14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

"Письмове множення на двоцифрове число"

Про матеріал
Презентація до уроку математики на тему" Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів" за підручником Л.В. Оляницька 4 клас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика 4 клас “Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові”

Номер слайду 2

Математична розминка №957 Знайди невідомі цифри позначені буквами. А • А = Б1 7 • 6 = Р1 • Р Б • Б = Г4 С7 = В • В • В А - ? Б- ? Г-? Р-? С-? В -?

Номер слайду 3

Математичний диктант № 951 Склади вирази та знайди їхні значення (виконуємо в зошитах) Суму чисел 190 і 60 зменш у 50 разів. 1) (190 + 60) : 5 = (Пригадай – суму та різницю ми обов’язково записуємо в дужках, адже наявність дужок впливає на порядок виконання дій)

Номер слайду 4

Задача 956 (запиши в зошит) Скористайся умовою Прямокутник Квадрат а - 24 см а - ? см в - 8 см - Р - ? см = Р - ? см S - смІ

Номер слайду 5

Алгоритм письмового множення на двоцифрове число 1. Множимо перший множник на число одиниць другого множника. Ми отримали перший неповний добуток. 2. Множимо перший множник на число десятків другого множника. Ми отримали другий неповний добуток , який записуємо під першим, змістивши його на один розряд ліворуч(під десятками). 3. Отримані неповні добутки додаємо.

Номер слайду 6

Приклади № 962 Виконай обчислення, при потребі скористайся алгортмом або зразком.

Номер слайду 7

Вирази № 963 Знайди значення виразів, виконавши кожну дію окремо (завдання виконай у зошиті) Задача № 965 ( у зошиті) Було – 468 кг в 9 м. Відвезли - ?кг Залишилося - ? кг в 5 м. План Скільки кг цукру в одному мішку? Скільки кг цукру залишилося на складі? Скільки кг цукру відвезли до магазину?

Номер слайду 8

Задача № 966 Скористайся умовою Квадрат Прямокутник а – 12 см а – ? см - в - 9 см S - ? смІ = S - ? смІ

Номер слайду 9

Сюрприз В тебе сьогодні є можливість зробити самоперевірку

Номер слайду 10

№ 957 А – 9 Б- 8 Г-6 Р- 2 С-2 В-3 Математичний диктант № 951 (190 +60) : 50 = 5 (300 – 10) – 30 • 3 = 200 720 : 90 • 50 : (10 + 30) = 10 15300 • 10 + 15300 • 20 =459000 Задача № 956 (24 + 8) • 2 = 64 (см) – Р прямокутника і квадрата (рівні); 2)64 : 4 = 16 (см) – сторона квадрата; 3) 16 • 16 = 256 (смІ) Відповідь: площа квадрата 256 смІ

Номер слайду 11

X 513 72 + 1026 3591 36936 Приклади №962 Х 4057 64 +16228 24342 259648 Х 13821 36 + 82926 41463 497556 Х 31419 25 +157095 62838 785475

Номер слайду 12

Вирази № 963 124 • 48 + 3162 • 17 = 59706 Х 124 48 + 992 496 5952 х 3162 17 +22134 3162 53754 3) + 53754 5952 59706 8452 • 36 – 3104 • 23 = 232880 Х 8452 36 + 50712 25356 304272 2) х 3104 23 + 9312 6208 71392 3) - 304272 71392 232880

Номер слайду 13

Задача № 965 1) 468 : 9 = 52 (кг) – цукру в 1 мішку; 2) 52 • 5 = 260 (кг) – цукру залишилося на складі; 3) 468 – 260 = 208 (кг) В. 468 – 468 : 9 • 5 = 208 (кг) Відповідь: 208 кілограмів цукру відвезли до магазину.

Номер слайду 14

Задача № 966 12 • 12 = 144 (смІ) – S квадрата та прямокутника; S = а • в 144 = а • 9 , отже а = 144 : 9 2) 144 : 9 = 16 (см) Відповідь: довжина прямокутника 16 сантиметрів. А як із завданнями справилася ти? А як із завданнями справився ти?

Номер слайду 15

Справжнє задоволення приносить тільки чесна праця. Сподіваюся, що результат сьогоднішньої роботи приніс тобі задоволення. Підсумок уроку

ppt
Додано
26 квітня
Переглядів
183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку