Розв'язування задач на знаходження часу.
Роз'язування задач за поданим планом
II. МОТИВа1-.ЏЯ навчальнот дяльносп. Оголошення теми I мети уроку.
Э для цього нам потрбно бути уважними, стараннимщ
наполегливими.
Add а short description
На ypol..ll ми навчимося визначати час за вщомими ННЮ швидюстю, повторим1днлаання лаенован сел.
2.ПсихологнниЙ настр•й класу.
-ви готови до подорож•? Герот вже чекають на вас.
-3аплющ•ть очи. Глибоко не посп•шаючи вдихн'ть. ваш вдих глибокий, а видих-пов•льний.
Продовжуйте дихати глибого та повильно. для того щоб ви змогли уявити та вщчути красу зимового псу ви вдихнете ще юлька разв пов1льно, не поспп.иаючи. Я буду рахувати.
Прийшла в лис зима. Вдарили морози. Куди не глянь, кругом сн»кна пороша. У лк! дуже тихо, наче вси його мешканц• вимерли. Дерева оточени снигом стоять зачарован•, немов ДЕЮ казкового чаклунства. Блакитн• ялини повкили величезн1 пухнаст• лапи. Оголен• берези одягнулися в бите вбрання схилилися пр, вагою свого нового наряду. У л•совй сн'жн'й тиш• ф•гури 31 сн1гу набувають такоћ' виразност•, що стае нав•ть дивно. Виникае вщчуття, що дерева сп•лкуються собою, приховуючи нас велику таемницю мктичного зимового л•су.
герот мультфильму «ТаЕМНИЦ1 зимового лису» Зимова чар•вниця, Незабудка, Ср1блянка,
1ридесса, Фауна запрошують нас здйснити уявну подорож до зимового лку, пропонують нам виконати багато цкавих завданы
Зимова фея подарувала нам сн»кинки. Вони незвичайн•, 60 кожен в них мае завдання.
Назвемо основн' завдання уроку.
- Робота з прислв' ям. Кајмграфична хвилинка.
-YCHI обчислення,
-Розв' язання задач,
-Робота з гидручником
-Самоспйна робота
Ср!блянка пщготувала присл•в я.
-як ви його розумкте ?
Грудень рик К!НЧаЕ, а зиму починае
Нас зустр“аае Глк I пропонуе виконати усн! обчислення.
2. Учни обчислення.
Обчислити «Ланцюжок»
720:80 630 : 70 100 : 20
+600 - 500
+700 : 100
-540 -690
динь-динь пропонуе скласти та розвя' зати задачи за таблицею
Рухомий 06' ект Ворона |
Швидюсть |
Час 2год |
Вщстань 100КМ |
висновок:
— Як знайти швидюсть за видомими часом вщстанню?
Записати формулу.
Склатть обернену задачу, в яюй потр!бно знайти вщстань.
0
632. Помркуйте, що потр•бно знати, щоб розв'язати подан1 задачк пройшла 280 м, рухаючись 31 швидюстю 40 м/хв, а Юля — 480 м 3! швидюстю 30 м/хв. Хто з двчат витратив Ольше часу на дорогу?
Тарас пройшов 300 м, рухаючись 31 швидюстю 50 м/хв, а Денис — 400 м 31 швидюстю 40 м/хв. Хто з хлопцв витратив Ольше часу на дорогу?
633. Електропотяг витхав 3l станцй' А 3l швидюстю 60 км/год I прибув на станцио В, подолавши 240 км. Сюльки годин
Тхав електропотяг?
4. здстань мктом I селом — 36 км. Вш мкта до с велосипедист Тхав 31 швидюстю 12 км/год. Назад Bl l-l повертався з вантажем, рухаючись 3! швидюстю 6 км/год.
Сюльки годин витратив велосипедист на весь шлях?
Розв'я>ють задачу, скориставшись планом.
План розвЗвування
1) Сюльки годин витратив велосипедист на дорогу до села?
2) Сюльки годин витратив велосипедист на дорогу назад? 3) Сюльки годин витратив велосипедист на весь шлях?
Рефлексия
-молод\..џ! Ви впорались з ОСТаННIМ завданням.
Ось заюнчилася наша подорож зимовим л•сом,
-яю ж приховуе зимовий лис?
Чи сподобався вам урок? на уроеџ ми говорили про...
Мени цкаво було...
Найб•льш• трудно1..ц1 я вщчував.. на наступному урок.џ мени хотилося б знову...