План - конспект уроку з модулю Аеробіка

Про матеріал
Конспект уроку аеробіки. Тема: Музика в аеробіці. Основні кроки аеробіки.Базові кроки аеробіки. Вправи для розвитку гнучкості
Перегляд файлу

                                           Урок 26                  __5 клас___                                                                                       

Модуль:  аеробіка     

Тема ІБЖ. Музика в аеробіці. Основні кроки аеробіки.Базові кроки аеробіки. Вправи для розвитку гнучкості

 Мета: Формування гармонійно розвиненої особистості і здорового способу життя

Завдання уроку:

  • Навчальні завдання: ознайомити та навчати базовим крокам аеробіки. Вивчити комплекс вправ під музичний супровід. Виконати  вправи для м`язів рук, живота та сідниць.
  • Розвиваючі завдання: розвивати силу м’язів ніг, витривалість та навичку правильної постави.
  • Виховні завдання: виховання рухової пам'яті, уважності, працьовитості, колективізму.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: музичний центр і музичні записи

Вчитель:

Частина уроку

Зміст

Час

 

Підготовча частина

12хв.

1. Шикування, привітання, рапорт.

2. Опитування про самопочуття

3. Перевірка ЧСС

4. Оголошення теми уроку.

    Пояснення завдань уроку.

Загальні відомості про аеробіку.

Аеробіка - це система фізичних вправ, енергозабезпечення яких здійснюється за рахунок використання кисню. До аеробним відносяться тільки ті циклічні вправи, в яких бере участь не менш 2 / 3 м'язової маси тіла. Для досягнення позитивного ефекту тривалість виконання аеробних вправ повинна бути не менше 20 - 30 хвДо типових аеробних вправ відносяться біг, ходьба, їзда на велосипеді, стрибки на скакалці, плавання, лижі і т д Позитивні зміни в організмі були виявлені і при звичайній ходьбі по сходах, яка виконується з певною інтенсивністю. 

 ЗРВ

в. п. - сидячи або стоячи, руки опущені уздовж тулуба.Підняти плечі наскільки це можливо і утримувати протягом 10 - 15 сек.Розслабитися, опустити плечі і глибоко вдихнути. Залишатися в такому стані 10 - 15 сек.

 - Зчепити руки за головою, пальці кисті переплетені, лікті відведені. Тиснути головою на руки протягом 2-5 секунд з наступним розслабленням.

Чотири кроки на носках, чотири на п`ятках.

 Ходьба приставним кроком, в різні сторони.

Ходьба приставним кроком, правим боком вперед, лівим назад.

 

Ходьба з високим підніманням коліна – 10р.;

4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво – по 10р.;

5. Руки на поясі, півколо вперед головою – 10 р.;

6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад – по 10р.;

7. Кругові оберти руками вперед та назад – 10р.;

Вправи для розвитку сили м'язів живота.

1.В.п. стоячи, руки за голову, повороти тулуба вправо та вліво.

2. В.п.: лежачи спиною.

Піднімання верхньої частини тулуба, руки за головою.

8. Випади з різнойменним  поворотом тулуба – 10р.;

9. Нахили вперед на кожний крок – 10р.;

12. Стрибки з просуванням вперед – 10м.;

13. Повільний біг – 10м.;

14. Біг з високим піднімання стегна – 10м.;

15. Біг з за хльостом гомілок – 15м.

16. Біг спиною вперед – 15м.

17. Біг приставними кроками правим і лівим боком – по 15м.

18. Біг схресно правим і лівим боком – по 15 м.

г – змійкою.

19. Повільний біг;

20. Перехід на ходьбу;

21. Стройовий крок, зупинка;

22. Гра на увагу («1»- біжимо, «2»- біг у зворотному напрямку, «3»- присіли)

23. Перехід на ходьбу, відновлення дихання.

7. Шикування в шеренгу.

8. Перевірка ЧСС (Опитування про самопочуття)

1хв.

1хв.

 

2хв.

 

 

2хв.

 

6хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

30с.

Акцентувати увагу учнів на шикування та початок уроку.

 

Учні пишуть на відривних аркушах про свої очікування від уроку

 

Слідкувати за  правильністю  виконання вправи та поставою.

 Зберігати дистанцію 1,5 - 2м.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

При виконанні вправ спина пряма, голова підведена, обов'язково акцентувати увагу на  диханні.

Основна частина

30хв

1 ТБ під час занять степ-аеробікою.

2. Вивчення базових кроків зі аеробіки.

    1).  Basic step (Базовий крок). Ступити однією ногою (правою), крок - другий. Тепер по черзі спочатку правою, потім лівою ногою. Виконання руху - на 4 рахунки.

КРОК (March) нагадує природну ходьбу, але відрізняється більшою чіткістю. Стоячи на прямій нозі (тулуб вертикально), іншу ногу згинаючи підняти точно вперед (коліно нижче горизонтального положення), без супутнього руху повороту таза. Стопа жене ноги знаходиться на рівні верхньої третини гомілки, носок відтягнуть (тобто гомілковостопний суглоб зігнутий).Marching - ходьба на місці, Walking - ходьба в різних напрямках, вперед-назад, по колу, по діагоналі.

Side to Side, Plie Touch, Side Tip, Open Step - різновид ходьби в стійці ноги нарізно або переміщення з ноги на ногу в стійці ноги нарізно (трохи ширше плечей). Другий варіант руху виконується на 2 рахунки з полупріседа ноги нарізно. 1 - передати вагу тіла на одну ногу, коліно напівзігнуті, але без додаткового присідання, п'ята на підлозі. 2 - носок вільної ноги «тисне» на підлогу, притупує (Tip). Це ж рух можна виконувати полупріседа і встаючи, як би пружинячи

1. ПІДЙОМ коліна (Knee lift, Knee up). З вихідного положення, стоячи на одній нозі (прямий), іншу ногу, згинаючи, підняти вперед вище горизонталі (допускається будь-який кут в колінному суглобі), носок відтягнуть. Тулуб слід утримувати у вертикальному положенні. Не допускається супутній руху жене ноги поворот таза. При підйомі коліна може бути використаний будь-який варіант руху (стоячи на місці, з переміщенням в будь-яких напрямках, з поворотом, на кроках, бігу подскоках).

Step-Touch - приставний крок. Виконується на 2 рахунки: 1 - крок у бік (назад або вперед), вага тіла розподіляється на обидві ноги. 2 - приставити іншу ногу на носок. Часто цей крок поєднується з напівприсідання, яке може бути виконано на один з рахунків (1 або 2) або на кожен рахунок.

Touch - Step - виконується на 2 рахунки у послідовності, зворотній приставному кроці: 1 - торкнутися носком підлоги біля опорної ноги. 2 - з тієї ж ноги крок у сторону в стійку ноги нарізно.

 

 

Повтор вивчених кроків по 4, 2 підходи. (довільна послідовність)

Basic step,

Переходимо на марш, відновлюємо дихання, зупиняємось.

Перевірка ЧСС

 

 

 

Об’єднання вивчених кроків у музично-танцювальну  композицію.

 

Відновлення дихання.

Опитування про самопочуття.

Перевірка ЧСС.

1хв.

25хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

Під музичний супровід.

 

 

Ноги розташовані паралельно одна одній та трішки зігнуті в колінах. Тулуб, спина пряма, живіт втягнутий, голова піднята.  Слідкувати за диханням: вдихаємо через ніс, видих через рот.

 

 

 

 

 

ЧСС за 15с. результат оголошується за 1 хв. Мах 130 ударів за хв.

 

 

Заключна частина уроку

5 хв

  • Шикування.
  • Опитування про отримані враження від уроку.
  • Підведення підсумків уроку.
  • Домашнє завдання: виконувати вивчені кроки під улюблену музику.
  • Організований вихід.

 

 

Учні пишуть на аркушах та озвучують свої враження,.

 

.

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку