18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

План - конспект уроку з баскетболу. 8 клас

Перегляд файлу

Фізична культура

 

Орієнтовний план – конспект на систему  уроків з модулю «Баскетбол»

8 клас

ЗАВДАННЯ: 1. 1. Навчити:  кидку м’яча однією рукою зверху у стрибку; передачі м’яча двома руками зверху і ловіння його.

                            Повторити кидок м’яча в кошик після виконання подвійного кроку; техніку передачі і ловіння м’яча двома руками від грудей.

                        2. Сприяти розвитку спритності, швидкісно – силових якостей.                                                                                                            

                        3. . Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих.

ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал.

 

 

Частина уроку

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно – методичні вказівки

Уроки

 

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

                                  Підготовча частина ( 13 хв. )

Шикування, повідомлення завдань уроку.                        Правила безпеки під час занять баскетболом.                 ( інструкція № 57).

Теоретичні відомості:

* історія розвитку баскетболу в Україні;

* техніко – тактичні дії в баскетболі ;

*вплив занять спортом на формування особистості;

* надання першої допомоги.

Загально розвиваючи вправи в русі:

- різні види ходьби;

- біг правим, лівим боком і спиною вперед;

- нахили, махи, розтягування:

* руки до плечей, коло вперед, коло назад;

* права рука вгору, зміна положення рук;

* руки вперед в сторони, махи правою або лівою ногами;

* нахили вперед, двома руками дістати до пальців ніг.

Спеціальна фізична підготовка баскетболіста:

* біг високо піднімає стегно;

* «човниковий» біг

* вправа «сороко ніжка» - в. п. упор лежачи позаду – переміщення вперед і назад;

* біг стрибковими кроками;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40 – 50 м

     

 

        15 м

15 м

15 м

 

15 м

 

 

18 м

4 х 9 м

9 м

 

18 м

 

Зовнішній вид учнів.

 

 

Фронтальний метод.

В формі бесіди.

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточно – груповий метод.

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

* в. п. – повний присід, переміщення вперед і назад;

* стрибки вперед на лівій нозі, а назад на правій.

Рухлива гра з елементами баскетболу «Десять передач».

 

 

 

18 м

 

18 м

 

 

 

Клас розподіляється на дві команди. Одна з команд старається виконати підряд 10 передач між своїми гравцями. Друга команда питається перехопити м’яч. Команда, яка виконала 10 передач получає 1 очко. Перемагає команда у якої більше очок.

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1

1. Ловіння та передача м’яча двома руками від грудей на місці і в русі.

 

 

2. Кидок м’яча в кошик після виконання подвійного кроку та ведення м’яча без зорового контролю:

- виконання кидка з подвійного кроку після ведення м’яча правою рукою;

- виконання кидка з подвійного кроку після ведення м’яча лівою

                            

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

У парах.

Випрямлені руки спрямовані назустріч м’ячу. В момент ловіння м’яч охоплюється кистями рук і підтягується до грудей. Передача виконується активним рухом рук вперед одночасно виконуючи крок вперед.

 

 

Поточно-груповий метод.

 

Ведення м’яча з високим відскоком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

  Основна частина ( 29 хв. )

3. Передача  м’яча двома руками зверху і ловіння його.

 

4. Кидок м’яча в кошик однією рукою зверху у стрибку.

 

 

5. Штрафний кидок.

 

6. Двостороння гра.

 

 

Груповий метод.

Передачу виконують за рахунок невеликого замаху кистями й різкого випрямлення рук у ліктьових суглобах, що супроводжуються активним згинанням кистей. Ноги на одній лінії або одна перед другою.

 

 

У парах.

М’яч виноситься вгору і перекладається на руку, яка здійснює кидок.

 

 

Учні розподіляються на 2 – 4 команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

14

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

3

 

12

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

3

 

12

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

3

 

12

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

3

 

12

 

Заключна частина ( 3 хв. )

 

Шикування, ходьба, біг, ходьба, шикування.

 

Перевірка домашнього завдання.

 

Підбиття підсумків уроку.

 

Домашнє завдання:

 

* «Човниковий» біг 4 х 9 м

 

* стрибки через скакалку за 30с

 

* згинання і розгинання рук в упорі лежачи

 

 

Темп повільний, дихання правильне.

У парах.

 

Виставлення оцінок.

 

1

 

30с

 

1

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

1

 

30с

 

1

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

1

 

30с

 

1

 

 

 

30с

 

 

1

 

30с

 

1

 

 

 

30с

 

 

1

 

30с

 

1

 

 

 

30с

 

 

1

 

30с

 

1

 

 

 

 

 

30с