Тема заняття: вивчення вправ на визначення сильної долі.
Мета заняття: вчити визначати сильну долю музики, удосконалювати здібності вихованців до музичної діяльності, вчити розрізняти характер музики, вдосконалювати вміння виконання танцювальних елементів під музичний супровід.
Розвивати почуття ритму, музичний слух, увагу, та рухову пам'ять.
Виховувати інтерес до занять хореографією за допомогою музики, вміння злагоджено працювати в колективі.
Завдання заняття: навчити визначати сильну долю.
Методи:
Тип заняття: відпрацювання набутих знань.
Форма заняття: групове.
Обладнання: ТЗН, балетки, станок, килим.
Очікуваний результат: сприймати виражальні засоби музики, самостійно виконувати вправи.
Хід заняття
І. Вступна частина
Музика, як і інші види мистецтва, глибоко і різноманітно впливаючи на почуття, волю людей, музика здатна впливати на формування особистості.
Сьогодні, коли світ музики представлений надзвичайно широким спектром різних стилів і напрямків, особливо актуальною стає проблема виховання у слухача доброго смаку, здатного відрізняти високохудожні зразки музичного мистецтва від низькосортних. Тому дуже важливо сформувати у кожного покоління високі духовні потреби і різнобічні художні здібності. Для цього необхідно в повсякденній практиці музичного навчання і виховання дітей використовувати високохудожні зразки музики різних культур і, звичайно, музику свого народу.
II. Основна частина
III. Заключна частина