Письмове віднімання. Творча робота над задачею. Діаграми. Тварини в житті людей.

Про матеріал
Матеріали презентації можуть бути використані на уроках математики у 3 класі при повторенні та закріпленні вивченого матеріалу, на індивідуальних заняттях, для удосконалення обчислювальних навичок. Вони допоможуть вчителям початкових класів ефективніше та цікавіше організувати уроки математики, творчо підходити до організації навчання, розвивати критичне мислення, компетентнісний підхід до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Письмове віднімання. Творча робота над задачею. Діаграми. Тварини в житті людей.

Номер слайду 2

Девіз уроку УСПІХприходить до того, хто в нього вірить! У – уважним, усміхненим; С – старанним, спостережливим; П – працьовитим, правдивим; І – ініціативним, інтелектуальним; Х – хорошим, хоробрим.

Номер слайду 3

Сьогодні на уроці 1)? 2)? 525- 256 Х= ?

Номер слайду 4

Завдання уроку. Ознайомитися з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел, коли є два переходи через розряд; Розвивати вміння розв’язувати задачі ;Формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; Розвивати у мислення, кмітливість, зв’язне мовлення, обчислювальні навички, вміння коментувати;Виховувати естетичний смак, спостережливість, пізнавальний інтерес. Поповнити знання про тварин

Номер слайду 5

Гра “ Кращий математик”345453423321021+-+-++-=?30+5152r

Номер слайду 6

Гра “ Так чи не так?”Усі двоцифрові числа більші за 9 Зменшуване менше за різницю. Кожне парне число більше за попереднє на два. Будь-яке двоцифрове число більше за 100 ТАКНІ

Номер слайду 7

1 Яка з рівностей хибна?348 = 384410 : 10 = 42 – 1202 = 202500 : 100 = 5 * 1 Яка з нерівностей істинна? 990 500800: 100 64 : 8???ДОПОМОЖІТЬ НЕЗНАЙКОВІ

Номер слайду 8

Гра “Ланцюжок”( по рядах)53 -40 : 554 : 618 : 6+24 : 636 : 445 : 5+ 27818081

Номер слайду 9

1. ПЯСОТ 2. П’ЯТЬСОТ3. П’ЯТСОТ Гра “Знайди помилку”Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки500

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка Назвіть сусідів цього числа Які це числа? Запишіть всі можливі трицифрові числа із цих цифр. Яке найбільше число ? Яке найменше ?4 6 5

Номер слайду 11

Виконайте обчислення і дізнаєтеся багатоцікавого (Робота в парах)Скільки жуків-короїдів з’їдає дятел за день?1 Скільки грибів заготовляє білка на зиму ?2 Скільки мух і комарів за день з’їдає невеличка пташка мухоловка ?3- 853 123 730- 875 248 627-768 398 370

Номер слайду 12

Значення тварин в житті людейІнтерактивна вправа «КЛАСТЕР»

Номер слайду 13

Роль тварин і рослин в житті людини рослинитварини. Помічники у роботідрузіМебліПапір. Будівельний матеріалЇжа Ліки одяг

Номер слайду 14

Починаючи з 1600р. На нашій планеті вимерло багато видів тварин, і більше половини з них – за останні 50    років. Майже всі ці тварини вимерли через    вину людини. (760-710)·3 Обчисливши вираз, дізнаємось скільки видів тварин зникло за останніх 50 років

Номер слайду 15

Зникли назавжди. Байджи, чи китайський річковий дельфін. Цей вид блакитно-сірий зверху и блідий знизу і сягає у довжину 2,4 м. Останній представник підвиду Абінгдонська слонова черепаха За оцінками вчених, її вік - близько 100 років. Останньою відомою особиною цього підвиду була черепаха на прізвисько Самотній Джордж, яка померла 24 червня 2012 року,Кіт – рибалка дика кішка роду азійський кіт що мешкав у Південно-Східної Азії. Схожа до бенгальської  зовнішньо, але більших розмірів.

Номер слайду 16

Школярі посадили 780 беріз, а лип – 438. На скільки менше посадили лип, ніж беріз? Якою дією розв’язуємо задачу? Як виконати письмове віднімання? 780 – 438 =

Номер слайду 17

Алгоритм письмового віднімання Запишіть від’ємник під зменшуваним так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями. Одиниці відняти від одиниць і знайдений результат запишіть під одиницями. Десятки відняти від десятків і знайдений результат запишіть під десятками. Сотні відняти від сотень і знайдений результат запишіть під сотнями. 7 8 0 _ 4 3 8 _____ 1 2 4 3 0

Номер слайду 18

Віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль. Віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль.mp4

Номер слайду 19

І варіант264 - 135 =576 - 346 =684 - 445 =357 - 348 = ІІ варіант993 - 764 =738 - 419 =840 - 621 =492 - 83 =Вивчене правило застосую, приклади вправно розв’яжу я.(письмово)

Номер слайду 20

Рівняння. Вправа «Шість капелюхів»«Білий капелюх» (учні називають факти, інформацію яку знають про рівняння) «Жовтий капелюх» (назвати тільки «плюси» , як не допустити помилок при розвязуванні рівнянь)«Чорний капелюх» (тільки «мінуси», які труднощі можуть виникнути при розвязуванні рівнянь)«Червоний капелюх» (сказати про почуття, враження які виникли на уроці)«Зелений капелюх» (де можна використати отриману інформацію) «Синій капелюх» (зробити висновок та узагальнення )

Номер слайду 21

( диференційоване завдання) Х+247 = 651 У – 124 = 786 Х + ( 327 – 19) = 531

Номер слайду 22

Завдання на вибір. Математичний супермаркет. Додавання двоцифрофих чиселhttps://learningapps.org/6571504https://learningapps.org/8854394 Завдання: відсканувати за допомогою QR – коду і виконати завдання в Learnsng. Apps

Номер слайду 23

Використовуючи діаграму тривалості життя тварин, складіть і розв’яжіть задачі

Номер слайду 24

Пташка гагара важча за чайку, але легша за пінгвіна. Яка з пташок найважча? Яка найлегша? Визначте, яка зі смужок на схемі-діаграмі позначає масу гагари, чайки, пінгвіна.

Номер слайду 25

Творча робота ( диференційована ) Тривалість життя черепахи – 350 років, а кита – 70 років. Поставити запитання та розв’язати задачуІ – 257… ІІ – 364…ІІІ - ?, на 199… більше, ніж. Склади і розв’яжи задачу за коротким записом?

Номер слайду 26

Творча роботаскласти задачу за схемою і розвя’зати її розвязати задачу виразом - розв’язати, склавши вираз 1) : 3 = (г.) 2) 8 : = (г.)3 класи – 2 дні -24 годівниці1 клас – 1 день - ?- розв’язати за схемою

Номер слайду 27

Номер слайду 28

тварини.mp4 Який вигляд би мали тварини, щоб харчувалися як люди…

Номер слайду 29

Гра “ Розтопи сніжинки” 5дм =*см 6дм7см = *см 9дм3см = * см 900см = * м 600см = * дм 5м 7дм = * см50679579360

Номер слайду 30

Скільки прямокутників зображено?9

Номер слайду 31

МАЛЮНКОВИЙ ДИКТАНТ

Номер слайду 32

Підсумок уроку. Я дізнався…. Я пригадав… Я зрозумів… Я запам’ятав…

Номер слайду 33

Інтернет-ресурси:http://video.novashkola.ua/3-klas/matematika-3-klas/urok-30/ (відеоролик письмового віднімання)https://www.youtube.com/watch?v=_e. D21 Ez. S5ig ( фізкультхвилинка)https://learningapps.org/6571504 ( онлайн тренажер) ttps://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=8l. Ohv. S-xyr. A&fbclid=Iw. AR0 C9qh6 OMBey9 F4a2 Bc. TU8 RMSBFr7b. XZ_8n. JPyhfc0 WPxt. DX7 UUc. D6_g. Es&app=desktop Список використаних джерел. Література: Богданович М. В. Математичні джерельця/ Богданович М. В.– К.: Веселка, 1988. – 168 с. Володарська М. О. . Математика 3 клас. І семестр ( за підручнтком Ф. М. Ривкінд, Л. В. Оляницької). /О. М. Пілаєва, А. О. Рудакова.- Х.: Вид. група “Основа”, 2014. – 144с. - (Серія “ Початкова школа. Мій конспект)Корчевська О. Математика. 3 клас. Збірник завдань/О. Корчевська. – Вид.2-ге, переробл. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2017. – 144 с. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3- 4 клас

pptx
Додав(-ла)
Furlet Elena
Додано
13 березня 2020
Переглядів
1103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку