Зразок
СИСТЕМНА ШИНА
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРСІВ
|
Завдання1 |
Завдання 2 |
Завдання 3 |
Завдання 4 |
Завдання 5 |
Бонусне запитання |
Всього |
||
Р А У Н Д 1 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Р А У Н д 2 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Р А У Н д 3 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Р А У Н д 4 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Р А У Н Д 5 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Р А У Н Д 6 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Р А У Н д 7 |
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Анкета «ПРО МЕНЕ» учасників шоу «Хто кращий!»
Прізвище , і мя, по батькові учасника______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Анкета «ПРО МЕНЕ» учасників шоу «Хто кращий!»
Прізвище, ім’я, по батькові__________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНА ГРА "ХТО КРАЩИЙ?"
Організація свята. конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 5 учнів в команді).
Мета проведення:
Обладнання:
1 раунд - набір апаратних складових ПК, картки з написами пристроїв;
2 раунд – куби із літерами з двох сторін;
3 раунд – картки зі словами;
4 раунд – плакати із персонажами;
5 раунд – набір звуків із різних додатків в смартфонах;
фінал – коробки із апаратними комплектуючими;
+ анкети для учасників, анкети для бонусних запитань.
ХІД ЗАХОДУ
Під музику виходять ведучий і ведуча.
Ведучий. Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу «Хто кращий?»
Ведуча. Хто розумніший, хлопці чи дівчата? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.
Ведучий. І найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править світом. З Богом ! Команди на сцену.
Під музику виходять учасники двох команд
Ведучий. Мені сьогодні неймовірно пощастило, у хлопців команда така, що просто, як кажуть: «Мама не горюй!». В команді:
Учасник 1 Свої погляди на життя сформулював коротко: «Хочеш жити – умій вертітися». Поряд із собою хоче бачити людей правдивих, сміливих та ввічливих. Веселий, артистичний хлопець. Зустрічайте –
2- Cерйозний, врівноважений, спокійний, не має шкідливих звичок. В майбутньому мріє стати бізнесменом, розпочати власну справу і мати гарний прибуток. Знайомтесь-
3 - Цілєспрямований, відповідальний . Він вірить у власні сили і з ними рухається лише вперед! Переконаний, що єдиний спосіб дізнатися про майбутнє – це винайти його. Це наш
4- Подивіться на цього джентельмена. Справжній знавець комп’ютерних ігор. Вважає, що для того, щоб виграти, перш за все, потрібно грати, насолоджуватися життям, бо воно лише одне. Це –
5 - Ну і нарешті останній учасник нашої команди. Щирий, розсудливий, підтримує здоровий спосіб життя, займається спортом, грає на гітарі. Зустрічайте -
Перемогти у цієї команди не-ре-а-ль-но. Хіба не знаю, можливо там є доктора наук?
Ведуча. Дякую мій колего. Дійсно, дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найчарівніші, найрозумніші дівчата школи, і поки що не доктора наук, але все може бути! Давайте як найголосніше привітаємо наших красунь оплесками.
Учасниця1- Добра, весела, артистична дівчина. Завдяки своєму невичерпному оптимізму, працьовитості та старанності зуміла поєднати навчання із громадським життям школи. Поважає в друзях чесність та доброту. Привітаймо –
2 - Ця дівчина - відповідальна та цілеспрямована, впевнена в собі. Творча – захоплюється співом, любить готувати, читати і вважає найбільшим своїм досягненням – розуміння свого призначення у житті. А мріє стати співачкою. Знайомтесь -
3 - Доброзичлива, чуйна, підтримує друзів у важку хвилину. Приваблива та неповторна і стверджує, що не помиляється лише той, хто нічого не робить. Життєве кредо: ніколи не зупинятися – йти вперед! Любить малювати і мріє стати художником. Вітаємо
4 - Впевнена, красива, бойова, має багато друзів, бо завжди прийде на допомогу за першим покликанням. Вправно танцює, демонструє свої таланти на різних танцювальних конкурсах. Зустрічайте -
5. Остання наша учасниця має чудовий голос, переможниця багатьох пісенних конкурсів. Цінує в людях щирість, доброту та відвертість. Переконана, щоб досягти своєї мети в житті - потрібно ніколи не здаватися, якби важко тобі не було. Знайомтесь –
Ведучий. Дуже гарна у вас команда. У нас сьогодні яскраві суперники: брюнетка , шатенка, брюнетка. В принципі ми готові до двобою. Але є ще верховні судді цієї неперевершеної гри: ________
Вітаємо оплесками!
Ведуча. Крім нас у залі є ще й ті, заради кого ми будемо змагатися, які чекають від нас захоплюючого шоу – це групи підтримки - хлопців та дівчат. Оплески нашим неперевершеним командам. Нагадай нам і нашим глядачам, будь ласка, правила.
Ведучий. Із задоволенням. На шляху до перемоги у кожної команди є 5 конкурсних та фінальне завдання. Кожне конкурсне завдання оцінюється в 1 бал.
Ведуча. А ще - команда переможець після кожного конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на 1 бал, якщо зможе відгадати бонусне запитання. Панове судді слідкують за ходом гри та визначають переможців кожного раунду.
Ведучий. Дякую , але граємо не тільки для того, щоб назбирати балів, адже потім буде фінал, і саме під час фіналу ми дізнаємося хто переможе. А переможець дістане можливість подвоїти попередню кількість балів. Все зрозуміло? І якщо ніхто не проти – починаємо програму.
Слайд + музика
РАУНД 1 СЛАЙД +МУЗИКА « ЗНАЙДИ ПАРУ»
Ведучий. Перший раунд має назву « Знайди пару». Перед вами на столах 5 апаратних складових комп’ютера та 5 табличок із їх назвами. За 60 секунд вам потрібно знайти пару для кожної запчастини.
Ведуча. Та команда, яка впорається з цим завданням правильно за меншу кількість часу і отримає свій перший бал.
Ведучий. А розпочнемо ми з команди хлопців. Отож, час пішов!
(чекаємо закінчення конкурсу!!!!!!!!!!!!!!!!)
Ведуча. Стоп, стоп. Час на виконання завдань завершено. Підрахуємо результати. Команда хлопців впоралась за ______ секунд. Але чи правильно все складено? Зараз перевіримо. Назвіть та продемонструйте свої пари.
(учасники по черзі називають табличку та показують комплектуючу)
Ведучий. А тепер свої сили спробує команда дівчат. Розпочинаємо!
(чекаємо закінчення конкурсу!!!!!!!!!!!!!!!!)
Час вийшов. Перевіримо чи все виконано правильно. Продемонструйте свої пари.
Ведуча. Панове судді, ваш вердикт.
Судді. ________
(Говорить ведучий команди, що виграла!!!!)
Ведучий/Ведуча: Маємо першу перемогу. І за нашими правилами у команди переможниці є шанс збагатитися ще одним балом за правильну відповідь на бонусне запитання. Пам’ятайте, що похибка може становити +/- 10%.
Ваше запитання…?
(Говорить ведучий команди, що програла!!!!)
Ведуча/ Ведучий: Бонусне питання (тому, хто переміг + 1б) похибка +_-10%
Хлопці – Скільки відсотків парубків полюбляють дивитися футбол більше, аніж бокс? 43%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат відразу після школи роблять домашні завдання? 22%
мелодія на вихід + надпис раунд ІІ
Ведуча. Просимо команди підготуватися до другого раунду.
(команди надягають літери поки грає музика)
РАУНД 2 СЛАЙД +МУЗИКА «ЗБЕРИ ЛІТЕРИ»
Ведучий. Шановні друзі, глядачі як ви помітили команда суперниць уже має обновки. А це означає що у нас раунд №2 « Збери літери». Зараз я буду зачитувати питання, а ви з цих літер формуєте відповіді і складаєте з них слова. Чим більше правильних відповідей за 90 секунд тим краще для команди. І раз ви уже готові, то поїхали. Час будь ласка…
Дівчатам: В І К Н О
Т Р Е Д Л
1.Переклад назви однієї із найпопулярніших операційних систем в однині - ВІКНО
2.Синонім слова фільм – ВІДЕО
3. Одна із найпопулярніших фірм по виготовленню процесорів – ІНТЕЛ
4. Фарба у вигляді порошку для лазерного принтера - ТОНЕР
5. Один із елементів національного українського костюму, який українки носять на голові - ВІНОК
Ведуча. Ну, що хлопці, готові? У вас на все про все 90 секунд.
Хлопцям Х Р А І В
М Е Т О Д
Ведучий. Час вийшов. Другий раунд завершено. Це було просто феєрично! А переможця визначить справедливий суд.
Судді. ________
Ведучий/Ведуча: Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків хлопців полюбляють розміщувати фото у соціальних мережах? 33%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат полюбляють розміщувати фото у соціальних мережах? 83%
Музика вихід мр1 + надпис раунд ІІІ
РАУНД 3 « ПОКАЖИ НАЗВУ» (СЛОВА НА ПАПІРЦЯХ У ВЕДУЧИХ)
Хлопці – Кіберзахист
Дівчата – Плагіат
Ведучий. Отож, продовжуємо. Раунд третій - « Покажи назву». Один учасник команди виходить сюди, отримує слово, яке потрібно розгадати, а потім за 90 секунд повинен показати своїй команді, що це за слово. При цьому важливо пам’ятати: у жодному разі не можна розмовляти, всі підказки тільки за допомогою жестів. Хто ж піде?
(Учасник команди переглядає підказку. Використовує лише міміку і жести).
Час пішов.
Ведуча. А тепер настав час дівчатам проявити свої вміння. Просимо підійти представницю команди. Готова? Розпочинаємо!
(Виконують завдання)
Ведучий. Отож, підіб’ємо підсумки. Панове судді, вам слово…
Ведучий/Ведуча: Бонусне питання переможцю.
Хлопці – Скільки відсотків парубків відмовляться від футболу заради спортивного гуртка? 76%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат дивляться футбол? 28%
Музика + надпис раунд 4
РАУНД 4 «ХТО Я?»
Дівчата – Сімка
Хлопці – Оптімус Прайм
Ведуча. Так, ану скажи, хто в цьому конкурсі найкрасивіший?
Ведучий . Я
Ведуча. Правильно, я! А хто в цьому конкурсі найрозумніший?
Ведучий. Я
Ведуча . Правильно я!
Ведучий. А хто в цьому раунді програє?
Ведуча .Ти!
Ведучий. Правильно, ти.
Ведуча. Як ви уже зрозуміли, зараз ми переходимо до конкурсу «Хто я?»
Ведучий. Зараз на сцену винесуть плакат із зображення. Гравець команди заходить за картину і починає вгадувати ким він став завдяки зображенню на картині. Учасник ставить питання своїй команді, яка може відповідати лише «так» або «ні». Маленька підказочка командам, наші персонажі пов’язані із комп’ютерними технологіями.
Ведуча. Почнемо з твоїх?
Ведучий. Хлопці, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій. Хто з моїх колег має бажання перевтілитися?
Ведуча. І так 90 секунд. (Зачекати поки включать час). Час пішов.
(Команда відгадує картинку).
Ведучий. А тепер черга дівчат. Хто з команди спробує свої сили?
Ведуча. Пам’ятайте - у вас є 90 с.
(Команда відгадує картинку)
Ведучий. Панове судді скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?
Суддя. ___________
Ведуча/ Ведучий. Добре, добре. Ми вас вітаємо. Бонусне питання
Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків парубків снідають перед тим, як піти до школи? 90%
Дівчата – Скільки відсотків часу в день дівчата проводять у соцмережах? 57%
Музика + напис раунд 5
РАУНД 5 « «ВГАДАЙ МЕЛОДІЮ»
Ведуча. Отак неспішно ми добралися до раунду номер 5 «Вгадай мелодію». В цьому раунді хлопці та дівчата будуть змагатися: хто швидше відгадає звуки, які ми щодня чуємо зі свого смартфону. Та команда, яка першою правильно вкаже, до якого додатку належить ця мелодія і отримає 1 бал.
Ведучий: Для відповіді використайте підняту руку!
Мелодія 1 – Звінок у Messenger
Мелодія 2 – повідомлення у VK
Мелодія 3 – автозапуск Skype
Мелодія 4 – повідомлення у Viber
Мелодія 5 – завантаження ОС Windows
Мелодія 6 – Звінок у Viber
Ведуча Панове судді нам не вистачає оцінки вами цього конкурсу
Судді __________
Ведучий/Ведуча: Давайте нам бонусне питання.
Хлопці – Скільки відсотків парубків полюбляють слухати рок? 43%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат слухають рок? 11%
Музика вихід мр1 + надпис раунд 6
РАУНД 6 «ВТРИМАЙ РІВНОВАГУ»
Ведучий. Отож ми переходимо до наступного раунду під назвою: «Втримай рівновагу». Зараз на сцені по черзі будуть з’являтися по одному представнику кожної з команд та протягом 90 секунд даватимуть відповіді на запитання.
Ведуча: Але не даремно конкурс має назву «Втримай рівновагу», адже учасники повинні всі 60 секунд стояти на одній нозі. Конкурс закінчиться по завершенні часу, або ж коли учасник не втримає рівновагу та доторкнеться до підлоги піднятою ногою.
Ведучий. Просимо на сцену представницю чарівної статі.
ЗАПИТАННЯ ДІВЧАТАМ:
А)Виведення
Б)Введення
В)Зберігання
А)4 біта
Б)16 біт
В)8 біт
А)Процесора
Б)Монітора
В)Материнської плати
А)Відео
Б)Аудіо
В) Зображення
5. Трек – це…
А) Частина відео
Б) звукова доріжка
В) Сайт
6. Засновник компанії Google…
А) Стів Джобс
Б) Марк Цукенберг
В) Ларрі Пейдж
7. Хто розробив мову прогамування Pascal…
А)Блез Паскаль
Б) Никлаус Вирт
В) Марк Цукенберг
8. Якої операційної системи не існує…
А) OS X
Б) MacOS
В) Windows IP
А) Відеооб'єкти
Б) Програми
В) Графічні об'єкти
А) Збереження звукових повідомлень у письмовому вигляді
Б) Передавання повідомлень від передавача до приймача
В) Перетворення закодованого повідомлення у форму, прийнятну для приймача
а)перевірка і покращення роботи складових комп’ютера і комп’ютерних програм.
б) виконання необхідних користувачу робіт;
в)контроль і керування комп’ютерним обладнанням;
12) Частина комп'ютера, призначена для обробки і генерації зображень з подальшим їх виведенням на екран пристрою – це…
а) материнська плата;
б) відеокарта;
в) вінчестер;
13) Програми для редагування аудіо даних називають?
а) грабер;
б) плеєр
г) відеоредактор.
14. Для налаштування параметрів сторінки у текстовому процесорі використовують закладку:
а) Вставка;
в) Основне;
б) Розмітка сторінки;
15. Lazarus – це…
а) текстовий редактор;
в) візуальне середовище програмування;
г) програма для створення відеофайлів.
16. Процедура OnCreate використовується для
А)закриття форми
Б)створення форми
В)натиснення на об’єкт
17. Для налаштування автоматичного змісту документу використовують режим
А) розмітки сторінки
Б) структури
В) автозмісту
18. Апаратний пристрій комп’ютера, що дозволяє налагодити взаємодію з мережею:
А) материнська плата
Б) модем
В) відеокарта
19. Список, що розпочинається із певного символу називають
А) маркованим
Б) нумерованим
В) багаторівневим
20. Програма відео редактор, що входить до пакету ОС Windows
А) ProShowProduser
Б) Avidemux
В) Кіностудія
Ведуча. Час вийшов. … А тепер побачимо, як хлопці впораються із завданням. Команда, оберіть вашого представника.
Запитання хлопцям:
А)Виведення
Б)Введення
В)Зберігання
А)8 байт
Б)0 або 1
В)1 байт
А)Проектор
Б)Процесор
В)Монітор
А)Відео
Б)Аудіо
В) Зображення
Програма для перетворення файлів з одного формату в інший…
А)Грабер
Б)Відеоредактор
В)Конвертер
6. Засновник компанії Apple…
А) Стів Джобс
Б) Марк Цукенберг
В) Білл Гейтс
7. Хто розробив мову прогамування Python…
А) Марк Цукенберг
Б) Жовтий пітон
В) Гвидо ван Росс
8. Якої операційної системи не існує…
А) Windows 2025
Б) Android
В) Linux
А) цифровий фотоапарат
Б) кардрідер
В) мультимедійний проектор
10. Що таке код?
А) Набір правил кодування повідомлень
Б) Особливе повідомлення у письмовому вигляді
В) Інформація, збережена в комп’ютері
11. Для чого служить прикладне програмне забезпечення
а) гра в комп’ютерні ігри;
б) виконання необхідних користувачу робіт;
в) контроль і керування комп’ютерним обладнанням;
12. Малюнок, фотографія, схема, діаграма в текстовому документі – це…
а) графічні об’єкти;
б) текстові об’єкти;
в) спеціальні об’єкти.
13. Програмний код, що виконується у відповідь на визначену подію – це…
а) процедура обробки методу;
б) зміна властивостей елемента керування;
в) процедура обробки події.
14. Список, що поєднує кілька рівнів у текстовому документі називають:
А) нумерований
Б) багаторівневий
В) маркований
15. Компонента Button у середовищі програмування Lazarus перекладається як:
а)Текстове поле
б) кнопка
в) Напис
16.Дані, що розміщуються над текстом або під текстом кожної сторінки називають
А) нумерація
Б) колонтитул
В) зміст
17. Сукупність комп’ютерів об’єднаних для обміну даними
А) сервер
Б) мережа
В) робочі станції
18. Сукупніть параметрів форматування, що позначається унікальним іменем і може застосовуватися до текстових фрагментів
А) стиль
Б)зразок
В) макет
19. Вид пам’яті, призначена для запису, зберігання та читання інформації у процесі її обробки.
а) флеш-пам’ять;
б) вінчестер;
в) оперативна пам’ять;
20. Для побудови таблиці у текстовому документі використовують закладку:
А) Розмітка сторінки
Б) Вставка
В) Макет
Ведучий. Стоп. Час вийшов. Підіб’ємо підсумки перед фіналом. Слово нашим суддям.
Суддя .
Ведуча/Ведучий: Ну що ж, переможці визначені. Чекаємо бонусне запитання.
Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків парубків в майбутньому хочуть стати президентом? 10%
Дівчата –Скільки відсотків дівчат знають як звати королеву Великобританії? 89%
РАУНД 7 «ФІНАЛ»
Ведучий. Фінал. Хлопчики наші дуже молодці дійшли до фіналу з рахунком в _______ балів. Браво. Браво.
Ведуча. За одним маленьким виключенням , що у нас _____ балів. Браво, браво . Більше того, зараз переможець збільшить суму у двоє, а той, хто програв не отримає ні-чо-го.
Ведучий. Твої фантазії нас звісно тішать, але насправді все буде виглядати трошки по-іншому. Отже, що ми робимо сьогодні у фіналі.
Ведуча Перед нами дві коробки з комплектуючими комп’ютера. За 90 секунд учасникам команд потрібно з’єднати запчастини, які знаходяться зовні із тими, що сховані у системному блоці. Хто з команд з’єднає якісно більше комплектуючих, той і переможе.
Ведучий . Три, два, один. Час пішов. (90 секунд)
(команди виконують завдання)
Ведуча. Сто-оп. Отже, відходимо в бік та рахуємо комплекти кожної команди.
Ведучий. Слово суддям.
Судді _________перемогла команда ……
Мелодія. Перемога!
Ведуча . Так, бій був важкий, але я не розчарований , билися славно!
Ведучий. Вітаємо команду переможницю _________________! Оплески!
Ведуча. Ось і завершилися наші змагання. Дякуємо командам. Ви боролися гідно! Дякуємо глядачам, які сьогодні вболівали за наші команди! Оплески!
Ведучий. До нових зустрічей!
Анкета для хлопців
Анкета для дівчат
Анкета для хлопців
Анкета для дівчат
Анкета для хлопців
Анкета для дівчат
Анкета для хлопців