Урок з фізичної культури "Волейбол", 8 клас

Про матеріал
Цілі уроку Навчальна Вдосконалювати вміння використовувати індивідуальні дії у захисті Розвивальна Розвивати фізичні якості – силу, швидкісно-силові якості ; психологічні якості – увагу, спостережливість, пам'ять Виховна Виховувати прагнення до перемоги, уміння діяти в групі, колективі. Підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури. Заохочувати до занять у спортивних секціях
Перегляд файлу

Модуль «Волейбол», 8 клас

Цілі уроку

Навчальна Вдосконалювати вміння використовувати індивідуальні дії у захисті

 

Розвивальна Розвивати фізичні якості – силу, швидкісно-силові якості ; психологічні якості – увагу, спостережливість, пам'ять

 

Виховна Виховувати прагнення до перемоги, уміння діяти в групі, колективі. Підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури. Заохочувати до занять у спортивних секціях

 

Обладнання уроку

Волейбольні та набивні м'ячі з розрахунку один м'яч на двох учнів, волейбольна сітка - 1 шт., ноутбук – 1 шт.

Хід урок

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І Підготовча частина (13 хв.)

 

 

1. Організація учнів до уроку

1 хв

Учні сидять на лавах. Рапортує черговий. Привітання.

Перевірка наявності та охайності спортивної форми.

2. Перевірити готовність стану організму учнів до уроку.

30 с

Клас розділено на три групи:

• основну

• підготовчу

• спеціальну

В положенні сидячи всі вимірюють ЧСС за 15 с.

Увага - учням, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек.

Учнів з підвищеним серцебиттям переводжу в спеціальну групу.

3. Повторення правил техніки безпеки під час занять волейболом.

3 хв

Звернути увагу на важливість дотримання правил техніки безпеки під час уроку.

Учні всі разом повторюють правила техніки безпеки. Використовуючи ноутбук складають таблицю відповідності. (Додаток №1)[1]

4. Комплекс вправ для формування правильної постави, профілактики сколіозу та плоскостопості.

Ходьба:

• звичайна

• на п’ятках (руки за голову, лікті розведені в сторони)

• на носках (руки вгору, кисті з силою стискати та розтискати)

• перекатуючись з п’ятки на носок (руки в сторони, кругові рухи кистями стиснутими в кулаки)

• з відведенням рук назад-вгору на кожен крок

• напівприсідом (руки за спину, обхвативши лікті)

• торкаючись коліном до різнойменного ліктя на кожний крок (руки зігнуті в ліктях на рівні грудей)

• зі зміною положень рук на 4 рахунки (права рука вгорі, ліва внизу, кисті зажаті в кулаки)

з рухом рук по колу (руки в сторони, кисті стиснуті в кулаки)

4 хв

 


до 10 м


до 20 м

до 20 м

до 20 м


до 20 м

до 20 м


до 20 м


до 20 м

до 20 м

Виконують учні всіх груп.

Вправи виконувати рухаючись в колону по одному по периметру спортзалу, дистанція 2 – 3 кроки один від одного.

Стежити за положенням правильної постави.

5. Шикування в одну шеренгу, розрахунок на 1 – 2, розмикання в дві шеренги, перші номери беруть набивні м’ячі.

30 с

Розімкнути учнів у дві шеренги.

6. Комплекс вправ, з набивним м’ячем, для розвитку швидкісно-силових якостей.

• В. п.- стійка лицем один до одного (довільна), м'яч в руках першого на рівні обличчя.

Кидок м'яча двома руками від обличчя з попереднім напівприсідом.

• В. п. - стійка ноги нарізно, лицем один до одного, перший в нахилі з прямим

тулубом,тримаючи м'яч двома руками попереду.

Кидок м'яча двома руками вгору-вперед, не випрямляючи тулуб.

Другий ловить м'яч двома руками і приймає в. п.

• В. п.- стійка ноги нарізно спиною один до одного на відстані кроку,

м'яч в руках у першого,передача м'яча вісімкою.

Перший, обертаючись вліво, передає м'яч другому ззаду, котрий також обернув

тулуб вліво. Прийняв м'яч, другий, обертаючись направо разом з першим,

описує м'ячем круг і передає його назад партнерові.

• В. п.- стійка ноги нарізно спиною один до одного на відстані кроку,

м'яч в руках в першого. Передача м'яча по кругу (у вертикальній площині).

Обидва партнера нахиляються вперед, і перший передає м'яч внизу між ногами.

Потім обоє випрямляються, піднімаючи руки вгору, і в нахилі назад другий

передає м'яч першому. Те ж саме у зворотному напрямі.

• В. п. - стійка обличчям один до одного, м'яч в першого затиснутий

між ступнями. Перший, підстрибуючи і енергійно згинаючись в тазостегнових суглобах,

кидає м'яч двома ногами вперед. Другий ловить м'яч руками.

5 хв

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 


6 – 8 разів

 

 

 


6 – 8 разів

 

 

 

 

6 – 8 разі

 

 

Учні :

• основної групи з набивними м’ячами вагою 2 кг;

• підготовчої групи та дівчата основної групи з набивними м’ячами вагою 1 кг;

• спеціальної групи – працюють з ноутбуком,

вирішують кросворди (Додаток № 2).[2]

Відстань в парах: хлопці – 4 – 5 м; дівчата – 3 – 4 м.

Звернути увагу на правильний прийом м'яча, для запобігання травм.

По закінченню виконання вправи, м'ячі передаються першим номерам.

7. Перші номери кладуть набивні м'ячі, а другі беруть волейбольні м'ячі, всі повертаються на свої місця.

30с

Розподіляю учнів на трійки

ІІ основна частина (24 хв.)

 

 

1. Передача в зонах 5-2-3, 1-2-3, 5-3-2, 1-3-4. В послідніх двох вправах передача виконується назад.

6 хв

Виконують учні основної та підготовчої груп.

Підготовча група виконує вправу в повільнішому темпі і меншу кількість разів.

Звертаю увагу на те щоб учні при виконанні другої передачі поверталися обличчям в сторону партнера якому виконують передачу.

При виконанні передачі назад гравець повинен прогнутися.

Заміна по зонам по команді вчителя.

2. Вимірювання ЧСС

30 с

За 15 с. в положенні сидячи перевірити реакцію організму на навантаження.

ЧСС для учнів:

• основної групи - в межах від 35 до 40 уд/15сек;

• підготовчої групи - в межах від 30 до 35 уд/15сек;

3. Прийом та передача м’яча гравцем зони 6 з виходом вправо і вліво.

Voleybal 19 02 14.png

http://zw.ciit.zp.ua/skins/common/images/magnify-clip.png

10 хв

Виконують учні основної та підготовчої груп.

Підготовча група виконує вправу в повільнішому темпі і меншу кількість разів.

Першими вправу виконують перші номери, а другі в цей час виконують тестову вправу на ноутбукі (Додаток №3).[3]

По команді вчителя учні міняються робочими станціями.

4. Навчально-тренувальна гра.

7 хв

Виконують учні основної та підготовчої групи.

Умови проведення двосторонньої гри наближаються до змагань.

Учні, які не задіяні в грі та учні спеціальної медичної групи, працюють з ноутбуком, вирішують кросворди (Додаток № 4).[4]

Поступово роблю заміну учнів на майданчику.

ІІІ Заключна частина (8 хв.)

 

 

1. Виконання комплексу вправ на рівновагу та заспокоєння організму.

(Додаток №5)[5]

5 хв

Вправу виконують всі групи навантаження.

Учні беруться за руки і утворюють коло. За вчителем виконують вправи,

увагу зосереджують на виконанні вправи та ритму дихання.

2. Учні сідають на лави

15 с

 

3. Оцінювання навчальних досягнень

Рефлексія

• Я дізнався….

• Я зрозумів….

• Я навчився ….

• Найбільші труднощі я відчув ….

• Я не вмів, а тепер умію ….

1 хв

Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність та старанність.

4. Визначити функціональний стан організму учнів після навантаження.

30 с

Вимір ЧСС, у такому ж самому положенні, як на початку уроку - сидячі на лавах,за 15 с.

Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом (вище 25 уд/15сек..)

5. Домашнє завдання

30 с

Для:

• основної групи – згинання та розгинання рук в упорі лежачі:

хлопці – 4 Х 10 раз; дівчата – 4 Х 7 раз.

• підготовчої групи – згинання та розгинання рук в упорі лежачі:

хлопці – 4 Х 7 раз; дівчата – 4 Х 4 раз.

• спеціальної групи – виконання коригуючих вправ на поставу.

 

docx
Додано
4 січня 2021
Переглядів
1457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку