"План - конспект заняття"

Про матеріал
Перевірка теоретичних та практичних знань, умінь і навичок з класичного танцю.
Перегляд файлу

 

Тема заняття: повторення вивченого матеріалу в темпі.

Мета заняття: перевірка теоретичних та практичних знань, умінь і навичок.

Навчальна: закріпити знання, уміння і навички дітей здобуті на минулих заняттях. Навчити вихованців правильному виконанню рухів класичного танцю.

Розвиваюча: розвивати aplomb тулуба, м’якість та силу м’язів рук, силу м’язів спини;  координацію; силу, еластичність та виворотність м’язів ніг.

Виховна: виховувати працелюбність, терпіння, наполегливість, вміння працювати у колективі, а також любов до хореографічного мистецтва; формувати естетично – моральне сприйняття дітей.

Завдання заняття: повторити та закріпити вже вивчений матеріал в швидшому темпі.

Методи:

  • Пояснення
  • Опитування
  • Метод «Мозкова атака»
  • Тренувальні вправи (згадати)
  • Відтворювальні вправи
  • Самостійна робота
  • Виправлення помилок
  • Метод «лови помилку»

Тип заняття: перевірка вивченого матеріалу.

Форма заняття: групове.

Обладнання: ТЗН, балетки, станок.

Очікуваний результат: закріплений вивчений матеріал.

Хід заняття

І. Вступна частина

  • Повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів.
  • Інструктаж з техніки безпеки поводження в хореографічному залі.
  • Актуалізація.

Діти, ми вже провчились цілий рік, і багато вивчили нового, тому останні заняття ми будемо повторювати та удосконалювати, те що вивчили за рік. Хтось з вас пам’ятає з чого ми починали вивчати класичний танець?

Так починали ми наші заняття з розігріву, розтяжки і переходили до уроку біля станка та середині залу.

Хто може сказати навіщо нам розігрів, якщо є розтяжка і там ми теж розігріваємось?

Так, молодці. Розігрів нам потрібен  для того що гарно підготувати (розігріти) наше тіло до заняття, а розтяжка розігріває м’язи для того щоб нам було краще виконувати наші нові вправи.

Навіщо нам вивчати вправи біля станка ?

Для того, щоб підготувати наше тіло до вивчення танцювального номеру. Я вже вам говорила раніше, що класичний танець - це основа хореографії. Класичний танець нас вчить, як гарно, еластично, граційно рухатись.

Діти, для того щоб нам з вами досягти успіху у хореографічному мистецтві, та стати професійними та досконалими танцівниками, нам потрібно намагатись завжди докладати зусилля та старання, а також відвідувати заняття систематично.

Я вам,   пропоную провести наше заняття використовуючи метод «Мозкова атака», але ми трішечки його змінимо. Дуже добре, що ви згодні.

За допомогою цього методу ми перевіримо, як ви засвоїли вивчений матеріал.

Умови прості, ми всі разом вибираємо 2 дітей з класу, але вони будуть змінюватись кожні дві вправи. Вони будуть працювати разом з вами, так скажемо побудуть вчителями.

В кінці заняття проведемо оцінювання.

 

II. Основна частина

  • Перевірка готовності дітей до заняття.
  • Уклін.
  • Повідомляємо тему заняття.
  • Метод «Мозкова атака»
  • Розминка на середині залу.
  • Відтворювання  вправи.
  • Самостійне виконання вправи.
  • Метод «Лови помилку»
  • Виправлення помилок під час виконання руху.
  • Оцінювання.
  • Уклін

III. Заключна частина

Вам сподобалось наше зайняття?

На наступному занятті ми продовжимо повторювати наші вправи.

Ви сьогодні дуже гарно впорались з поставленою задачею.

До наступного заняття.

docx
Додано
29 червня 2022
Переглядів
4062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку