В даному поурочнному планові висвітлено зміст даної теми на серію уроків; вказано організаційно- методичні вказівки; дозування навантаження та ін...
№ п/п |
ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКУ 3клас |
ДОЗУВАННЯ |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
І. |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
10-12хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Шикування в одну шеренгу.
|
30с. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Інструктаж з БЖД.
|
30с. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Повідомлення завдань уроку.
|
1хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Вимірювання ЧСС.
|
6с. |
Перевірити готовність учнів до уроку. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5. |
Стройові та організаційні вправи. |
1хв. |
Чітке та узгоджене виконання.
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. |
Різновиди ходьби та бігу. |
4-5хв. |
Дистанція в колоні 2 кроки.
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
7. |
ЗРВ: -в русі; - на місці; - з гімнастичною палицею; - комплекс вправ ранкової гімнастики з м′ячами; - комплекс вправ для формування правильної постави; - комплекс фізкультурних хвилинок.
|
3-4хв. |
Формувати правильну поставу. |
+
+ |
+
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8. |
Вимірювання ЧСС. |
6с. |
Перевірити готовність учнів до фізичних навантажень.
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІ. |
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
30хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Теоретико - методичні знання: - руховий режим школяра та його вплив на формування правильної постави; - дихання під час виконання фізичних вправ. |
|
Бесіда-розповідь. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Акробатика: - перекати, перекид вперед; -«міст», перекид назад; - стійка на лопатках, «міст», «напівшпагат». Зв′язка акробатичних елементів.
|
5-6хв.
|
Допомога і страхування.
Звернути увагу на чіткість виконання кожного елементу.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6
+
|
7
+
|
8
+ |
9
+ |
10
+ |
11
+ |
12
+ |
13
+ |
14
+ |
3. |
Вправи в висах та упорах: - вис на зігнутих руках; - вис зігнувши ноги; - вис кутом на гімнастичній стінці. ХЛ.- махом однієї поштовхом другої ноги підйом переворотом в упор; зіскок махом назад прогнувшись та з поворотом на 90°;
|
5-6хв |
Допомога та страхування. |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
- підтягування на перекладині; - підтягування на гімнастичній лаві. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
- із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед. Перехід у вис присівши; - із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
|
- згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
4. |
Сіди: - нахил тулуба у сіді з різним положенням ніг; - перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні. |
|
Виконують фронтально. |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Лазіння та перелізання. Лазіння по похилій гімнастичній лаві з переходом на гімнастичну стінку різними способами ; - лазіння по гімнастичній лаві.
|
5-6хв. |
Однойменим та різнойменним хватом. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. |
Швидкісно-силові вправи: - стрибки зі скакалкою; - стрибки в довжину з місця;
|
4-6хв. |
Клас працює по відділеннях. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
7. |
Вимірювання ЧСС. |
6с.
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8. |
ЗФП засобами спортивних та рухливих ігор.
|
5-7хв. |
Дотримуавтись правил спорт. та рухл.ігор. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІІ. |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
|
5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Вправи на відновлення дихання. |
1хв.
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування в одну шеренгу
|
30с. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Вимірювання ЧСС.
|
6с. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Підведення підсумку уроку.
|
1хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |