План конспект баскетбол

Про матеріал
• Ознайомити зі спеціальними вправами в парах з м'ячем, повторити техніку ведення м'яча зі зміною швидкості, висоти. Закріпити техніку ведення, кидка після подвійного кроку. • Сприяти зміцненню здоров'я дітей, профілактиці плоскостопості, формуванню правильної постави. • Розвивати швидкість, спритність, координацію рухів. • Виховувати дисциплінованість, цілеспрямованість, волю до перемоги, вміння долати труднощі; вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою
Перегляд файлу

План-конспект

Уроку фізичної культури з теми «Баскетбол»

для 10 класу

 

Мета уроку: формування життєвої компетенції, а саме компетенції навчатися, соціальної компетенції, комунікативної компетенції, інформаційної компетенції, трудової компетенції, компетенції здорового способу життя.

Завдання:

  • Ознайомити зі спеціальними вправами в парах з м'ячем, повторити техніку ведення м'яча зі зміною швидкості, висоти. Закріпити техніку ведення, кидка після подвійного кроку.
  • Сприяти зміцненню здоров'я дітей, профілактиці плоскостопості, формуванню правильної постави.
  • Розвивати швидкість, спритність, координацію рухів.
  • Виховувати дисциплінованість, цілеспрямованість, волю до перемоги, вміння долати труднощі; вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою
  •  

Інвентар:м'ячі баскетбольні

Місце проведення: великий спортивний зал

 

№1

Зміст уроку

 

Час

 

Методичні вказівки

1

Підготовча частина уроку

ог

пг

Сг

 

 

 

1.Шикування, привітання, рапорт,

Повідомлення завдань уроку.

2.Бесіда «Український баскетбол»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Вимір ЧСС за 15с

4.Організуючі вправи:розподіл на 1й,

2й, 3й; перешикування у три шеренги та навпаки. Перешикування з однієї колони в чотири у русі та навпаки.

5.Повільний розігріваючий біг з елементами переміщення баскетболіста:

- приставним кроком правим боком;

- приставним кроком лівим боком;

- біг спиною;

6.Ходьба, відновлення дихання.

Різновиди ходьби по залі з баскетбольними м'ячами (для формування постави та профілактики плоскостопості):

- на носках, м'яч у прямих руках над головою;

- на п'ятах, м'яч у прямих руках перед грудьми;

- на внутрішній стороні ступні, м'яч

у прямих руках над головою;

- на зовнішній стороні ступні, м'яч у

прямих руках перед грудьми.

7.Перешикування у дві колони для

Загальнорозвиваючих вправ у парах

з м'ячем:

1)В.п.:о.с. стоячи обличчям один до

одного, руки внизу, тримаючись

кистями, м'яч утримується між

грудьми партнерів.

1-2.Руки через сторони – вгору

3-4.В.п.

2)В.п.:о.с. стоячи обличчям один до

одного, м'яч у зігнутих руках

перед грудьми:

  1. Крок назад лівою ногою, руки випрямити.
  2. В.п.
  3. Нахил ліворуч, ногу в сторону на носок.
  4. В.п.

3)В.п.:о.с. стоячи обличчям один

до одного м'яч у прямих руках

над головою.

  1. Нахил праворуч, ногу в сторону на носок.
  2. В.п.
  3. Нахил ліворуч ногу в сторону на носок.
  4. В.п.

4)В.п.:о.с. стоячи спиною один

до одного, м'яч у прямих руках над головою.

1-2. Нахил у перед(назад)

3-4. В.п.

5)В.п.:о.с. стоячи спиною один

до одного, м'яч у прямих руках над головою.

  1. випад правою ногою у перед, нахил назад.
  2. В.п.
  3. Випад лівою ногою уперед

нахил назад.

  1. В.п.

6)В.п.:о.с., стоячи спиною один

до одного, м'яч притиснутий

між партнерами на рівні поясі, ноги нарізно, руки прямі в сторони, триматися кистями

1-2.Присісти

3-4.В.п.

7) В.п.:о.с., сидячи на підлозі,

ноги нарізно, впертися ступнями, м'яч у прямих руках

перед грудьми.

1-4 Повороти тулуба ліворуч

5-8 праворуч

8) В.П.:о.с. сидячи на підлозі

впертися ступнями, м'яч у

прямих руках перед груддю

1-2 нахил уперед(назад)

3-4 В.п.

9) В.п.:о.с. стоячи обличчям

один до одного, м'яч в одного з партнерів

1-2 стрибок угору назад

3-4 В.п.

10) В.п.:о.с. стоячи обличчям

один до одного, м'яч в одного з партнерів

1-2 стрибок угору, підкинути

м'яч, партнер ловить його

в стрибку

3-4 В.п.

8. Вимірювання ЧСС за 15с

 

 

 

 

 

 

 

 

18

хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Хв

 

 

 

 

3

Хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

хв

 

 

6-7

 

 

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7

 

 

 

6-7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7

 

 

 

 

 

6-7

 

 

 

 

 

6-7

 

 

18

хв

18

хв

 

 

 

Виступ з повідомленням на цю тему. (інформаційна компетенція, спроможність шукати, опрацьовувати та передавати інформацію).

Комунікативна компетенція (володіння рідною мовою, ораторським мистецтвом)

 

 

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій та на

правильність поворотів

 

 

 

 

вправа сприяє розвитку координації рухів

 

 

Спину тримати прямо

 

 

 

 

 

 

Спину тримати прямо голову не нахиляти

Дивитися прямо

 

 

 

 

 

 

Вправи виконувати на місці.

Уважно слідкувати за утримуванням м'яча

 

 

 

 

М'яч у руках тримати із силою

 

 

 

 

 

 

 

 

Нахилятися якомога нижче

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М'яч у руках тримати із силою, партнера підняти на

Спину

 

 

М'яч тримати із силою.Під

Час нахилу максимально прогнутися

 

 

 

 

 

 

 

Уважно слідкувати за утримуванням м'яча

 

 

 

 

 

 

М'яч тримати із силою,

амплітуду рухів збільшувати

 

 

 

М'яч тримати із силою нахили виконувати якомога

нижче

 

 

Кожен партнер тягне м'яч із силою до себе

 

 

 

Стрибок назустріч м'ячеві виконувати якомога вище

 

 

 

 

 

Готовність до осн. частини

11

 Основна частина

24

хв

24

хв

24

хв

 

 

1. Ознайомити зі спеціальними вправами з м'ячем у парах:

а) В.П.:о.с. спинами один до одного

на відстані стопи

1-нахил тулуба назад, передача

м'яча з рук в руки прямими

руками угорі

2- Нахил тулуба вперед прийом

м'яча

3-Передача між ногами

б) В.П.:о.с. стійка спинами один до

одного на відстані кроку

  1. поворот ліворуч передача

м'яча з рук у руки

  1. поворот праворуч передача

м'яча з рук у руки

в) В.П.:о.с. стійка спинами один до

одного на відстані кроку

  1. Перший учень повертає тулуб праворуч, другий ліворуч

- передача м'яча з рук у руки

2- перший учень повертає тулуб

ліворуч, другий праворуч - передача з рук у руки

г) В.п.:о.с. стойка спинами один до

одного на відстані кроку.

  1. поворот ліворуч , передача

м'яча з рук у руки

  1. поворот праворуч, передача

м'яча з рук у руки

д) В.п.:о.с. учні в парах розміщені

один навпроти одного на відстані

двох кроків

  1. один учень підкидає м'яч

угору над собою,

2- учень котрий стоїть навпроти

Виконує прискорення і ловить

м'яч,

3-учень, який підкинув м'яч,

займає місце товариша

є) Передача м'яча в парах:

- двома руками від грудей

- двома руками зверху

- однією від плеча

2. Ведення м'яча на місці та у русі

зі зміною напрямку:

  • ведення м'яча на місці
  • по прямій кроком
  • із зупинкою біля набивного

м'яча

  • зі зміною висоти відскоку, зігнувши ноги в колінах, нахиливши тулуб вперед
  • ведення м'яча кроком з обвезенням партнера, з прискоренням до свого місця.

3. Дві колони стоять навпроти баскетбольних щитів :

  • виконують ведення м'яча;
  • подвійний крок;
  • кидок м'яча з лівого боку;
  • те саме з правого боку

4. Навчальна гра

 

 

10

хв

 

6-8

 

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

6-8

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8

 

 

7

хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Хв

10

хв

 

 

 

 

Енергійно і швидко передавати м'яч з рук у руки

Виконуючи вправу ступнями не ворушити

 

 

 

 

 

Повороти тулуба максимальні

 

 

 

 

Слідкувати за рухами учнів

повороти мають бути одночасними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М'яч підкинути як найвище

вертикально вгору

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час виконання передачі

Одночасно плече подавати вперед і робити крок однойменною ногою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перший крок довший , другий коротший зі стрибком

 

 

розвиток соціальної та комунікативної компетенції

111

Заключна частина

 

1.Шикування

2.Вправи на відновлення дихання

- зробити повільний повний вдих,

затримати повітря

- коротким і сильним поштовхом

видихнути через щільно стулений

рот, не надуваючи щік

3. Вимірювання ЧСС за 15 сек

4.Підсумки уроку, оцінювання

5.Домашнє завдання, перевірка, нове

завдання

3

3

3

 

 

 

Спеціальні дихальні вправи.

Вправа корисна при потребі

«провітрювання» легенів

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів із

підвищеним пульсом

Відпрацьовувати стрибок у довжину з місця

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку