Фізична культура
Орієнтовний план – конспект на систему уроків з модулю «Баскетбол»
8 клас
ЗАВДАННЯ: 1. 1. Навчити: кидку м’яча однією рукою зверху у стрибку; передачі м’яча двома руками зверху і ловіння його.
Повторити кидок м’яча в кошик після виконання подвійного кроку; техніку передачі і ловіння м’яча двома руками від грудей.
2. Сприяти розвитку спритності, швидкісно – силових якостей.
3. . Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих.
ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Уроки
|
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Шикування, повідомлення завдань уроку. Правила безпеки під час занять баскетболом. ( інструкція № 57). Теоретичні відомості: * історія розвитку баскетболу в Україні; * техніко – тактичні дії в баскетболі ; *вплив занять спортом на формування особистості; * надання першої допомоги. Загально розвиваючи вправи в русі: - різні види ходьби; - біг правим, лівим боком і спиною вперед; - нахили, махи, розтягування: * руки до плечей, коло вперед, коло назад; * права рука вгору, зміна положення рук; * руки вперед в сторони, махи правою або лівою ногами; * нахили вперед, двома руками дістати до пальців ніг. Спеціальна фізична підготовка баскетболіста: * біг високо піднімає стегно; * «човниковий» біг * вправа «сороко ніжка» - в. п. упор лежачи позаду – переміщення вперед і назад; * біг стрибковими кроками;
|
40 – 50 м
15 м 15 м 15 м
15 м
18 м 4 х 9 м 9 м
18 м
|
Зовнішній вид учнів.
Фронтальний метод. В формі бесіди.
Фронтальний метод.
Поточно – груповий метод.
|
1
2
3
5
|
1
2
3
5
|
1
2
3
5
|
1
2 3
5
|
1
2 3
5
|
1
2 3
5
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
* в. п. – повний присід, переміщення вперед і назад; * стрибки вперед на лівій нозі, а назад на правій. Рухлива гра з елементами баскетболу «Десять передач».
|
18 м
18 м |
Клас розподіляється на дві команди. Одна з команд старається виконати підряд 10 передач між своїми гравцями. Друга команда питається перехопити м’яч. Команда, яка виконала 10 передач получає 1 очко. Перемагає команда у якої більше очок.
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1. Ловіння та передача м’яча двома руками від грудей на місці і в русі.
2. Кидок м’яча в кошик після виконання подвійного кроку та ведення м’яча без зорового контролю: - виконання кидка з подвійного кроку після ведення м’яча правою рукою; - виконання кидка з подвійного кроку після ведення м’яча лівою
2 |
3 |
У парах. Випрямлені руки спрямовані назустріч м’ячу. В момент ловіння м’яч охоплюється кистями рук і підтягується до грудей. Передача виконується активним рухом рук вперед одночасно виконуючи крок вперед.
Поточно-груповий метод.
Ведення м’яча з високим відскоком.
4 |
3
5
5 |
3
5
6 |
5
7 |
5
8 |
5
9 |
5
10 |
3. Передача м’яча двома руками зверху і ловіння його.
4. Кидок м’яча в кошик однією рукою зверху у стрибку.
5. Штрафний кидок.
6. Двостороння гра.
|
|
Груповий метод. Передачу виконують за рахунок невеликого замаху кистями й різкого випрямлення рук у ліктьових суглобах, що супроводжуються активним згинанням кистей. Ноги на одній лінії або одна перед другою.
У парах. М’яч виноситься вгору і перекладається на руку, яка здійснює кидок.
Учні розподіляються на 2 – 4 команди.
|
5
14 |
5
14 |
3
4
3
12
|
3
4
3
12 |
3
4
3
12 |
3
4
3
12 |
|
Шикування, ходьба, біг, ходьба, шикування.
Перевірка домашнього завдання.
Підбиття підсумків уроку.
Домашнє завдання:
* «Човниковий» біг 4 х 9 м
* стрибки через скакалку за 30с
* згинання і розгинання рук в упорі лежачи |
|
Темп повільний, дихання правильне. У парах.
Виставлення оцінок. |
1
30с
1
30с
|
1
30с
1
30с
|
1
30с
1
30с
|
1
30с
1
30с
|
1
30с
1
30с
|
1
30с
1
30с
|