План конспект для 8 класу "Упорядковування даних у таблицях"

Про матеріал

Урок 57. Упорядковування даних у таблицях.

Цілі:

  • навчальна: сформувати знання про засоби упорядкування і фільтрування даних у табличному процесорі та умовного форматування комірок, а також вміння їх використовувати;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Табличний процесор,браузер.

Перегляд файлу

https://d1uvkq6h1vbgdk.cloudfront.net/commercial_1/images/logos/logo_excel.pngУрок № 57 Упорядковування даних у таблицях

 

Урок 57. Упорядковування даних у таблицях.

Цілі:

  • навчальна: сформувати знання про засоби упорядкування і фільтрування даних у табличному процесорі та умовного форматування комірок, а також вміння їх використовувати;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Табличний процесор,браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •   привітання
  •   перевірка присутніх
  •   перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Відшукати потрібні дані у великому масиві даних буває зовсім не просто. Працюючи з текстовим процесором ви вже виконували упорядкування даних. Подібні, але значно потужніші засоби має і табличний процесор.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Слово вчителя. Уявіть таблицю, яка містить дані про всі підручники, що є у шкільній бібліотеці. Як швидко вибрати з неї всі підручники, що вийшли друком у 2014 році, або всі підручники з географії? Для ефективної роботи з великими масивами даних електронні таблиці надають засоби упорядкування та фільтрування даних. А умовне форматування допоможе вчасно помітити, що дані в комірці відповідають певній умові.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 7.4

V. Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 257. Рубрика «Виконайте завдання»

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 7.4 ст. 248-251

ІХ Оцінювання роботи учнів

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
2401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку