План-конспект відкритого уроку з англійської мови.

Про матеріал

Урок має на меті виховувати в учнів мислення,кмітливість; виховати вміння правильно висловлювати свої думки;розвивати у учнів вміння працювати в команді та спілкуватися з однолітками.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

 

Дата проведення уроку 28.09.2017

  1. Тема уроку:  Fruit and Vegetables
  2. Мета уроку:
  3.  
  4. Навчальна: ознайомити учнів з лексикою уроку та закріпити її ; навчити вести діалог-розпитування в ситуації “What would you like to eat?”;удосконалити навички орфографії.
  5.  
  6. Розвивальна: розвивати логічне мислення учнів; їх мовну та слухову пам’ять; сприяти розвитку мовної здогадки; розвивати вміння оперувати словами в різних контекстах .

 

Виховна: виховувати в учнів мислення,кмітливість; виховати вміння правильно висловлювати свої думки;розвивати у учнів вміння працювати в команді та спілкуватися з однолітками.

 

  1. Обладнання уроку: підручник,дошка,роздатковий матеріал,флеш -картки.

 

  1. Тип уроку:  урок засвоєння нових знань.
  2.  

План уроку та дозування часу

І Початок уроку/Вступна частина                        5хв.
1. Організація класу 
2. Мовленнєва/фонетична зарядка. 
ІІ Основна частина уроку                                     
3. Подача нового матеріалу                                  10 хв.
4. Тренування в мовленні                                      5 хв.
5. Практика в мовленні                                          10хв.
6. Систематизація вивченого                                 5 хв.
7. Контроль навичок та вмінь:                               5 хв
• поточний, 
• рубіжний/підсумковий 
ІІІ Заключна частина/кінець уроку                        5 хв
8. Повідомлення домашнього 
завдання 
9. Підсумки уроку
Оцінювання учнів  

 

Методика та прийоми проведення уроку:

Використана методична та навчальна література :

  1. ENGLISH 6 (2) для загальноосвітніх навчальних закладів : методичний матеріал / Т. Л. Сірик. - Полтава : СТЛ-книга, 2006. - 216 с. : цв.ил. ; 21 см. - ISBN 966-8688-04-Х (в тв. обкл.)
  2. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с. – С. 31.

Хід уроку

1.Вступна частина.

  • Привітання.Warming-up stage  -if you hear me clap once, if you hear me clap twice, if you hear me clap three times.
  • Посилання вчителя на нову тему.

-вчитель малює фрукти та овочі на дошці на пропонуєLets divide these pictures into 2 columns.

 

2. Основна частина уроку.

 

  • Ознайомлення з лексикою уроку. Читають по рядку і запамятовують слова ст. 34 -35-одна дитина читає,весь клас повторює за нею
  • Translate and teach:  вчитель говорить слово,діти в цей час повертаються одне до одного і кажуть переклад
  • ст 36 впр 2 читають,перекладають діалог.
  • отримують картку з картинкою і розігрують діалог зі ст. 36 впр 2
  • odd one out- викреслюють овочі.
  • Вчитель роздає дітям малюнки фруктів та овочів-їм треба назвати зображений предмет в множині.
  • Вчитель ділить клас на 2 групи і вони обирають собі назву з лексики уроку.Вчитель обирає  по  людині з кожної групи-вони грають в настільну гру,а група може підказувати .

 

3. Повідомлення домашнього завдання:

  • вивчити слова на диктант,твір “My favourite fruit and vegetable”
     

4. Підсумки уроку
Оцінювання учнів  

 

docx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
1765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку