
Девіз урок: Діяти – активно!Думати- оперативно!Сперечатися- доказово!Для всіх- обов’язково!
Номер слайду 6
Перевірка домашнього завдання. Все вдалося! Виникати труднощі.
Номер слайду 7
Повідомлення теми і мети уроку-Тема нашого уроку: Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Мета: вчити додавати багатоцифрові числа до трицифрового; віднімати трицифрове число від багатоцифрового; розв’язувати рівняння; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до математики.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Робота в зошиті7 грудня. Класна робота. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Номер слайду 10
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 11
6 993 ,893, 1 316 , 1 545, 2 061
Номер слайду 12
Порівняйте №614
Номер слайду 13
8 888888
Номер слайду 14
37 67638 676
Номер слайду 15
273 906273 806
Номер слайду 16
Порівняйте іменовані числа № 6157 км780 м9 м9 км4 км 0003 м4 003 м><=
Номер слайду 17
Усні обчислення
Номер слайду 18
Робота з підручником с.116 (616) Обчисліть вирази600 + 300 =900216 + 216 =432762 – 762 =0
Номер слайду 19
Робота з підручником с.116 (617) Прочитайте вирази. У межах яких розрядів треба виконувати дію в кожному випадку обчислення?4532 + 126 =38 976 – 314 =4 65838 66247 265 + 358 =9856 – 787 =47 6239 069
Номер слайду 20
Робота з підручником с.116 (618) Обчисліть вирази3072 + 328 =5048 + 582 =3 4005 6303898 – 628 =3 270
Номер слайду 21
Фізкультхвилинка
Номер слайду 22
Робота з підручником с.117 (619) Прочитайте задачу. Поясніть короткий запис та розв’яжіть задачу. Робітник виготовив 1087 деталей за 3 дні. Першого дня він виготовив 339 деталей, а другого — 350. На скільки деталей більше робітник виготовив третього дня, ніж другого?
Номер слайду 23
Задача 619339 + 350 = 689 (д.) – виготовив за I і II дні разом;1087 – 689 = 398 (д.) – виготовив за III день;398 – 350 = 48 (д.)Відповідь: на 48 деталей більше виготовив робітник третього дня, ніж другого.