Рецензія на відкритий урок

Про матеріал

Рецензія на урок з англійської мови проведений практиканткою у 10 А класі.Рецензію слід використовувати як зразок для створення власної роботи.

Перегляд файлу

Рецензія

на урок з англійської мови

проведений практиканткою  у  10 А класі

Дата

Присутні:16 учнів,практикантка,вчитель.

Тема:World around us

Мета:розвиток діалогічного та монологічного  мовлення,введення нових лексичних одиниць,закріплення отриманих знань.

Тип уроку: урок здобуття нових знань

Обладнання: підручник,робочий зошит,аудіододаток

 

 

 

 

Студентка-практикантка розпочала урок з привітання та перевірки домашнього завдання.Проте,вона забула про частину мовної розрядки,що допомогла б учням переключитись на англійську мову на уроці.

 

 

 

 

 

Вчитель  вдало переходив від однієї частини уроку до іншої, вдало співвідносив їх за часом.

Впродовж усього уроку вчитель послуговувався перекладним методом,що, на мою думку,є цілком неприйнятним на уроці англійської мови у 10 класі.Було досить легко помітити використання цікавого методу перевірки вивченої лексики-translate and teach- коли вчитель називає слово англійською,а учні  одразу повертаються одне до одного та перекладають  слово на українську.

 

 Вчитель опирався на принцип науковості та на прицип звязку навчання з життям.Вчитель володіє недостатнім вмінням підвищувати активність учнів, інтерес і увагу до матеріалу.

Вчитель невдало  використовував групову форму роботи на уроці-їй досить важко було пітримувати дисципліну на уроці.Також була застосована парна форма роботи на уроці-це сприяло полегшеному засвоєнню матеріалу.Діти цілком розуміли значення питань вчителя і це сприяло розумовій діяльності учнів. Під часу уроку діти активно працювали-адже розуміли,що їм слід робити(завдяки використанню української мови на уроці.)

 

Вчитель розпочала урок з перевірки домашнього завдання та виправлення помилок,допущених при його виконанні,проте вона все ж не звертала уваги на деякі помилки,чого не слід було робити.

Урок проходив жваво та динамічно,діти захоплено слідкували за ходом уроку.

Вчитель не повністю виконав план уроку та лише частково досягнув мети.

Діти  закріпили навчики ведення діалогічного мовлення,проте їм не вдаось  попрактикуватись у веденні монологічного мовлення.Знання,отримані на уроці,можна вважати достатньо глибокими та міцними..

 

Учні навчились правильно  працювати  в команді та спілкуватись з однолітками,а також вивчили необхідні фрази,щоб робити це англійською мовою. Негативним в уроці можна назвати використання української мови впродовж всього уроку.Позитивним-вміння підтримувати динаміку,робити урок жвавим та захоплюючим,що,на мою думку,має більше значення,адже для цього потрібно мати талант.Урок проведено на середньому освітньо-методичному рівні.

Студентка-практикант                                                            

Студент-рецензент                                                                     

 

Учитель                                                                                    

 

docx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
10739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку