Тема:Що таке цензура. Замовні матеріали («джинса») та їхні ознаки.Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа.
Мета: розширити знання учнів про поняття « цензура», матеріали «джинса», навчити визначати їх ознаки та місію медіа в суспільстві; розвивати вміння самостійного опрацювання матеріалу підручника, роботи з додатковою літературою; виховувати етику спілкування, поважне ставлення до всіх професій
Хід уроку
І Організаційний момент
Метод « Готовий, неготовий»
ІІ Перевірка домашнього завдання
« Дерево знань»
Завдання для перевірки домашнього завдання прикріплені на дереві.
Середній рівень
Назвіть види реклам
Що таке медіатекст?
Високий рівень
Як ви розумієте поняття « свобода слова»?
Назвіть функції мас-медіа в суспільстві
ІІІ Мотивація навчальної діяльності
Робота над девізом уроку
ІV.Вивчення нового матеріалу
План
1.Моделі відносин мас-медіа з державою
2.Цензура та замовні матеріали («джинса»)
3. Шкільні медіа
Робота над моделями відносин мас-медіа з державою с.108
-Тоталітарна
-Авторитарна
-Модель соціальної відповідальності
-Ліберальна
Робота з термінами
Цензура с.108
«Джинса»
Робота із шкільною газетою « Територія дитинства»
Про що б ви хотіли дізнатися?
Яку рубрику ви б добавили?
V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
Метод « Фішбоун»
Суть прийому «Фішбоун» (риб’яча кісточка) полягає в тому, що між кістками учні записують визначення та поняття, які вони запам'ятали з теми, яка вивчалася на уроці.
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.Створити шкільну газету
2.Опрацювати параграф 2 ст.103
3. Запитання с.109 (12)
4. Створити замітку до шкільної газети « Територія Дитинства»