Пізнаю природу Діагностична робота № 3 Пізнаємо природу Землі

Про матеріал
Діагностувальна робота розроблена відповідно до модельної навчальної програми "Пізнаємо природу 5 клас",автори Дарія Біда, Тетяна Гільберг, Ярина Колісник.
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я_______________________________________________________________    Дата________________________

Діагностична робота №3

«Пізнаємо природу землі»

Початковий рівень (тестові завдання з однією відповіддю, кожна правильна відповідь оцінюється у 0.5 бала; всього за рівень 3 бали)

  1. З яких речовин утворилися Сонце та планети?

А) з піску         Б) з пилу         В) з газу         Г) з пилу та газу

 

  1. Який шар внутрішньої будови Землі позначено стрілкою? (мал. 1)

А) зовнішнє ядро    Б) мантія    В) внутрішнє ядро    Г) кора

  1. Що позначено зеленою лінією на малюнку? (мал. 2)

А) паралель    Б) меридіан    В) екватор    Г) нульовий меридіан

 

  1. Яка форма рельєфу займає значну частину Одеської області?

     А) гірська    Б) плоскогір’я    В) низовини    Г) височини

  1. У якому напрямку Чорне море від Одеської області?

А) на південь     Б) на північ     В) на захід     Г) на схід

  1. Якою по віддаленості від Сонця є орбіта Землі?

А) першою     Б) третьою     В) четвертою     Г) другою

Середній рівень (завдання на встановлення відповідності, кожне правильно виконане завдання оцінується у 1 бал; всього за рівень 3 бали)

  1. Установи відповідність між оболонками Землі та її характеристикою.
  1. Атмосфера                                        ____А) жива оболонка землі
  2. Літосфера                                          ____Б) водна оболонка землі
  3. Біосфера                                            ____В) повітряна оболонка землі
  4. Гідросфера                                        ____Г) тверда оболонка землі

 

  1. Установи відповідність між назвами виду масштабу та їх визначеннями.

1. Іменований                                  ____ А) масштабна стрічка, яка має поділки, що відповідають 

                                                                      певним проміжкам.

2. Лінійний                                    ____ Б) відношення одного сантиметра на карті до певної

                                                                      кількості сантиметрів на місцевості.

3. Числовий                                   ____ В) показує яка відстань на місцевості відповідає одному

                                                                      сантиметрі на плані.

 

  1. Установи відповідність між умовними позначками та їх назвами.

 

  1.                           ____ А) Озеро
  2.                             _____Б) Болото
  3.                              ____В) Хвойний ліс
  4.                               ____Г) Фруктовий сад

Достатній рівень (завдання на виявлення розуміння понять, кожне правильно виконане завдання оцінюється у 1.5 бали; всього за рівень 3 бали)

  1. Суходіл це ______________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________.

Материки це ____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________.

  1.  Острів це ______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________.

Архіпелаг це ____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________.

Високий рівень (задача, правильно виконане завдання оцінюється у 3 бали)

  1.  Максимко та Надійка прийшли до школи, подолавши шлях 310м. після уроків вони пішли на гурток з англійської, що знаходиться за 260м від школи, потім прогулялися у школу танців на відстані 190м, згодом відвідали магазину на відстані 240м і нарешті повернулися додому тією ж дорогою. Визнач яку відстань у сантиметрах склав цей маршрут для дітей на карті. Масштаб карти: в 1см – 200м.

docx
Додано
19 грудня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку