Робота з батьками дітей, які знаходяться на групі продовженого дня

Про матеріал
Робота з батьками учнів, які знаходяться в групі продовженого дня. Матеріал корисний для вихователів групи продовженого дня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

. 1

Номер слайду 2

1. Прізвище, ім'я дитини. 2. Дата народження дитини, адреса проживання. 3. Стан здоров'я, хронічні захворювання, група крові. 4. Улюблені й не улюблені дитиною страви харчування. 5. Місцезнаходження дитини до школи: а) відвідувала дитсадок; б) виховували вдома; в) доглядала бабуся; г) доглядала няня. 6. Ім'я, по батькові матері, вік, освіта, сімейний стан та освіта батьків матері. 7. Ім'я, по батькові батька, вік, освіта, сімейний стан та освіта батьків батька. 8. Склад і структура сім'ї: а) повна; б) непевна; в) повна складна (проживання з батьками, з дідусем і бабусею). 9. Кількість братів, сестер, їх вік, імена. 10. Домашні умови (помешкання, його стан, віддаленість від школи). 11. Інтереси та здібності дитини. Іванцова А.В. *

Номер слайду 3

1. Чи любите ви свою дитину такою, яка вона є? 2. Чи дослухаєтеся до її думки? 3. Чи виправляєте мовлення дитини? 4. Чи визнаєте право дитини на помилку? 5. Чи знаходите щодня час для спілкування та занять із дитиною? 6. Чи подаєте приклад у читанні газет, книг, журналів? 7. Чи обговорюєте побачене і почуте разом? 8. Чи завжди знаходите час для спільного відпочинку, прогулянок тощо? Іванцова А.В. *

Номер слайду 4

АНКЕТА ДЛЯ БАТЬКІВ «ВИ І ШКОЛА» 1. Як ви можете оцінити свої стосунки зі школою, у якій навчається ваша дитина? а) Хороші; б) нормальні; в) посередні; г) погані. 2. Як часто відвідуєте школу? а) Щотижня; б) один раз на місяць; в) один раз на чверть; г) один раз на семестр. 3. З якою метою ви приходите до школи? а) На батьківські збори; б) на зустріч з учителем чи вихователем групи продовженого дня, щоб бути обізнаним щодо всіх справ класу своєї дитини; в) для участі у виховних заходах класу, де навчається дитина; г) для надання допомоги педагогам; д) за викликом педагогів та адміністрації школи. 4. Що ви відчуваєте після відвідування школи та бесід із педагогом? а) Задоволення; б) радість; в) надію; г) тривогу; д) розчарування; е) розгубленість; є) сум. 5. З якою проблемою у навчанні та вихованні дитини ви зіткнулися у школі? 6. Що б ви хотіли змінити у спілкуванні вашої дитини та школи, педагога? 7. Чи хотіли би ви більше брати участь у житті школи та класу, де навчається ваша дитина? Яку саме? Іванцова А.В. *

Номер слайду 5

1. Чи подобається вашій дитині читати книги? 2. Скільки часу ваша дитина проводить за книгою? 3. Зазвичай ваша дитина читає за власної ініціативи чи за примусом? 4. Яким книгам вона надає перевагу і чому? 5. Як ви заохочуєте читацькі прагнення дитини? 6. Чи даруєте ви своїй дитині книги? 7. Чи обговорюєте ви зі своєю дитиною прочитане? 8. Чи вважаєте себе активним читачем? 9. Чи можете ви вважати себе прикладом для своєї дитини? Більшість батьків вважають, що виховувати дітей можна без спеціальних знань, а навички виховання набуваються самі собою. Але це не так. Усім дорослим необхідно зважати на практичні поради спеціалістів, тому що у виховному процесі можна прямувати як правильним, так і хибним шляхом. Дотримання цих порад допоможе батькам уникнути значних помилок у вихованні дитини. Іванцова А.В. *

Номер слайду 6

Анкета для учнів 1. Чи знають батьки про ваші здібності та інтереси? - ні, не знають; - намагаються дізнатися; - так, знають. 2. Чи допомагають вам батьки в розв’язанні особистих проблем? - у мене немає проблем; - ні, не допомагають, сам справляюся; - так, допомагають. 3. Чи знають батьки особливості твого темпераменту? - ні; - я схожий на батьків; - знають. 4. Чи звертають батьки увагу на твій фізичний стан? - у них немає на це часу; - не завжди; - постійно. 5. Чи схвалюють батьки твої заняття улюбленою справою? - Ні; - не знаю; - так. 6. Коли ти чиниш не правильно, погано, чи розуміють батьки, що вони неправильно тебе виховують? - я так не чиню; - не знаю; - можливо. 7. Чи часто батьки, приходячи з роботи в поганому настрої, обрушують свій гнів на тебе? - так; - іноді; - ніколи. Іванцова А.В. *

Номер слайду 7

8. Чи часто батьки вирушають разом з тобою в подорож (у похід, на прогулянку в парк, у кінотеатр)? - вони люблять відпочивати без мене; - не доводилося; - завжди. 9.Чи завжди батьки гніваються на тебе за погані оцінки? - завжди; - ніколи; - спочатку поговорять зі мною. 10. Чи часто ти прислухаєшся до думки своїх батьків? - ні; - іноді; - часто. Анкета для батьків 1. Чи добре Ви знаєте здібності вашої дитини? - ні; - намагаюсь дізнатись; - так, знаю. 2. Чи допомагаєте Ви вашій дитині в розв’язанні її особистих проблем? - у дитини немає проблем; - навряд чи; - так. 3. Що Ви можете сказати про темперамент вашої дитини? - нічого; - схожий на мій; - знаю й ураховую його особливості. 4. Чи звертаєте Ви увагу на фізичний стан своєї дитини? - не маю на це часу; - так; - не завжди; Іванцова А.В. *

Номер слайду 8

5. Чи схвалюєте Ви улюблене заняття вашої дитини? - це пуста витрата часу; - не знаю; - можливо. 6. Якщо дитина вчинила погано, чи розумієте Ви, що це може бути результатом вашого неправильного виховання? - цього не може бути; - не знаю; - можливо. 7. Вертаючись із роботи в роздратованому стані, Ви часто виливаєте свій гнів на дитину? - так, часто; - не замислювався над цим; - намагаюся контролювати свої емоції. 8. Чи часто Ви подорожуєте зі своєю дитиною? - люблю відпочивати на самоті; - не доводилося; - обов’язково, якщо є така можливість. 9. Якщо дитина прийшла додому з поганими оцінками, ви відразу починаєте гніватися? - відразу; - ні; - спочатку поговорю з дитиною. 10. Як ви вважаєте, дитина завжди прислухається до Вашої думки? - ні; - іноді; - думаю, моя думка дуже важлива для дитини. Іванцова А.В. *

Номер слайду 9

1. Якщо ви бажаєте здоров'я своїм дітям, необхідно побудувати весь побут у сім'ї за принципами здорового способу життя: а) живіть у певному режиму праці, відпочинку, харчування, а саме: своєчасно лягайте спати, харчуйтеся; б) починайте день із посмішки та фіззарядки; в) облиште курити, вживати алкоголь у присутності дитини; г) залишайте за порогом дому роздратованість цінами, урядом, керівниками і підлеглими, невдачами і поганим самопочуттям, адже все це непомітно передається членам вашої родини. Відбувається поступове накопичення стресової енергії, що виснажує нервову систему, порушує роботу всіх систем організму, знижує його захисні функції; д) не ставайте рабами телевізора, особливо у вихідні. Знаходьте час для спілкування з природою. Це допоможе відновити нервову енергію, підвищити імунітет. Пам'ятайте, що вигляд хворобливої людини пробиває біоенергетичний та психологічний захист інших; е) дуже добре, якщо ви захоплюєтеся спортом — це допоможе залучити до здорового способу життя і дитину; ж) пам'ятайте, що всі ваші звички — це не більше ніж стереотипи, що створюють оманливе відчуття комфорту. Іванцова А.В. *

Номер слайду 10

Іванцова А.В. * 2. Якщо ви бажаєте бачити вашу дитину працьовитою (лише це дає змогу реалізувати себе в житті й претендувати на успіх), то: а) ніколи не позбавляйте своїх дітей участі у сімейній праці. Це не тільки виховує навички, а й формує звичку робити щось у сім'ї та для сім'ї; б) ніколи не говоріть погано про наслідки діяль ності дитини, прогнозуйте результат. Страх невдачі не повинен обмежувати творчість та ініціативу; в) ніколи не виносьте «сміття з хати»; г) не поділяйте працю в сім'ї на «жіночу» і «чоловічу» — у цьому запорука виховання почуття обов'язку стосовно будь-якої праці, необхідність якої висуває життя. 3. Якщо ви хочете бачити своїх дітей здатними збудувати міцну сім'ю, бути щасливим у ній, подарувати вам удячних і культурних онуків, то: а) будьте витриманими та спокійними у родинному колі, зберігайте доброзичливий, інтелігентний тон спілкування; б) приділяйте своїм дітям максимум уваги у вільний від роботи час, співпереживайте разом із ними, створюйте атмосферу абсолютної єдності інтересів у сім'ї;

Номер слайду 11

Іванцова А.В. * в) з підкресленою повагою ставтеся до дружини (чоловіка), постійно підносячи в очах своїх дітей культ жінки, матері (батька — глави сім'ї, добувача). Уникайте суперечок, конфліктів, скандалів, навіть критики в присутності дітей; г) обов'язково проводьте сімейні свята — це психологічне обґрунтування сім'ї як джерела єдності й радості! 4. Якщо ви хочете бачити своїх дітей культурно розвиненими особистостями, то: а) не шкодуйте часу, коштів для спільного культурного відпочинку зі своїми дітьми. Людина багата насамперед у своїй емоційній сфері. Не збіднюйте життя обмеженням матеріальних та фізіологічних потреб, адже життя дається лише один раз; б) знаходьте час читати самі й залучайте до книжкової премудрості дітей. Діліться враженнями з дітьми; в) цікавтесь успіхами дитини в образотворчому мистецтві, хореографії, співах; г) добре було б, якби у дитини з'явилося хобі. Дуже добре, якщо захоплення дитини успадковане від батьків, тоді ваш син або донька — назавжди ваш друг і спільник, а ви для них — високий авторитет.

Номер слайду 12

Іванцова А.В. * 5. Якщо ви НЕ бажаєте бачити своїх дітей безпринципними, то: в жодному разі не дозволяйте собі займатися в присутності ваших дітей плітками, критиканством на адресу своїх родичів, знайомих, клієнтів, учителів. У дитини виникає підсвідоме, а тому неймовірно стійке переконання, що світ складається з обдурювачів і кретинів. Нігілізм і дворушництво ввійдуть у плоть і кров ваших дітей, і цього вони ніколи не зможуть приховати та будуть позбавлені любові й підтримки оточення, адже набудуть слави неприємних людей, а зрештою — людей нещасних. Звісно, ілюзії небезпечні, однак зневіра у людях — страшніше, адже ілюзії нас іноді зраджують, а зневіра отруює життя щохвилини. Особливо неприпустимим є викриття вчителя, який з усіма своїми недоліками намагається навчити хорошого. Якщо батьки навіюють своїй дитині недовіру до вчителя, дитина робитиме протилежні висновки навіть із того, що є правильним з усіх точок зору. 6. Якщо ви бажаєте, щоб ваша дитина зростала милосердною, приділяйте максимум уваги власним батькам, особливо, коли вони хворіють або заслабли: не залишайте їх без турботи і допомоги. Робіть це разом із дітьми.

Номер слайду 13

Іванцова А.В. * 1. Читайте своїй дитині скрізь і завжди: листівки, інструкції на коробках, в машині або під час чекання прийому в поліклініці, на відпочинку тощо. 2. Доки дитина росте, показуйте їй малюнки та збірки оповідань. Кольори і форми вразять її, а слухання сприятиме виникненню бажання самому прочитати. 3. Регулярно відвідуйте бібліотеку. Дозволяйте дітям обирати книги самостійно. 4. Читання перед сном повинно стати регулярною сімейною традицією. Якщо для читання обрані правильні книги, то навіть старшим дітям буде цікавим читання вголос. 5. Пам'ятайте про поезію! Короткий вірш — це найкращий спосіб привернути увагу дітей на деякий час. 6. Заохочуйте дітей до читання вголос в той час, коли ви готуєте, прасуєте, шиєте, перете білизну. 7. Використовуйте телебачення, щоб привернути увагу до читання. 8. Тримайте вдома безліч матеріалу для читання. Зберігайте дитячу літературу на нижніх полицях, щоб діти могли її легко дістати. 9. Нехай ваша дитини побачить вас за читанням. Розмовляйте стосовно того, що ви читаєте.

ppt
Додано
30 червня 2022
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку