План - конспект уроку з громадянської освіти 10 клас на тему:Що таке цензура. Замовні матеріали («джинса») та їхні ознаки.Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа.

Про матеріал
Мета: розширити знання учнів про поняття « цензура», матеріали «джинса», навчити визначати їх ознаки та місію медіа в суспільстві; розвивати вміння самостійного опрацювання матеріалу підручника, роботи з додатковою літературою; виховувати етику спілкування, поважне ставлення до всіх професій
Перегляд файлу

Тема:Що таке цензура. Замовні матеріали («джинса») та  їхні ознаки.Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа.

Мета: розширити знання учнів про поняття « цензура», матеріали «джинса», навчити визначати їх ознаки та місію медіа в суспільстві; розвивати вміння самостійного опрацювання матеріалу підручника, роботи з додатковою літературою; виховувати етику спілкування, поважне ставлення до всіх професій

Хід уроку

І Організаційний момент

 Метод « Готовий, неготовий»

 

ІІ Перевірка домашнього завдання

« Дерево знань»

Завдання для перевірки домашнього завдання прикріплені на дереві.

Середній рівень

Назвіть види реклам

Що таке медіатекст?

 

Високий рівень

Як ви розумієте поняття « свобода слова»?

Назвіть функції мас-медіа в суспільстві

 

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

Робота над девізом уроку

 

ІV.Вивчення нового матеріалу

План

1.Моделі відносин мас-медіа з державою

2.Цензура та замовні матеріали («джинса»)

3. Шкільні медіа

 

Робота над моделями відносин мас-медіа з державою с.108

-Тоталітарна

-Авторитарна

-Модель соціальної відповідальності

-Ліберальна

 

Робота з термінами

Цензура с.108

 

«Джинса»

 

Робота із шкільною газетою « Територія дитинства»

Про що б ви хотіли дізнатися?

Яку рубрику ви б добавили?

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Метод « Фішбоун»

Суть прийому «Фішбоун» (риб’яча кісточка) полягає в тому, що між кістками учні записують визначення та поняття, які вони запам'ятали з теми, яка вивчалася  на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Створити шкільну газету

2.Опрацювати параграф 2 ст.103

3. Запитання с.109 (12)

4. Створити замітку до шкільної газети « Територія Дитинства»

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матковська Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
4597
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку