Презентація до уроку матеметики на тему "Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів" за підручником Л.В. Оляницька 4 клас.
Математика 4 клас “Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів.”
Номер слайду 2
Математична розминка 45000 : 50 • 4 : 100 :12 • 800 :10 Обчисливши ланцюжок дізнаєшся, з якою швидкістю (км/год) дмуть вітри в Антарктиці, у бухті Commonwealth (найвітряніше місце на Землі)
Номер слайду 3
Алгоритм письмового множення на трицифрове число (№1012 перший приклад) х 1728 238 13824 +5184 3456___ 411264 Множимо перший множник 1728 на розряд одиниць другого множника( на 8). Отримуємо перший неповний добуток 13824. Множимо перший множник 1728 на розряд десятків другого множника (на 3). Отримуємо другий неповний добуток 5184, який підписувати починаємо під десятками. Множимо перший множник 1728 на розряд сотень другого множника (на 2). Отримуємо третій неповний добуток 3456, який підписувати починаємо під сотнями. Додаємо усі (три) неповних добутка. Будь уважним- перевір, чи правильно їх підписав. В результаті: 411264
Номер слайду 4
Приклади № 1012 Розв’яжи, користуючись алгоритмом, решту прикладів Рівняння №1013 Всі обчислення до рівнянь виконуй письмово Задача № 1014 Задача на спільну роботу I насос – за 9 хв - 720 в. II насос – за 8 хв – 560 в. } ? в. за 1 год План 1. Скільки відер води накачує I насос за 1 хв? 2. Скільки відер води накачує II насос за 1 хв? 3. Скільки відер води накачають обидва насоси за 1хв? 4.Скільки відер води накачають обидва насоси за 1 год? Пригадай : Скільки хвилин в 1 годині.
Номер слайду 5
Задача № 1015 Р – 120 см а – 40 см в - ? см S - ? смІ План Знайди половину периметра. (це буде 1 довжина і 1 ширина) 2. Знайди ширину (в). 3. Очисли площу прямокутника. а в
Номер слайду 6
Логічні задачі на проміжки Пригадай: Проміжків між об’єктами, що розміщені в ряд, на 1 менше, ніж самих об’єктів. Шестеро малюків, відстань між сусідніми 2м. Малюків 6, а скільки проміжків між ними ? Яка відстань між крайніми малюками? Задача №1016 10 стовпів стоять у ряд. Між сусідніми відстань 50м. Яка відстань між крайніми?
Номер слайду 7
Закріплення вивченого Алгоритм ділення, коли в записі частки є нулі 22914I38
228 I603
-114
114
0
1.Виділяємо перше неповне ділене 229. 2.Визначаємо кількість цифр у записі частки. У нас буде 3 цифри: (229- дасть перший результат , 1 –другий, 4 – третій) 3. Ділимо перше неповне ділене 229 на 38 (прикидаємо скільки разів 38 може вміститися в 229. 38 – це майже 40, 229 – це майже 230. Отже, приблизно 5 або 6 разів, бо 40х5=200, 40х6=240. Перевіряємо найбільш можливі результати. 38 х 5 =190, 38х6=228. В результат записуємо 6, остача 1. До остачі 1 зносимо наступний розряд – це число 1. Отримали друге неповне ділене 11, воно менше за 38.Тому в результат записуємо0. До 11 зносимо наступний розряд – число 4. Отримали третє неповне ділене 114. (прикидаємо найбільш можливі результати) 40х3=120 (дуже близько до 114) 38х3=114 В результаті 603
Номер слайду 8
Алгоритм ділення, коли в записі частки є нулі 188329I47__
188 I4007
-329
329
0
Перше неповне ділене 188. В результаті чотирицифрове число. 188 : 47 = 4. Записуємо в результат 4. Остачі немає. Зносимо наступний розряд – число 3. Воно менше за дільник 47, тому в результат записуємо 0. Зносимо наступний розряд – число 2 .Отримали неповне ділене 32. Воно менше за дільник 47, тому в результат знову записуємо 0. Зносимо наступний розряд – число 9. Отримали неповне ділене 329. Воно більше за дільник 47.Ділимо. 329 : 47 = 7. Записуємо в результат. Отже, 188329 : 47 в результаті 4007
Номер слайду 9
Математичний тренажер Виконай письмово ділення -156052I26
I - 27404I34
I