Пізнавальна гра “Traveling to English”

Про матеріал
„Подорож” проводиться з учнями початкових класів. Всі учні – пасажири потягу, який вирушає в подорож до англійської мови.
Перегляд файлу

                                         Пізнавальна гра “Traveling toEnglish”

Мета та завдання:

  • створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
  • повторити та закріпити вивчений матеріал;
  • вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

 

Такі конкурси можна проводити як в кінці семестру або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.

„Подорож” проводиться з учнями початкових класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує   маршрутний лист “traintable”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.

Хід гри

Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!

Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню,  пропонується інша мелодія.  

Station 2: “Phonetics”
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]

Station 3: “Reading”
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.

Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.

Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.  

Station 4: “Poetical”
Розкажіть вірш англійською мовою. 

Thedog

What I cando

I have a dog. His name is Pat.
He can do this, he can do that.
Look at my dog! Tricks he can do.
I lovemydog. Helovesmetoo.

I can skip and play football,
Hockey, tennis, basketball.
I can jump and I can run,
I can have a lot of fun.

Station 5: “Grammatical”

І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)

ІІ. Знайдіть і виправте помилку

1. I …a pupil.
2.You … from England.
3. My dad … tall and strong.
4. My mum … very good.
5. This dog … fat.
6. We …big.
7. Pete and Bob … students.

1. Ann and Mike is pupils.
2. We English are.
3. I have five book.
4. They has two stars.
5. What is your names?
6. I see one dogs.
7. Pete run in the park.

Station 6: “Lexical”
Продовжити перелік слів за темами (усно):

 1. family … 2. red … 3. house …
Можна приготувати малюнки за темами та  запропонувати пограти у„Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.

Station 7: “Riddles”
Відгадайте загадки.

  1. I live in a hot country.
    I am big.
    I give people milk.
    I have a hump ( горб) on my back
    What am I? (a camel)
  1. The teachers writes
    On me with chalk, (мел)
    My face is black,
    I cannot talk,
    What am I? (a blackboard)

Station 8: “Dialogue”
Бесіди за темою „Знайомство, „Сім’я”.

Station 9: “Conversation”
Намалюй малюнок за розповіддю.
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.

Station 10: “Crossword”
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).

k

r

e

d

a

j

l

a

y

d

b

b

r

o

e

k

s

g

r

e

y

l

r

f

g

r

e

e

n

m

l

c

a

o

k

i

g

a

t

b

v

l

p

c

w

b

l

u

e

n

n

b

o

i

k

n

i

g

z

j

n

g

y

w

n

i

f

q

c

w

h

s

t

e

o

k

p

 

docx
Додав(-ла)
Mazurok Maria Viacheslavivna
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку