11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

План - конспект уроку до тижня математики для 1-2 класів на тему «Подорож країною математики»

Про матеріал
План - конспект уроку до тижня математики для 1-2 класів на тему «Подорож країною математики» використовувався для того, щоб зацікавити учнів працювати групою, парами та індивідуально. Захоплюючі завдання дали змогу учням зрозуміти, що математика - це не тільки нудні приклади чи задачі. Це може бути весело та цікаво.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

План конспект уроку

до тижня математики

для 1-2 класів

на тему

«Подорож країною математики»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Подорож країною математики»  Назва чисел при діленні. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення табл. множення та ділення на 2. Розв'язування простих і складених задач. 

Мета. Закріплювати уміння додавати і віднімати двоцифрові числа з переходом через десяток; повторити таблицю множення і ділення на 2;  ознайомити з назвами чисел при діленні; вчити складати і розв'язувати 
прості і складені задачі; розвивати логічне та творче мислення; прищеплювати любов до математики; виховувати почуття  відповідальності за роботу в колективі.
Тип уроку: урок – подорож
Обладнання: карта подорожі, малюнок потяга, сигнальні картки, картки із завданнями для роботи в групах «Математичне доміно», геометричний матеріал.

Хід уроку

І. Організація класу.

 Всі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко, влад відповідати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати,
Щоб не було нам мороки –
Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаєм
І в дорогу вирушаєм.

 ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

– Сьогодні ми відправимося у подорож по країні «Математика», дізнаємося, чи знаєте ви таблиці множення числа 2 і ділення на 2, чи вмієте розв’язувати задачі та обчислювати приклади. А також побачимо як ви засвоїли пройдений матеріал з вивчених тем, а саме розв’язання задач, прикладів, а для цього нам потрібно відправитись у подорож!

Сьогодні  , діти , у мандрівку з вами вирушаємо

                                Мандрувати незвичайним океаном будемо.

                                Зветься він Математичний. Про такий ви чули?

                                На шляху своїм зустрінемо перешкоди різні:

                                Центри , порти й острова , айсберги та бурі грізні.

         ( Діти співають пісню на музику  В.Шаїнського. )

                                Синім морем до далекої землі

                                Пливемо ми на білому кораблі.

                                Хай нас не лякають ні хвилі , ні вітер ,

                                Пливемо всім класом , найдружнішим у світі.

                                Швидше до землі дібратися хочемо.

                                Задачі та приклади разом розвяжемо ,

                                Перешкоди , бурі , безумовно , пройдемо –

                                Шлях до математики всі разом знайдемо!

 

Отже, вирушаємо. Під час подорожі зробимо зупинки: «Тренувальна», «Обчислювальна», «Оздоровча», «Задачна (Командирська)», «Геометрична», «Підсумкова» . За кожну правильну відповідь ви будите отримувати фишки, а потім ми визначимо, яка команда переможе. 1 команда 1-А та 2 – А, а 2 команда 1-Б та 2-Б.
(На дошці прикріплюється карта подорожі). 

 


ІІІ. Узагальнення та систематизація набутих знань. 

1. Зупинка «Тренувальна» . 
Математичний диктант для 2 класу

  1. Записати сусідів числа 39;
  2. знайти добуток чисел 2 і 5;
  3. розділити 18 на 2;
  4. число 60 зменшити на 10;
  5. знайти суму чисел ЗО і 14;
  6. число 40 збільшить на 8;
  7. перший дод. - 50, другий дод. - 4, знайти суму.
  8. Перший множник 2, а другий 6, знайти добуток
  9. Ділене 8, дільник 2, знайти частку
  10. Знайти сусідів числа 56
  11.       Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9. 
  12.       Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7. 
  13.       Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7. 
  14.       Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази.

– На цій зупинці добре попрацювали. Тож відправляємося до наступної зупинки.

1.Зупинка «Обчислювальна» для 1 класу


14-6 =

11+5=

16-5=

7+4=

8+9=

18-8=

20-10=

15+3=

19-6=

17-9=

12+5=

9+7=

11-7=

15-6=

12+2=

6+7=



 

3. Зупинка «Оздоровча». 
– Діти, ви успішно виконали завдання, тому можемо вирушати до зупинки «Оздоровча».
Фізкультхвилинка
2х2=4 – Кіт живе в квартирі / присідають, показуючи кота 
2х3=6 – Мишок він не їсть /заперечують помахом вказівних пальчиків
2х4=8 – Розлінився зовсім / піднімають руки вгору, потягуються 

2х5=10 – Мама і дівчинка Леся /руки витягнуті вперед і зігнуті в ліктях
2х6=12 – З котиком сваряться /лікоть правої руки на долоні лівої і навпаки
2х7=14 – Якщо будеш лінуватись /потягуються, стаючи на носочки 

2х8=16 – Можеш від нас геть податись / руки розводять в сторони 

2х9=18 – Котик ліниво нявчить /виконують коловий рух головою
2х10=20 – І за мишками біжить /біг на місці
Мишки швиденько у нірки втікають,
А учні швиденько за парти сідають.

 

 

VI. Розвиток математичних знань. 

Зупинка «Задачна». 
– На цій зупинці перевіримо наші уміння розв’язувати задачі.
1. Розв’язування задач. (Для командирів)
1. Розв'яжи задачу:

Посадили 12 каштанів, а кленів – у 3 рази менше. Скільки всього посадили дерев?

2. Розв'яжи задачу:

Посадили 5 кущів смородини, а порічок – у 4 рази більше. Скільки всього посадили кущів?

2. Усне розв’язування віршованих задач.

ДЛЯ 2 КЛАСУ


Два по полю трактори
Йшли й вели по два плуги.
Будуть поле вже орати...
А нам, діти, треба взнати
Скільки в обох тракторів
Буде разом тих плугів? (2·2)

Двоє друзів в садок йдуть,
По три саджанці несуть.
Скільки ямок треба, діти,
Щоб саджанці посадити? (2·3)

Чотири індики
Пішли по музики.
Танцювали, гупали.
Скільки ніжок тупало? (2·4)

По п'ять пальців-молодців
Розмістились на руці.
Нуж бо, діти, як ми взнаєм
Скільки пальців всього маєм? (2·5)

В’яже бабуся-лисиця
Трьом онукам рукавиці.
– Подарую вам, онуки,
Рукавичок по дві штуки.
Бережіть, не загубіть!
Скільки всіх? Перелічіть. (2?3=6)

 

 

Дві полиці ми змайстрували
Книжечки на них свої поклала.
Рівненько в ряд, так як годиться,
По дев'ять книжок на полиці.
А ви, будь ласка, помудруйте,
І книжечки всі порахуйте. (2·9)

ДЛЯ 1 КЛАСУ\


  1. Каже мама квочка:

В мене 2 синочки

Ще 4 дочки  

Скільки діток в квочки? (6)

 

  1. Гляньте білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки

Ми попросим діти милі,

Щоб всіх білок полічили.(5)

 

  1. Скачуть жабки «ква-ква-ква

Ой, яка мяка трава»

Тут три жабки, а там дві

Скільки жабок у траві?(7)

 

  1. Йшов їжак, знайшов буряк

Знайшов ще шість

З сім'єю з’їсть.

Скільки буряків всього у їжаків?(7)

 

  1. П'ять метеликів летіли

Й на троянду пишну сіли.

Але там була краплинка –

Мала дощика дитинка!

Три з них ніжки промочили,

Вмить знялися й полетіли.

Скільки ж залишилось на квітці маленьких –

Метеликів проворненьких?

 

  1. Три бджілки-трудівниці

Несли медок в дійниці:

Ой, важко, донести не зможем…

Ми вам, сестри, допоможем!

Вмить три бджілки підлетіли

І, взявшись дружненько,

Донесли медок швиденько.

Скільки ж бджіл несло дійницю

У свій вулик, на полицю?

 

  1. На гілочках у дубочка

Розпускалися листочки.

На одній їх – уже сім,

А на другій їх – вже  п'ять…

Скільки разом тих листочків?

Поспіши порахувать.

 

  1. Оля й Катя – гарні друзі

Тішились квітками в лузі.

Дві волошки, три ромашки,

Сім нагідок і два маки…

Рахували залюбки!

Скільки разом квітів в лузі,

Порахуйте і ви, друзі!

 

  1. Мама вишеньок намила

Й їсти діток запросила.

Скільки їх всього кругленьких,

Тих ягідок солоденьких?

Якщо Гнатик з'їв аж сім,

А Тетянка дві і п'ять …

Ану спробуй і ти, друже,

Вишні ті порахувать.

 

  1. У Марусиній корзині

Два кавунчики й три дині!

Ще й на грядці п'ять жовтіє!

Скільки динь?

Рахуй, хто вміє!

 

  1. Троє  сірих гусеняток,

Двоє білих каченяток

Та ще й сім рудих курчаток

Їли біля поросяток.

Скільки тих малих й пухкеньких

Свійських пташечок маленьких?

 

  1. Йоржа спіймав у річці Йосип

Та й кинув у відро.

Поки тягнув він другого йоржа,

То перший йорж пірнув у річку із відра.

(Скільки Йосип спіймав йоржів?)


 

VI. Зупинка «Геометрична». ( Робота в групах) 
1. Моделювання предметів.
– Складіть з геометричних фігур предмети, назви яких написані на конвертах. Назвіть геометричні фігури, які ви використали.

 C:\Users\Tanya\Desktop\kartini_iz_geometricheskix_figur1.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\kartini_iz_geometricheskix_figur8.jpg

C:\Users\Tanya\Desktop\kartini_iz_geometricheskix_figur3.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\kartini_iz_geometricheskix_figur17.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\kartini_iz_geometricheskix_figur16.jpgC:\Users\Tanya\Desktop\kartini_iz_geometricheskix_figur12.jpg

VII. Зупинка «Підсумкова».
– Ось і завершилась наша подорож.

  1. Якою країною ми подорожували?
  2. На якій зупинці було особливо важко?
  3. Що найбільше сподобалося на занятті?
  4. Що нового дізналися на уроці?
  5. На уроці ви всі старанно працювали, допомагали один одному, успішно справилися зі всіма завданнями і тому зараз ми визначимо яка команда перемогла.
docx
Додано
31 березня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку