План-конспект уроку "Баскетбол" у 5 класі

Про матеріал
В розробці уроку використовується змагальний метод для забезпечення радості від успіхів у навчанні. На уроці вдосконалюється техніка виконання ловіння і передачі м’яча у русі різними способами та техніка виконання ведення м’яча. Виховується відчуття взаємодопомоги члену своєї команди засобами навчальної гри у баскетбол.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Василівська гімназія «Сузір’я» -

ЗОШ №2 I-III ступенів

Василівської районної державної адміністрації

Запорізької області

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з фізичної культури на тему: «Баскетбол»

у 5 класі

 

 

 

   Вчитель фізичної культури

Гургєнідзе Любов Федорівна

 

 

2019 р.

 

Місце проведення: спортивний зал.

Тема: «Баскетбол»

Мета і завдання:

  1. Вдосконалення техніки виконання ловіння і  передачі м’яча у  русі різними способами.
  2. Вдосконалення техніки виконання ведення м’яча.
  3. Повторити техніку виконання кидка м’яча з паса партнера та після подвійного кроку.
  4. Виховання взаємодопомоги члену своєї команди засобами навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м’ячі, щити з кошиками.

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 8-12 хвилин.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за групами фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Аукціон знань з правил гри у баскетбол:

  • час гри,
  • склад команди,
  • розмір майданчика,
  • вага м’яча.

3. Правила безпеки на уроках з

баскетболу:

  • спортивна форма і взуття;
  • дисципліна і організованість на уроці;
  • обов’язкова підготовка м’язів  (розминка);
  • самоконтроль за самопочуттям;

4. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

5. Різновид ходьби:

  • на носках, п’ятках;
  • спортивна ходьба;
  • приставними кроками лівим і правим боком.

6. Різновиди бігу:

  • рівномірний біг;
  • з високим підніманням стегна;
  • з захльостом гомілки назад;
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.

7. Комплекс загальнорозвиваючих вправ.

   Перешикування з однієї в три шеренги на місці.

1) В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови вправо, 2 – вліво,

3 – вперед, 4 – назад.

2) В.п. – ноги нарізно, руки на плечах

1-4 – колові оберти рук уперед,

5-8 –колові оберти рук назад.

3) В.п. – руки в замок на грудях.

1 – руки вперед, 2 – руки на грудях,

3 – руки уверх, піднімання на носках

 4 – в.п.

4) В.п. – нахил уперед, руки в сторони, ноги нарізно. Махи руками з діставання пальцями рук носків ніг.

5) В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

 1 – випад уліво, 2 – в.п., 3 – випад право, 4 – в.п.

6) В.п. – руки на поясі, ноги разом.

1 – присідання, руки уперед, 2 – в.п.

7) В.п. – руки на поясі, ноги разом.

1-4 – стрибки на правій нозі, 5-8 – на лівій нозі, 9-16 – на обох.

8. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

 

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.

 

ЧСС - 80-85 ударів за хвилину.

 

 

 

 

 

 

Інструктаж з безпеки на уроках баскетболу. Інструкція №5.

 

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів.

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу(коли заморяться)

 

 

 

 

Нахил голови максимальний. Під час нахилу торкатися тулуба.

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінах напруженні, руки прямі.

Під час випаду спина пряма, стежити за поставою.

П’яти  від підлоги не відривати, спина пряма.

Приземлення на носки, висота стрибка середня, темп повільний.

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Клас ділиться на чотири колони.

1. Вдосконалення техніки виконання ловіння і  передачі м’яча у  русі різними способами:

а) двома руками від грудей;

б) однією рукою від плеча;

в) з відскоком м’яча від підлоги.

2. Вдосконалення техніки виконання ведення м’яча:

а) ведення м’яча на швидкість з передачею двома руками;

б) ведення м’яча на швидкість однією рукою від плеча;

в) ведення м’яча на швидкість з відскоком м’яча від підлоги;

г) ведення м’яча на швидкість лівою та правою руками.

3. Повторити техніку виконання кидка м’яча:

а) з паса партнера;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б) після подвійного кроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Навчальна гра у баскетбол із завданням:

а) використання у грі всіх вивчених прийомів гри в баскетбол;

б) не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);

в) не допускати пробіжок(пересування у майданчику без ведення м’яча);

г) використання подвійного кроку у русі, штрафного кидка;

д) поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол.

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальним методом:

а) розказати;

б) показати;

в) дати спробувати учневі.

 

 

Тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч  повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу, контакт з м’ячем здійснюється кінчиками пальців.

Під час виконання кидка м’яч тримати розставленими пальцями обох рук перед собою, піднімаючи м’яч доверху, рівним рухом кісті і пальців викинути м’яч вперед – вверх одночасно випрямляючи ноги і піднімаючись на носки.

Учень веде м’яч. Коли до щита залишається

2-3м, бере м’яч під праву ногу у руки, робить короткий крок лівою ногою і цією з силою штовхається вверх. У цей же час м’яч обома руками кидається у кільце.

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Заключна частина. 3 хвилин.

 

  1. Шикування.
  2. Вправи на розслаблення.
  3. Підрахунок ЧСС.
  4. Підведення підсумків уроку, виставляння оцінок за урок.
  5. Домашнє завдання: повторити правила гри у баскетбол.
  6. Вихід з залу.

1 хв.

 

 

2 хв.

 

1 хв.

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів за хвилину.

Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.

 

 

doc
Додано
17 січня 2019
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку