Діагностувальна робота з розділу “Пізнаємо світ природи”
з “Пізнаємо природу” (інтегрований курс)
учня 5 класу
__________________________________________________________
ГР1.Проводить дослідження природи.
Завдання 1.За фізичною картою України визнач довжину річки Південний Буг.
Приклади нитку до русла річки по всій довжині.Виміряй лінійкою довжину річки,(ту відстань,що вийшла на нитці). Використовуючи масштаб карти обчисли протяжніть.(4 б)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Розстав етапи колообігу у правильній послідовності (2 б)
А) опади дощ (сніг)
Б) конденсація водяної пари
В) стік води в моря ,океани,річки
Г) утворення хмар
Д) випаровування води
Завдання 3. Проведи дослід. Порівняй властивості грунту та піску у здатності утримувати і вбирати воду. Зроби висновок.(4 б)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. Підпиши метеорологічні прилади.(2 б)
_____________ ________ ____ _________________ ____________________
Оцінка
ГР2.Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 1. Опрацювавши інформацію , заповни таблицю (4 б)
Внутрішні шари Землі |
товщина |
Агрегатний стан |
температура |
Внутріншє ядро |
|
|
|
Зовнішнє ядро |
|
|
|
Мантія |
|
|
|
Земна кора |
|
|
|
Завдання 2. Склади схему “Способи зображення Землі”.(2 б)
Завдання 3.Підпиши частини внутрішньої будови Землі(2 б)
Завдання 4.Користуючись картою своєї області ,склади перелік поверхневих вод.(2 б)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 5. Користуючись зручними джерелами інформації склади характеристику однієї з форм рельєфу України за планом (2 б)
План характеристики об’єкта |
Форма рельєфу |
У якій частині України розташована |
|
З якими великими формами рельєфу межує |
|
У якому напрямку простягається |
|
Найвища точка поверхні, її назва |
|
Оцінка
Гр3.Усвідомлює закономірності природи
Завдання 1. Проаналізуй, які внутрішні сили беруть участь участь у формуванні гір (2 б)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Проаналізуй, чим загрожує людству зменшення запасів якісної прісної води.(3б)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 3. Напиши повідомлення для мешканців свого села про небезпечні явища природи, вкажи основні правила поведінки.(4 б)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. Охарактеризуй газовий склад повітря.Поясни,як природа та людина впливає на зміну газового складу повітря.(3 б)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка