План - конспект уроку "Рухливі ігри" для 5 класу

Про матеріал

План - конспект уроку "Рухливі ігри" для 5 класу

Завдання уроку:

1.Повторити правила безпеки під час виконання фізичних вправ.

2.Прийняти контрольний норматив зі стрибків у довжину з розбігу.

3. Розвивати рухові якості : швидкість, силу під час виконання естафет.

4.Виховувати морально – вольові якості : впевненості у своїх силах, вмінню зосереджуватись.

Перегляд файлу

План-конспект  уроку для 5 класу

Розділ: Рухливі ігри

Завдання уроку:

1.Повторити правила безпеки під час виконання фізичних вправ.

2.Прийняти контрольний норматив зі  стрибків у довжину з розбігу.

3. Розвивати  рухові  якості  :   швидкість, силу   під час виконання естафет.

4.Виховувати  морально – вольові якості : впевненості у своїх силах, вмінню зосереджуватись.

Місце проведення: стадіон.

Інвентар:  секундомір, свисток, кінограма, крейда.

 

 

п/п

 

Програмний зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційні та методичні вказівки.

 

І

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

1.

 

 1.1

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ІІІ

1.

 

2.

 

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

6.

 

 

7.

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

Організований перехід до місць занять.

 

 

 

Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити виконання стройових вправ на місці :

"Рівняйсь!", "Струнко!", "Вільно!", "Розійдись!"

 

Повторити різновиди ходьби:

стройовим кроком;

приставними кроками правим і лівим боком;

на носках, п’ятах;

похідним кроком.

 

Повторити різновиди бігу :

повільний біг;

із зміною напрямку;

спиною вперед;

повільний біг із переходом на ходьбу.

 

 

Перешикування у шеренгу по чотири.

 

 

Удосконалити  виконання комплексу загальнорозвивальних вправ  № 2.

 

 

І.  В.п. - о.с. 1. Руки в сторони.

2. В.п. Дихання довільне. 

 

 

ІІ.  В.п. - присісти на носках, руки в підлогу - видих. 1. Ноги випрями­ти.

2. В.п. - вдих. 

 

 

ІІІ В.п. - о.с. 1. Нахил уперед, руки в сторони, дивитися вперед - ви­дих. 2. В. п.- вдих.

 

IV  В.п. - ноги нарізно, руки на пояс. 

1. Поворот тулуба вправо, руки в сторони.

2. В.п. Дихання довільне. Те ж у ліву сторону.

 

V.  В.п. - руки зігнуті у ліктях. Біг із закиданням гомілки назад.   Дихання довільне.

 

 

 

VI  В.п. -  о.с. Енергійна ходьба по колу з широкими рухами руками. Дихання довільне.

 

  ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Прийняти контрольний норматив зі стрибків у довжину з розбігу.

 Стрибки у довжину з розбігу.

Прийняти контрольний норматив зі стрибків у довжину з розбігу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Провести естафету :

 

Естафета "раків".

 

Правила :

 

Гравців розподіляють на дві команди. Кожна з них теж ді­литься на дві частини і шикується у дві зустрічні колони. Перші номери сідають на майданчик, спираючись руками позаду.

За сигналом «раки» лізуть до зустрічної колони, перебира­ючи ногами і руками. Коли «рак» доповзе до лінії своєї другої команди, починає повзти другий «рак». Отже, «раки» міняються місцями.

 

Варіанти естафети: «рак» повзе з м'ячем на животі.

 

 

 

Рухлива гра "Хто, де живе?".

 

Правила гри :

 

Усі гравці діляться на дві команди і стають в колону по од­ному або в одну шеренгу. Кожну команду вчитель розраховує по порядку (№1, №2 і т.д.). Між двома командами, на рівній відстані від команд, розміщені три кола (гімнастичні обручі), які символі­зують «Ліс», «Повітря» і «Воду». Вчитель називає тварину, птаха або рибу і номер. Наприклад, вчитель голосно говорить: «Вовк, № 5!» З кожної команди гравці, які мають даний номер, біжать до свого кола, де вони «живуть» (в даному випадку до «Лісу»).

 

Варіанти гри: а) гравці біжать, перестрибуючи стрічку, пролізають в гі­мнастичний обруч, метають малим м'ячем у ціль і т.п.; б) гравці стрибають на одній нозі.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Шикування.

 

Помірний біг, вправа на розслаблення :

1. -  руки вгору, подивитися на пальці – вдих. 2 – руки вниз – видих.

Підсумок проведеного уроку.

Оцінити учнів за бальною системою.

 

 

Завдання на наступний урок : Розучити техніку метання малого м'яча в ціль.

 

 

 Завдання додому : виконувати вправи для розвитку координації рухів.

 

Організований перехід до класу. 

 

 

до 10 хв.

 

до 60 с .

 

 

 

до 60 с .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 30 с.

 

 

 

до 15 м

до 15 м

 

до 15 м

до 15 м

 

 

до 40 м

до 20 м

до 20 м

до 40 м

 

 

до 30 с.

 

 

до 3 хв.

 

 

 

5 – 6  р .

 

 

 

5 – 6  р .

 

 

 

 

6 – 8  р .

 

 

 

 4 – 8 р.

 

 

 

15 – 20 с. 

 

 

 

 

 

20 – 25 с.

 

 

 

 

 

 

до 30 хв.

 

 

до 20 хв.

 до 5 хв.

 

 

 

 

до 15 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 до 5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 5 хв.

 

до 30 с.

 

 

до 2 хв.

 

до 30 с.

 

 

до 45 с.

 

до 15 с.

 

 

 

до 30 с.

 

 

 

 

Перехід у колоні по одному, призначивши направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

 

Шикування біля лінії старту. Фронтальний метод організації діяльності учнів.  Рапорт за встановленою формою. Завдання на урок : повідомити, пояснити, отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань уроку. Перевірити готовність учнів до уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

З різним положенням рук.

 

 

 Потоковий метод організації діяльності учнів.   Темп середній. Виправляти помилки : підказкою, порадою,  повторним виконанням.

 

 

 

Місце шикування вказати. Виконувати за командами.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. 

Пояснити, показати. Виконувати  за командами. Виправляти помилки : підказкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням. Темп і ритм повільні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінити техніку виконання стрибка.

 

 

 Потоковий метод організації діяльності учнів. Повторити техніку виконання стрибка у довжину з розбігу.

Виконати злитно всі частини стрибка.

Потоковий метод організації діяльності учнів. Стрибки виконувати у стрибкову яму с піском.

 

Оцінити техніку виконання стрибка.

 

 

 

Змагальний метод .

Посібник автора О.Кругляк "Рухливі ігри та естафети в школі".– Тернопіль:

"Підручники і посібники", 2004. ст.62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перемагає команда, яка виконала завдання першою.

 

 

 

Посібник: О.Кругляк, "Рухливі ігри та естафети в школі".– Тернопіль:

"Підручники і посібники", 2004. ст.55

Той гравець, що швидше прибіжить, виграє або цій команді нарахову­ється одне очко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати місце шикування виконувати за командами.

 

Темп повільний.

 

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

 

Пояснити об'єктивність оцінювання.

 

Розповісти.

Пояснити, показати.

Перехід у колоні по одному. Призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
2590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку